Tuesday, 19 November 2013

90s BABY

Photos: Jey & Meri SONY NEX-6

Sweatershirt/ bluza: She Inside
Jacket/ kurtka: Romwe
Skirt/ spódniczka: h&m
Backpack/ plecak: New Look
Snapback/ czapka: Trill4
Watch/ zegarek: O Clock
Sneakers/ buty: PUMA

Witajcie :) Jak tylko zobaczę za szybą pół promienia słońca, od razu biegnę na dwór! Za kilka dni ma spaść śnieg (oby nie), więc robienie zdjęć przestanie być tak przyjemne.. ;) Dzisiaj znowu sportowo, wygodnie i z odrobiną koloru. Jak wiecie uwielbiam bluzy, z resztą teraz w chłodne dni noszę je na okrągło i ciągle rozglądam się za nowymi, a tą znalazłam na stronie sheinside, gdzie akurat jest na promocji :) Jasne, że pod spodem mam jeszcze jedna bluzę, żeby było mi ciepło, a że Miki jest trochę oversizeowa, to zupełnie w niczym nie przeszkadza. Do tego moja ukochana spódniczka z kolekcji Back To The Beats z hm, super pakowny plecak z New Look i wygodne Pumki  Mam nadzieję, że ten zestaw się Wam podoba, ja czuję się w nim zaje superekstra, a tymczasem Ściskam Was i zapraszam już wkrótce na nowego posta!

Meri.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

47 comments:

  1. U Ciebie jak zwykle dużo się dzieje na zdjęciach i to dobrego ;) fajny zestaw, pozytywny i na bogato, bardzo dobrze wyglądasz.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  2. Zobaczyłam zwiastun nowego posta na fejsie, więc czym prędzej musiałam tu wpaść :) Ty nawet w sportowym stroju wyglądasz jak milion dolarów :) Z taką figurą i nogami do nieba, nawet w zwykłych adidasach i bluzie prezentujesz się sexy :) Bluza z Miki rzeczywiście robi wrażenie, zegarek też jest przeuroczy :) A spódniczkę z chęcią bym Ci skradła ;) hehe Świetna pogoda Ci się trafiła, ja wczoraj zanim dotarłam na miejsce sesjij, to słońce już zdarzyło się schować i zrobiło się mega zimnotakże zazdroszczę :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  3. Wow jakie super foty. Mocno poprawiają humor w te zimne dni. Świetny look

    ReplyDelete
  4. oooo Mega Mega Mega Mega super !! <3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jakie fajne pozy (dynamiczne) ! Bluza cudowna, aż zajrzę na tą stronę : D

    ReplyDelete
  6. Mimo ,że sama nie przepadam za sportowymi ubraniami ten zestaw jest genialny ( zresztą jak zawsze w Twoim wydaniu ) ! Dżinsowa kurtka kapitalna !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Rewelacja, dość oryginalnie ale właśnie o to chodzi :)

    www.daariaaa.com

    ReplyDelete
  8. masz świetny styl i bardzo oryginalną urodę :)

    ReplyDelete
  9. Świetne buty !!!! Uwielbiam Cię <3

    ReplyDelete
  10. świetna stylizacja!!! zapraszam do mnie http://madebyasha.blogspot.co.uk/ :)

    ReplyDelete
  11. Masz fantastyczną urodę. Bardzo mi się podobają te zdjęcia. W butach i bluzie się zakochałam!!!

    ReplyDelete
  12. Świetna spódniczka! :) A jakie masz dłuuugie nogi!

    ReplyDelete
  13. !!!wszystko na plus/!! taki styl najbardziej mi sie podoba

    ReplyDelete
  14. a Ty jak zwykle wyglądasz fenomenalnie ! bluza miodzio !:)

    ReplyDelete
  15. Jakie dłuuugie nogi *.* a zestaw jak zawsze świetny :)

    ReplyDelete
  16. Świetny zestaw bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. świetny outfit ! :)

    galaxyberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Genialne fotki i outfit ♥♥♥

    ReplyDelete
  19. O! Dosłownie przed sekundą byłam na blogu pewnych dziewczyn i tam też widziałam stylówkę z tą bluzą heh - jest świetna!
    I muszę przyznać, że Twoje zestawienie mi się bardziej podoba- genialny styl! ♥

    ReplyDelete
  20. jejuu bluza z Myszką Mickey skradła moje serce - jest genialna!! Ja też jak tylko mam teraz okazję to robię zdjęcia, bo jak przyjdzie śnieg to nie będzie już tak kolorowo - pewnie znowu będę non stop chora... ;P

    Buziaki,
    Style Junkie

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam oglądać zdjęcia na Twoim blogu!

    ReplyDelete
  22. Świwtne bluza, spódnica równie genialna. Gratulacje. Świetna stylizacja.
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete
  23. Rewelacyjny post, bardzo mi się podoba zarówno bluza jak i butki rewelka!!!

    ReplyDelete
  24. hihihi miałam kiedyś podobną ,też z mickey <3

    ReplyDelete
  25. Super aż przyjemnie popatrzeć <3

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam Twoje przemiany !!!!

    ReplyDelete
  27. Such a stylish outfit!

    Marie
    www.stylelistbyme.blogspot.com
    www.facebook.com/StylelistByMe
    www.instagram.com/maria_tatarskaya

    ReplyDelete
  28. Boski zestaw! Nawet buty, mimo, że sportowe, tu przypadły mi do gustu! A jakie nogiii <3
    Prześwietny styl, z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i czekam na więcej,
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  29. Cool Outfit and stunning pics
    <3
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/11/last-travel.html

    ReplyDelete
  30. świetny blog :)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Takie nieoczywiste połączenia wyglądają na Tobie fantastycznie :)

    ReplyDelete
  32. Wyglądasz wprost znakomicie!!! B-)

    ReplyDelete
  33. cool! :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Extra! a myślisz, że taka koszulka by pasowała do podobnej stylizacji? http://badanga.pl/Promocja/6240/Koszulka-tygrys-z-5990-z ? ;)

    ReplyDelete
  35. Świetna miniówka:) Naprawdę, wyjątkowo udana.

    ReplyDelete
  36. Jak nazywa się model tych Pumek ? Są boskie <3

    ReplyDelete