Monday, 5 May 2014

RUN BOY RUN

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

Tshirt/ koszulka: Likelife.de
Coat/ płaszcz: She Inside
Pants/ spodnie: Mosquito
Backpack/ plecak: New Look
Sunnies/ okulary: Giant Vintage
Sneakers/ buty: Adidas /Hoodboyz

Witajcie po długim zimnym, deszczowym i nudnym weekendzie majowym ;) We Wrocławiu była tak beznadziejna pogoda, że odważyłam się jedynie na zdjęcia w płaszczu, który jakiś czas temu upchnęłam na dno szafy. W tym zestawie chciałam Wam pokazać przede wszystkim koszulkę nowej niemieckiej marki Likelife.de, która skradła mi serce podobnie jak nagranie Woodkid o tym samym tytule. W tej chwili adidasy Glc W ze strony hoodboyz.de są moim numerem jeden i na co dzień zamieniam je tylko z serią Adidas zx , które już Wam wielokrotnie pokazywałam :) Mam nadzieję, że u Was było więcej słońca! Jeśli nie macie co robić, wpadajcie na nowe aukcje allegro, a nowy post już wkrótce :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mother's Day Sale
Give yourself or your beloved mom a big treat with 1500+ styles
Up to 70%off. Hurry up!
More than 1500 styles.
Start from May 6th, end on May 12th.
Shop Now!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

37 comments:

  1. uwielbiam :) buty są mega!

    ReplyDelete
  2. super koszulka <3

    ReplyDelete
  3. Rewelacyjne są te buty !!!

    ReplyDelete
  4. A mi się bardzo podobają spodnie, choć nie koniecznie lubię moro... hmmm :)

    ReplyDelete
  5. Spodnie masz rewelacyjne :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  6. Fajne i wygodne połączenie :) Butki rewelka

    ReplyDelete
  7. Spodnie są strzałem w 10!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  8. swietny blog :) nie wiem ile razy to mówiłam :D swietny styl, zdjecia profesjonalne, fajnie sie Ciebie ogląda :)

    My Fashion photography blog- Aga Bierko Photography

    ReplyDelete
  9. Do noszenia i bez przebieranek :) Super płaszcz !!

    ReplyDelete
  10. Fajnie, podoba mi się połączenie raczej eleganckiego płaszcza ze sportową resztą :)

    ReplyDelete
  11. Pomimo niesprzyjającej pogody, stylizacja wyszła super, czuć powiew lekkiej wiosny.
    Buty kosmiczne!

    ReplyDelete
  12. super !!!! świetnie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz masz świetne pomysły na siebie

    ReplyDelete
  14. amazing ,as always!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jesteś mega fotogeniczna! :)
    http://miradamar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Te buty są genialne. Styl moro tez bardzo lubię

    ReplyDelete
  17. Super ! Strasznie podobają mi się te spodnie i buty ! Świetne są ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ge-nial-nie! masz wspaniały styl! :)

    ReplyDelete
  19. Moja ulubiona piosenka!!!! Super tshirt:)

    ReplyDelete
  20. Buty <3
    No i stylóweczka miodzio, jak zawsze szał ;-*

    ReplyDelete
  21. Super wyszło! koszulka faktycznie świetna:)


    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  22. takie styylowy u ciebie uwielbiam;]

    ReplyDelete
  23. Fajny zestaw nosiłabym :)☺

    ReplyDelete
  24. Idealne połączenie. Bardzo podoba mi sie taki styl i kolory.

    BOMBA <3

    ReplyDelete
  25. Swietnie wygladasz Meri!!! <3
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetny zestaw! Pięknie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  27. Genialne to skaczące zdjęcie !!!!

    ReplyDelete
  28. Ojej, świetne spodnie. W ogóle extra outfit. ;)

    ReplyDelete