Tuesday, 5 November 2013

STORIES FROM THE CITY/ DAY 5/11

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri

Outerwear/ kurtka: New Look
Shirt/ koszulka: Romwe
Pants/ spodnie: Mosquito
Bag/ torebka: Mohito
Boots/ buty: New Look
Sunglasses/ okulary: Giant Vintage

Jesień jest fajna..  szkoda, że zamiast się nią cieszyć jestem znowu chora !! :< Leżę w łóżku z Łapą i zadręcza mnie myśl ile w tym czasie mogłabym zrobić. Jasne, że nie będę was zanudzać historią o miodzie, cytrynie i tym, jaki piję syrop ;) ale powiem kilka słów o dzisiejszym zestawie, który miałam na sobie zanim zachorowałam - na wypadek gdyby ktoś mi zarzucał, że nie ubieram się ciepło ;) 
Raz na jakiś czas dopada mnie syndrom moro. Khaki, zielenie oraz inne stonowane kolory wypełniają wówczas znaczną część mojej garderoby, czego przykładem jest dzisiejsza stylizacja. Ciepła parka z kapturem i dużymi kieszeniami jest dla mnie idealna na jesień - podobnie jak duża torba - a ta z Mohito jest na prawdę bardzo pakowna!  Do tego moje ulubione kozaki z New Look'a i okulary przeciwsłoneczne ze stronki Giant Vintage (ponieważ na światłowstręt cierpię przez całe 12 miesięcy, lol). Prosty look utrzymany w jednej tonacji :)

Trzymajcie za mnie kciuki, żebym szybko wyzdrowiała, bo nie mogę robić nowych zdjęć :(

Meri.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

54 comments:

  1. Parka pobiła wszystko :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  2. Jakie chude nogi ! :O Cudowna kurtka, bardzo fajnie !

    ReplyDelete
  3. aa spodni już chyba nie ma :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja swoje zamawiałam w lecie :/

      Delete
    2. widziałam je w lecie ale na ich modelce nie wyglądały tak fajnie :)

      Delete
  4. ile kosztuje parka?

    ReplyDelete
  5. Cudowna kurtka ! <3
    Figury tylko pozazdrościć ;)
    http://myoutfitsmyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zdrowiej! A zestaw świetny, piękna jest ta parka :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie wyglądasz w czerwonej pomadce :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie wyglądasz w moro. Szybkiego powrotu do zdrowia

    ReplyDelete
  9. Jejku Świetnie ! ! <3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. te buty super, aż się przejadę zobaczyć : )

    ReplyDelete
  11. Ładnie Ci w zielonym

    ReplyDelete
  12. Piękne te zdjęcia w parku. :)

    ReplyDelete
  13. Buty są świetne, przydałyby mi się takie! :)

    ReplyDelete
  14. Pięknie wyglądasz. Bardzo ładne buty. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.

    ReplyDelete
  15. rewelacyjna stylizacja! Zdrowiej Kochan:D

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Bardzo lubię stylizacje utrzymane w klimatach moro. A taka blondyna jak Ty wygląda w niej naprawdę bosko. :)
    Powrotu do zdrowia życzę.

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Świetne są te butki, ile kosztują?

    P.S. zdrowiej szybko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, nie pamiętam dokładnie ale chyba 200 zł
      Są bardzo ciepłe, wygodne i idealne na zimę :)

      Delete
  18. stunnin parka vn boots!!! xx)))

    ReplyDelete
  19. Szybkiego powrotu do zdrowia.
    Parka jest świetna. Zdjęcia są naprawdę piękne. :)

    http://retro-moderna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Lubię styl moro ładnie to zestawiłaś. Brawo

    ReplyDelete
  21. Fajna parka ile kosztowała ?

    ReplyDelete
  22. wow extra <3 piękne zdjęcia !!!

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładna ta parka i butki :) Do tego super zdjęcia. Wracaj do zdrowia!

    ReplyDelete
  24. Dziękuję :)) Już mi się polepsza :-)

    ReplyDelete
  25. wracaj do zdrowia szybko :)) Pięknie wyglądasz, podobają mi się te buty ;)
    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Syndrom moro jeszcze dwa miesiące temu był swoistą epidemią na polskich ulicach - kiedy już trochę do niego odpoczęłam robi na mnie zdecydowanie większe wrażenie :)

    ReplyDelete
  27. zdjęcia jak zwykle powalają. bardzo pozytywnie - kolory jesieni:)

    ReplyDelete
  28. Super foteczki i fajniusi zestaw moro

    ReplyDelete
  29. podobają mi się zdjęcia i strój :-)
    pozdrawiam MUSZKA.
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Nie jestem fanką moro ale ten zestaw na Tobie wygląda spoko.

    ReplyDelete
  31. Piękna szminka :) Świetnie wyglądasz. Buziaki

    ReplyDelete
  32. Super strój, a na chorobę polecam czosnek, może być czosnek niedźwiedzi, który nie ma takiego mocnego zapachu!

    ReplyDelete
  33. Military Look, uwielbiam <3 Wygladasz jak zawsze zjawiskowo!!!

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Wow, wyglądasz nieziemsko, a za Twoje włosy to bym się pocięła! ;) Zapraszam na http://kiszma.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  35. Super parka! Podobna do tej http://badanga.pl/Promocja/6105/Parka-HIT-musicie-mie-jesieni

    ReplyDelete
  36. Fajne zdjęcia podobają mi się elementy przyrody :) Look też super

    ReplyDelete
  37. Z tego zestawu najbardziej podobają mi się okulary i butki ;) Całuje

    ReplyDelete
  38. Uwielbiam taki styl :)

    ReplyDelete