Thursday, 10 October 2013

WARSZTATY TRIUMPH

Radzka/ ShinySyl/ Meri / Podszewka/ JoannaBiawo/ OliviaKijo/ FashionMugging
Karolina Baszak/ RockGlamPrincess/ Radzka
Charlize Mystery/ Shiny Syl
Meri: Dress/ sukeinka: AreYouFashion Jacket/ ramoneska: New Look Bag/ torebka: Mohito Necklace/ naszyjnik: medicine Boots/ buty: New Look sporty top + shorts/ zestaw sportowy: She Inside

Witajcie! Kilka dni temu miałam przyjemność wziąć udział w Warsztatach Kobiecości, które zorganizowała marka Triumph :) Pewnie niektórzy z Was wiedzą, że jestem wielką fanką pięknej bielizny, więc byłam bardzo ciekawa zarówno nowej kolekcji, jak i wykładu o filozofii marki, która swoją drogą będzie w najbliższym czasie przechodzić małą metamorfozę, np. poprzez zmianę logo. Każda z dziewczyn miała również okazję, aby skorzystać z porad ekspertek Brafittingu. 

W Studio OhLaLa czekała na nas też niespodzianka :D Warsztaty Pole Dance z Patrykiem Rybarskim ( którego być może kojarzycie z programu Mam Talent :) Uffff, pokaz w jego wykonaniu to było mistrzostwo świata! A po krótkich i nieudolnych próbach zrobienia najprostszych trików do dzisiaj mam zakwasy na rękach :D 

Na szczęście to nie przeszkadza mi w robieniu nowych zdjęć, także zapraszam na bloga już wkrótce! 



Meri.
_______________________________________________________________________




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 comments:

  1. jestem zakochana w Twojej sukience :)

    ReplyDelete
  2. zazdroszcze tego pole danca:)

    ReplyDelete
  3. Świetna sprawa te warsztaty;)
    A ty jak zwykle wyglądałaś czarująco!;)

    ReplyDelete
  4. nice pictures
    you're such a beauty my dear !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  5. Oj tylko można Ci pozazdrościć :)
    Masz boski uśmiech :)

    ReplyDelete
  6. Fajny event :) Pięknie wyglądałaś

    ReplyDelete
  7. Ślicznie ! ;*
    http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. zazdorsczę tych warsztatów :D

    ReplyDelete
  9. Pozazdroscic! :) Piekna bielizna to podstawa. PS. Wygladalas zjawiskowo, sukienka cudowna, a calosc prezentuje sie fenomenalnie.
    Pozdrawiam

    http://inspireyourlifenow.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. Fajna ta sukienka. Warsztaty zapewne były świetne

    ReplyDelete
  11. Powiem tak: świetne kozaczki, kuszące jedzenie no i ten koszykarski strój - mega! :D

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę :) Masz piękny uśmiech :) Bardzo podoba mi się twojej szminki :) Mogłabyś mi zdradzić jakiej używasz :) Prosze odpowiedz na moim blogu :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piękna stylówa i fajny event :)

    ReplyDelete
  14. świetny blog ! jesteś naprawde śliczna ! niesamowita uroda ;-)
    Może by tak wspólna obserwacja? co Ty na to? ; )
    http://camode.blogspot.com/ ZAPRASZAM ;-))

    ReplyDelete
  15. Super wyglądałaś, bardzo podoba mi się ta sukienka.

    ReplyDelete
  16. chetnie bym poszla na takie wydarzenie :)

    ReplyDelete
  17. Świetne spotkanie. :)

    ReplyDelete
  18. ja po pierwszym poole dance miałam siniaki na udach ;D ale strażak itp itd zrobiony!

    ReplyDelete