Thursday, 31 October 2013

PALE PINK

Photos: Jey Wild SONY NEX-6 / Postproduction: Meri

Coat/ płaszcz: Mohito
Skirt/ spódniczka: Mytshirtdress
Shirt/ bluzka: Secondhand
Bag/ torebka: Parfois
Earrings/ kolczyki: New Look
Heels/ szpilki: SLEEH

Witajcie w Halloween ;) Mam nadzieję, że humory Wam dzisiaj dopisują - ja w każdym razie czuję się wyśmienicie, a to dlatego, że z takim entuzjazmem przyjęliście mój nowy projekt z butami :) 
Strasznie się cieszę i dziękuję za tyle pozytywnych słów i komentarzy <3 

A dzisiaj klasyczny zestaw w pudrowych kolorach z moim nowym ślicznym płaszczem z kolekcji Marty Żmudy Trzebiatowskiej dla Mohito i kolejną parą szpilek ze strony Sleeh.com. Ostatnie dni były mega ciepłe więc korzystając z pogody wybrałam do zestawu spódniczkę mytshirtdress, którą znalazłam w showroomie podczas Fashion Week'a :) Jeśli lubicie klasyczne i minimalistyczne formy, koniecznie zajrzyjcie na ich stronę! 

Bawcie się dobrze i nie przesadźcie z Bloody Meri :D 

Meri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

56 comments:

  1. Pięknie, Twoja kolorystyka.

    ReplyDelete
  2. Śliczny ten płaszcz :)

    ReplyDelete
  3. Super stylizacja. Wszystko idealnie dobrane w pastelowych kolorach. Najbardziej podoba mi się płaszczyk.
    Zapraszam do mnie
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete
  4. Pasują Ci takie kolory :) Piękna stylizacja.

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz, w takich zestawach Cię lubię. Pięknie...

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia i super płaszcz. Super wyglądasz

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądasz w tych kolorach ♥

    ReplyDelete
  8. Ten płaszcz jest boski. Jak go zobaczyłam w sklepie to wiedziałam, że będzie mój. :D

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyglądasz:)
    Ja też przekonałam się do pudrowych kolorów:)
    Zapraszamy do nas na stylizację z różowym płaszczykiem:)

    ReplyDelete
  10. cudowny płaszcz pozdrawiam :):*

    ReplyDelete
  11. Piękna stylizacja , szczególnie płaszczyk :)

    ReplyDelete
  12. I love the outfit, the heels are amazing,

    Xoxo

    ReplyDelete
  13. you look super beautiful
    i like that pink outfit
    well done dear!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  14. Jak według Ciebie, najszybciej nauczyć się chodzić w szpilkach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudne pytanie :) Ja po prostu założyłam szpilki i w nich chodziłam :D Praktyka to podstawa! Jeśli nie czujesz się pewnie, zakładaj szpilki i chodź w nich po domu :) Nie zaczynaj też od 15 cm ;)

      Delete
  15. Seksownie i ze smakiem - podoba mi się ; )

    ReplyDelete
  16. wow, ale wspaniały kolorek <3 wyglądasz rewelacyjnie !

    ReplyDelete
  17. Super ten płaszcz.

    ReplyDelete
  18. jesteś wspaniała, cudowna i w ogóle <3
    no i moje ulubione kolory ;>

    ReplyDelete
  19. Amazing!
    Love it super cool, amazing pics and post, really looove the pics so awesome, very good quality
    :)
    Blog http://heyhadrien.blogspot.com/2013/11/brown.html

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam połączenie jasnych, kobiecych kolorów! Beże, róże, biele, całość pięknie skomponowana :) Niestety nie każdej dziewczynie pasuje taki zestaw kolorów. Przy zbyt bladej cerze nie można sobie na to pozwolić.

    ReplyDelete
  21. mam niemal identyczną spódniczkę z mohito, ale tak ciężko mi coś do niej dobrać:/ nie mam na nią pomysłów :/

    Ty wyglądasz jak zwykle perfekcyjnie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasem ciężko jest skompletować różne części garderoby. Najlepszym rozwiązaniem jest wybrać się w tej spódniczce na zakupy i po przymierzać do niej różne bluzki :) Na pewno uda Ci się coś znaleźć!

      Delete
  22. Thanks ♡
    Beautiful colours, love it!

    ReplyDelete
  23. Piękny zestaw. Śliczny ten płaszczyk

    ReplyDelete
  24. Bardzo łagodnie i delikatnie wyglądasz,ale mi się to podoba..lubie twoje inne oblicza ;)
    boskie szpile plus te nogi :)

    ReplyDelete
  25. Pierwszy raz jestem na twoim blogu, jest świetny. Obserwuje :)
    i zapraszam do siebie: http://wonderlandfashionbysandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Najpiękniejsze to są Twoje nogi :), na drugim miejscu ta cudna torba <3

    ReplyDelete
  27. ślicznie :) Boskie Buty !

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Rewelacja ten płaszcz. Bardzo ładny kobiecy delikatny zestaw

    ReplyDelete
  29. Piękny ten płaszczyk. Ciepły? Nadaje się na zimę? :)

    ReplyDelete
  30. Super look taki jasny a jednak spoko

    ReplyDelete
  31. Dziękuję pięknie za Wasze miłe komentarze :) <3

    ReplyDelete
  32. Twoje buty są MEGA :)

    ReplyDelete
  33. pięknie!!!

    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://idacupas.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  34. Świetny outfit. Bardzo Ci pasuje ten płaszczyk. To dość trudne zrobić taki jasny look przy Twoim typie urody.

    ReplyDelete
  35. śliczny blog ja dopiero zaczynam zapraszam http://cofeineeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Masz piękny uśmiech i do tego niesamowite nogi! Bardzo ładna ta spódniczka.

    ReplyDelete
  37. Bardzo, bardzo podoba mi się ta sukienka. I w ogóle całość robi wielkie wrażenie.

    ReplyDelete
  38. Buty są OSZAŁAMIAJĄCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! całość jest świetna.

    ReplyDelete
  39. super torebka :-))
    z przyjemnością dołączam do obserwujących i zapraszam do MUSZKI :-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Zakochałam się w tym płaszczu

    ReplyDelete
  41. Jak promiennie :) Pieknie!!

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Cudowny ten płaszcz. Bardzo Ci w nim dobrze.

    ReplyDelete
  43. Bardzo jasny i trudny look ale nawet mi się podoba

    ReplyDelete