Friday, 15 November 2013

I see, I say - Ebony Bones

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri

Sweatershirt/ bluza: Preorder
Jeans/ spodnie: New Look
Beanie/ czapka: medicine
Watch/ zegarek: Jellywatch
Shoes/ adidasy: NICE-ONE 

Witajcie :) Kilka dni temu świeciło takie piękne słońce, że nie mogłam się oprzeć aby spędzić trochę czasu na świeżym powietrzu - zwłaszcza, że długo byłam chora i siedziałam w domu. Jeśli śledzicie mój blog na pewno wiecie, że uwielbiam sportowe obuwie równie mocno jak obcasy :) Miałam więc okazję aby zrobić nowe zdjęcia i pokazać Wam moje nowe śliczne adidasy Supra, które znalazłam na stronie niceone-store.pl. Wiem, że nie jest to może idealna opcja na jesień/ zimę, ale tak się w nich zakochałam, a na wiosnę już za pół roku będą jak znalazł! Zaopatrzyłam się też w nową ciepłą bluzę na preorder.pl, którą znalazłam w dziale męskim, a jakże! Jak widzicie Ska leży na mnie praktycznie idealnie :D Jeśli lubicie sportowe hiphopowe ciuchy, koniecznie wpadnijcie na tą stronę! 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

57 comments:

  1. JEZU, JAKIE PIEKNE SUPRY, oddawaj *-*
    czemu te buty mają taką kosmiczną cenę, egh.. uwielbiam Cię w sportowym wydaniu,cudowna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tynka, mamy teraz -20% na cały asortyment :) Na fanpage'u sklepu znajdziesz więcej info :) https://www.facebook.com/niceone.sklep?fref=ts

      Zapraszamy !

      Delete
  2. idealne zdjęcia i na każdym idealnie ! :)

    galaxyberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Buty, bluza ! <3

    hempart@o2.pl :)

    ReplyDelete
  4. Piękne te butki ślicznie się na Tobie prezentują

    ReplyDelete
  5. Bluza świetna:)zapraszamy na posta:)

    ReplyDelete
  6. Sportowe zestawy widać, że masz w małym palcu. Świetny akcent w postaci butów, zdjęcia bardzo pozytywne :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  7. Ahh jak ja lubię sportowe zestawy :) świetnie wyglądasz w takim secie a buty są obłędne :)

    ReplyDelete
  8. Niby taki zwyczajny, a dzięki kolorom wyróżniający się ; dd Fajnie :D

    ReplyDelete
  9. Jak zawsze świetne zdjęcia i super sportowy look.

    ReplyDelete
  10. Adorable look! Sporty is the best sometimes :)

    www.OntoMyWardrobe.com

    ReplyDelete
  11. Jakie ty masz piękne włosy <3 !!!! Zazdro

    ReplyDelete
  12. UWAGA, podaję wyniki :)

    Zaproszenie na pokaz Sebastiana Kubiaka losowo wędruje do MONCHANVRE. Gratuluję :)
    Informacje przesyłam na maila.


    ReplyDelete
  13. super wyglaasz w sportowej odsłonie !
    ahhh i te nogi, nie potrzeba Ci szpilek :)

    ReplyDelete
  14. Świetna bluza i buty ♥

    ReplyDelete
  15. rewelacja ♥
    wyglądasz niesamowicie !

    ReplyDelete
  16. super wyglądasz, zestaw idealny na codzienne bieganie po mieście czyli dla mnie ;P

    ReplyDelete
  17. Super zestaw, bardzo praktyczny :)

    ReplyDelete
  18. Supraśne te buty :D Pzdr

    ReplyDelete
  19. Mega świetne te buty. Jeszcze takich nie widziałam !!! <333

    ReplyDelete
  20. Pozytywnie! świetnie wyglądasz!

    zapraszam do nas:)
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zazdro tych butkow są świetne !!!

    ReplyDelete
  22. Wszystko razem komponuje się idealnie:)

    ReplyDelete
  23. You are an absolute stunning beauty in the casual clothes and those kick ass Supras!!

    ReplyDelete
  24. Super te butki i bluza. Świetny filmik z deska !!!

    ReplyDelete
  25. Świetny luźny zestaw, widać, że dobrze się czujesz w takim wydaniu :)
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Buty <3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. świetna stylizacja, taka całkiem młodzieżowa :)

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Super ta stylówa :) <3

    ReplyDelete
  29. Buciki przykuwają wzrok :) Czadowy filmik.. pełen profesjonalizm :)
    www.soyelle.pl

    ReplyDelete
  30. Świetne buty, jeszcze takich nie widziałam. Fajny zestaw, lubię Twój sportowy styl :)

    ReplyDelete
  31. Świetny set!!!

    Zapraszam do siebie
    www.sensitivemakeup.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. fajny zestaw :D i genialny nowy nagłówek ;)))
    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Lubie takie zestawy

    ReplyDelete
  34. I like your Site. Will you Please Link Exchange with my Website? My site: http://wiccanpope.com My Banner: http://wiccanpope.com/wiccan00.gif

    ReplyDelete