Wednesday, 3 September 2014

Hello Amsterdam!

Photos: Jey Wild SONY a6000
I'm wearing:
Tshirt/ koszulka: Yeah Bunny
Shorts/ spodenki: Zara
Bag/ torebka: New Look
Bangle/ bransoletka: Infinitine
Shoes/ buty: New Look
Make-up:
Lipstick/ szminka: Sleek Matte Me
Nails/ lakier: Rimmel 60s

Witajcie! Dziś przenosimy się do kolorowego i zatłoczonego Amsterdamu, w którym spędziliśmy kilka dni i wcale nie mieliśmy dosyć :) Każda uliczka, każdy most i zakątek stwarzały perfekcyjne, wręcz wymarzone tło do zdjęć.. które bezustannie wypełniali turyści i przechodnie ;) Żałuję, że nie miałam wystarczająco dużo czasu aby fotografować ludzi na ulicy, bo niektórzy wyglądali na prawdę obłędnie i mega inspirująco! A w dzisiejszym zestawie rzeczy, które najchętniej nosiłam podczas wakacji - moje ulubione szorty z Zary i koszulka młodej marki yeah-bunny :) Jeśli szukacie ciekawych tshirtów, koniecznie tam zajrzyjcie! Nowy post już w piątek, trzymajcie się ciepło :)


Jesienne nowości na moim ---> allegro

33 comments:

  1. uwielbiam to miasto! :) cudowny tshirt.

    ReplyDelete
  2. rzeczywiście szorty są rewelacyjne! A Amsterdam wygląda zachęcająco ;)

    ReplyDelete
  3. Super :) świetny look

    ReplyDelete
  4. Jak pięknie! Świetna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  5. piękny klimat zdjęć :) zachwyciły mnie te urocze buciki ! :))

    ReplyDelete
  6. Jejku już brakuje mi tych letnich stylizacji :( co za pogoda...

    http://lorysa-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super szminka ♡♡♡

    ReplyDelete
  8. KOSZULKA EKSTRA!!
    <3
    dodawaj wiecej zdjęć z tych wojaży a ja jeszcze bardziej będę zazdrościć ... ehhh

    ReplyDelete
  9. Such a wonderful city! Looking forward to see more photos!



    http://jeansandroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zachwycające zdjęcia i zachwycający uśmiech!

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia! Bardzo mi się podoba Twój zestaw ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Amsterdam jest piękny i Ty też

    ReplyDelete
  13. i love that short!

    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    ReplyDelete
  14. Wonderful photos,
    love your tee!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  15. Cudne zdjęcia, bluzeczka rewelacyjna :)

    ReplyDelete
  16. rewelacja, super zestaw, świetne foty :)

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Amsterdam :P koszulka super!

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz przepięknie, jak zawsze :)

    majlaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Szorty rewelacja, t-shirt również! Wyglądasz świetnie! :)
    Zawsze chciałam odwiedzić Amsterdam, może kiedyś się uda :)

    ReplyDelete
  20. Amsterdam to jedno z najpiękniejszych miejsc, które udało mi się odwiedzić ;)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Cudowna i te Twoje długie nogi <3

    ReplyDelete
  22. Wyglądasz olśniewająco! :) Jak zwykle. A Amsterdam wygląda imponująco, rowery nadają charakter zdjęciom! :3

    ReplyDelete