Sunday, 10 November 2013

This Is What It Feels Like - Banks

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri

Dress/ sukienka: Ax Paris
Fur/ futerko: New Look
Bag/ torebka: Mohito
Shoes/ buty: SLEEH

Witajcie! W końcu wyzdrowiałam i wybrałam się na spacer zrobić nowe zdjęcia :) Rano tak pięknie świeciło słońce, że prawie udało mi się wyobrazić, że jest wiosna :D Pewnie to jeden z ostatnich ciepłych jesiennych dni - a przynajmniej tak słyszałam, więc postanowiłam pokazać Wam sukienkę ze strony axparis.com, którą zamówiłam pod koniec lata. Jest elegancka i nadaje się na bardzo różne okazje. Żeby nie było za ponuro, zestawiłam ją z futerkiem z New Looka, które jest mega ciepłe i miłe i jestem w nim totalnie zakochana :) Do tego torebka z Mohito i botki na grubym obcasie ze stronki Sleeh.com.

Mam nadzieję, że Wam się ten zestaw podoba, życzę miłego poniedziałku i zapraszam na kolejne nowości już wkrótce :)

Meri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

90 comments:

  1. Cały strój nie należy do "cichych" i chyba taki w zamyśle miał być :) bardzo pasuje Ci ten zestaw, a widać to po zdjęciach. Gratuluję!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  2. Wow ciekawe zdjęcia. Podobają mi się te ujęcia na pasach. Sukienka wygląda bardzo elegancko :)

    ReplyDelete
  3. Płaszczyk wspaniale urozmaica stylizacje, a buty są boskie.
    Zapraszam
    https://m.facebook.com/profile.php?id=460867350697641&__user=100004047976977

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz po prostu bossko. Sukienka ma bardzo ciekawy krój, idealnie podkreśla Twoja figurę! Futerko jest super, kocham panterkę i wszystko z jej udziałem:)))

    ReplyDelete
  5. Nie jestem fanką panterkowych motywów za to sukienka bardzo mi się podoba. !!!

    ReplyDelete
  6. jezu, Meri kochanie, jesteś chodzącym ideałem! *-*
    od stóp do głów perfekcyjna! ;*;*

    ReplyDelete
  7. elegancko!
    zestaw ciekawie wyglądałby również z futrem! ;)

    ReplyDelete
  8. Zdecydowanie najlepsza kreacja jak do tej pory:!!!!!!

    ReplyDelete
  9. We just discover your blog, following a link. We like it and you make very interesting articles.
    Samara Sisters
    xx
    http://samarasisters.com/

    ReplyDelete
  10. pieknie!uwielbiam Twoj kolor włosow:)

    ReplyDelete
  11. Cudownie wyglądasz !!!!!!!!!!!!!! Jaram się

    ReplyDelete
  12. fantastycznie wyglądasz! jak milion dolarów:)

    ReplyDelete
  13. OMG drugie zdjęcie <3 <3



    blueandmango.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. wygladasz jak milion dolARÓW:)

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia i piękny outfit. Trudny ale wybrnęłaś :)

    ReplyDelete
  16. gdzie we Wrocławiu robiłaś te zdjęcia? BOOOOSKIE <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia były robione przy Politechnice (wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego) :)

      Delete
  17. Przepiękny klimat tych zdjęć :)

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia i piękna fryzura.

    ReplyDelete
  19. Prześliczne buty! Sukienka i futerko też bardzo mi się podobają, tylko nie koniecznie razem:)

    memyselfandiga.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. perfect outfit… very trendy!
    i like the coat :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  21. Jeju jakie piękne zdjęcia Świetnie

    ReplyDelete
  22. Piękna stylizacja i cudowne zdjęcia!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Kochana wyglądasz jak gwiazda TV <3

    ReplyDelete
  24. Powalające te zdjęcia jak i Ty na nich :)

    ReplyDelete
  25. Fajnie, uwielbiam długie sukienki :)

    ReplyDelete
  26. Fajna Maxi :) Ślicznie w niej wyglądasz kochana.

    ReplyDelete
  27. Pięknie wyglądasz. Bardzo podobają mi się te zdjęcia i Twoja fryzurka.

    ReplyDelete
  28. Muszę przyznać że ten post robi wrażenie :) Naprawdę dopracowany strój nie przekombinowany. Super !!!

    ReplyDelete
  29. Super stylizacja :) , za ile kupiłaś te buty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buty kosztowały ok 200 zł, ale na stronie bardzo często są różne promocje i można kupić taniej :)

      Delete
  30. Jesteś przepiękna!:) Zjawiskowo wyglądasz w tym stroju;)

    ReplyDelete
  31. Piękna ta panterka. Uwielbiam tego posta zdjęcia strój klimat.

    ReplyDelete
  32. Dziękuję ślicznie za Wasze miłe komentarze :)) <3

    ReplyDelete
  33. Jestem pod wrażeniem tej stylizacji i zdjęć. Po ile są te futerka z New Looka ??

    ReplyDelete
  34. O jejku jak ślicznie *.* Twoje stylizacje po prostu wymiatają !

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. stylizacja boska!!! możesz zdradzić ile masz wzrostu i ile ważysz???

    ReplyDelete
  36. świetny post, tak jak każdy inny ;)

    ReplyDelete
  37. Te zdjęcia naprawdę robią wrażenie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  38. Świetna stylizacja, wyglądasz naprawdę zjawiskowo;)


    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Bardzo ciekawy look, fajnie zestawiłaś tą panterke <3333 Uwielbiam Twoje outfity

    ReplyDelete
  40. jest po prostu super!:)

    pozdrawiam Patriszja Pashion

    ReplyDelete
  41. Jestem zachwycona tą stylizacją, te zdjęcia powalają :D !!!!! Więcej takich o taaaak !!! Buźki :**

    ReplyDelete
  42. Klasa sama w sobie :) Za każdym razem, gdy tu wchodzę, jestem pełna podziwu :) Asymetryczna sukienka to mistrzostwo świata i pewnie każda z nas nosiłaby taką, gdyby miała nogi do nieba jak Twoje, w innych sytuacjach nie prezentowałaby się tak kobieco i zmysłowo :) Zestawiona z panterkowym futerkiem wygląda bardzo zadziorrrrnie i z charakterem :) Piąte zdjęcie jest mega! ?:) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna kieca ale butki bym zmieniła wydają się być za ciężkie do tej stylowy.

    ReplyDelete
  44. W tej stylizacji wyglądasz bosko!!!!

    ReplyDelete
  45. wyglądasz genialnie ! buty najlepsze <3

    http://marttfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Jeeeeju jakie fajne foty i stylowka ♡♥♡

    ReplyDelete
  47. Piękny look, duża czarna jest fenomenalna! <3
    Buziaki

    http://pandamone.blogspot.com/2013/11/circus.html

    ReplyDelete
  48. Ojejuniu w pasie to Cie prawie nie ma :)

    ReplyDelete
  49. Ten look robi spore wrażenie. Pełen podziw :) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  50. Kochana jak Ty cudownie wyglądasz <3 chociaż często nie mam czasu komentować to zaglądam tutaj bardzo często i za każdym razem jestem coraz bardziej zachwycona ;) Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  51. Znakomicie wygląda ten look i te przepiękne zdjęcia :) <33333

    ReplyDelete
  52. How beautiful and fantastic, love it ♡

    ReplyDelete
  53. Wspaniałe zdjęcia, przepiękna całość! :)

    ReplyDelete
  54. Jestem pod ogromnym wrażeniem, bardzo mi się to podoba. Piękne to futerko.

    ReplyDelete
  55. Piszemy szczerze, więc piszę - kiedy Cię pierwszy raz widziałam, półtora roku temu pomyślałam sobie "zarozumiała laseczka". Wybacz, ocenianie ludzi po okładce dość często mi się zdarza. Poszukałam jednak twojego bloga, od jakiegoś czasu śledzę Twoje poczynania no i na przykład w tym wpisie pokazałaś ogromną klasę. Jestem zakochana zarówno w stylizacji jak i w zdjęciach. W Tobie odrobinę też, ale nikomu nie mów :P Teraz z przyjemnością oglądam Twojego bloga i przyznaję się szczerze, że chciałabym Cię poznać osobiście :)

    Ściskam - maleńka niemodowa blogerka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi to słyszeć :) Nie Ty jedna tak mnie odebrałaś, ale cieszę się, że to się zmieniło!
      Dziękuję za miłe słowa :-*

      Delete
  56. Wygladasz... WOW!!! Klasa <3 Pewnie to juz pisalam, ale uwielbiam Twoje stylizacje i Twojego bloga.
    Pozdrawiam i zapraszam od czasu do czasu do Nas:
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ta stylizacja pokazuje że można fajnie pokazać panterkę, a ja akurat jestem osobą do tego tematu bardzo sceptycznie podchodzącą :) Więc gratulacje !!!!

    ReplyDelete
  58. ułaaa:) rozkosz dla oczu:) po prostu pięknie:)

    ReplyDelete
  59. Supeer Buty!

    zapraszam do mnie :

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://ulaaax.weebly.com/blog.html

      Delete
  60. Ooo czyżbym widziała A1 w tle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak A1 :) Sam też tam kiedyś bywałem na zajęciach ;)

      Delete
  61. Strój jest przepiękny ! Zakochałam się w tej sukience. <3

    ReplyDelete
  62. Mega świetny post foty i stylówa The Best

    ReplyDelete