Tuesday, 23 September 2014

True Story

Photos: Jey Wild SONY a6000 + SMC Takumar 135mm F2.5

I'm wearing:
Dress/ sukienka: Little Mistress
Cardigan/ sweter: vintage
Shoes/ buty: New Look
Points/ baletki: Repetto

Make-up:
Lipstick/ szminka: Inglot
Eye shadows/ cienie: Gosh Smokey Eyes
Nails/ lakier: Astor Quick'n Go


Gdy jest się dzieckiem, zawsze od początku ma się jakąś wizję siebie w przyszłościWiększość dziewczynek chce śpiewać, tańczyć czy być modelką. U mnie sprawa była klarowna od najmłodszych lat - miałam zostać artystką. I mimo, że mając 5 lat całe dnie spędzałam tworząc nowe rysunki, malując farbami plakatowymi i lepiąc najróżniejsze rzeczy z plasteliny, gdzieś w głębi duszy marzyłam, że będę baletnicą. Nic nie fascynowało mnie równie mocno jak tiulowe sukienki i wstążki, a sam balet miał w sobie magię i tajemnicę, która pociągałam mnie niewyobrażalnie. Przez te wszystkie lata to uczucie towarzyszy mi aż do dziś.. mimo, że poszłam inną drogą, związałam się mocniej ze sztuką i zostałam grafikiem, balet jest wciąż obecny w moim sercu. 

Podczas tegorocznej wyprawy wędrując uliczkami Paryża, po długim wyczerpującym dniu - zobaczyłam ją po drugiej stronie ulicy. Witryna sklepu Repetto zamajaczyła przede mną jak zjawa ze snu.. najpierw dostrzegłam manekiny, a po chwili całą ścianę wypełnioną pointami. Muszę przyznać, że był to jeden z najpiękniejszych - a może najbardziej wzruszających widoków w moim życiu. W ten sposób nabyłam moje drugie baletki, w których raz kiedyś dla kaprysu robię jeden piruet na środku pokoju. Ale nie w tym rzecz! Chodzi o to, że jeśli w prosty sposób można zbliżyć się do swoich marzeń, po prostu trzeba to zrobić :) 

Zdjęć nie udało mi się już zrobić w Paryżu, ale mam nadzieję że Wam się podobają, a ja pewnie jeszcze kiedyś wskoczę w pointach w jakąś romantyczną scenerię i zrobię małą sesję <3 Na koniec chciałabym jeszcze oddać odrobinę uwagi sukience, która jest w tej chwili moją najpiękniejszą i najbardziej ukochaną! Jeśli szukacie sukienki w tym stylu, zajrzyjcie na little-mistress.co.uk, a znajdziecie tam wiele pięknych wzorów :) Ściskam Was i zapraszam na nowy wpis w środę! 



TOP 5 POST LAST MONTH

69 comments:

  1. Simply amazing and you are incredibly stunning!

    www.blondeincashmere.com

    ReplyDelete
  2. Super wyglądasz, świetny klimat zdjęć

    ReplyDelete
  3. pięknie wyglądasz a sukienka - cudo <3 ja również będąc dzieckiem o tym marzyłam :)

    ReplyDelete
  4. co to są te pointy?

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia są niezwykłe, nie da się od nich oczu oderwać! Cudownie ♥

    ReplyDelete
  6. mistrzu !<3 oczu nie mozna oderwac

    ReplyDelete
  7. You`re such a beautiful lady! Love the ballerina look on you ♥

    ROUGH & TOUGH☯ // I`m on Bloglovin! // IG: @jiaachacruz

    ReplyDelete
  8. WOW!!! Jesteś niesamowita! Na każdej sesji wyglądasz perfekcyjnie! Buziaki :*

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia !!!

    ReplyDelete
  10. Ale śliczne zdjęcia! Sukienka iście królewska - super !!<3

    ReplyDelete
  11. fantastyczna sukienka! cudowny gorset:)

    ReplyDelete
  12. Ależ klimat ma to pierwsze zdjęcie !!! Genialny post

    ReplyDelete
  13. Super love this ballerina look! You look gorgeous ♥♥

    Deasy Tantra

    ReplyDelete
  14. Zawsze marzyłam o zostaniu baletnicą. Jednak nasze miasteczko jest tak malutkie, że za czasów mojego dzieciństwa była może jedna szkoła taneczna, ale na pewno baletu bym tam nie uświadczyła. Ciągle chodzi mi po głowie wizja mnie jako baletnicy, co by było gdyby... ach! A za każdym razem gdy oglądam jakieś przedstawienie baletowe lub układ taneczny serce mi się wzrusza, bo to jest takie piękne. Jedyne do czego mogłabym porównać to do jazdy figurowej, która równie mocno potrafi oddziaływać na moje uczucia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety balet ma też swoją drugą ciemną stronę, która dalece odbiega od tego, co widzimy podczas spektakli. Krew, pot i łzy, a do tego często masakryczne kontuzje pozwalają mi spojrzeć na balet nieco chłodniejszym okiem.

      Delete
  15. Super bardzo fajny look i świetne zdjęcia jesteś wybitna

    ReplyDelete
  16. So pretty and very stylish <3333

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Przepięknie ujęłaś te małe marzenia! ;*

    ReplyDelete
  18. Pięknie Ci w krótszych włosach :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :)) Super się czuję po tym cięciu - lekko i swobodnie ;)

      Delete
  19. Klimat zdjęć jest po prostu super jestem pod ogromnym wrażeniem jakie ciągle masz pomysły na zdjęcia

    ReplyDelete
  20. Ja będąc małą dziewczynką też chciałam zostać baletnicą i balet nawet do dziś mnie porusza. Niestety nie dane mi było się na niego zapisać a teraz żałuję, bo jak patrzę na te wszystkie baletnice to serce zaczyna mi szybciej bić, ponieważ też tak chcę :D

    ReplyDelete
  21. Cudowna sukienka, cudowne zdjęcia, cudowne marzenia ! :-) Jesteś niesamowita ! :)

    ReplyDelete
  22. mega zdjęcia - bardzo lubię modny w tym sezonie pudrowy róż :-)

    ReplyDelete
  23. Świetnie byś się prezentowała jako baletnica

    ReplyDelete

  24. Sukienka marzenie:)
    uwielbiam sesje w stylu baletnicy:)

    ReplyDelete
  25. Wow! Jaka niesamowita sesja! Cudowny klimat zdjęć i piękna kolorystyka! Świetnie wyglądasz w nowej fryzurze :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  26. Świetny klimat zdjęć, jakbym ogladała kadr z filmu!

    ReplyDelete
  27. Wszystko jest perfekcyjne super sesja świetny klimat :)

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia... wspaniale się prezentujesz. Uwielbiam tutaj zaglądać <3

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Po raz kolejny odwalasz kawał dobrej roboty :) WOW

    ReplyDelete
  30. gorgeous photos! you look like a princess

    http://www.aboutacloset.com/

    ReplyDelete
  31. Pieknie wygladasz i magiczne zdjecia:)

    ReplyDelete
  32. This is one fabulous post.
    One gorgeous pic after another ♥

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Bardzo dobre wyglądasz w takich kolorach. Też uwielbiam baletnice, ale zdaje sobie jak ciężkie mają życie.

    ReplyDelete
  34. Photos are amazing! :)

    would you like to follow each other?Let me know!

    fashion-babel.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. z baletem byłoby Ci do twarzy :)

    ReplyDelete
  36. ojej!
    jak wzruszająco!
    stwierdzę nawet, że pasowałby Ci ten romantyczny entourage. ; )
    niesamowite zdjęcia, wyjątkowo delikatnie i subtelnie!

    całusy Piękna! ;*
    jesuswannatouchme.
    <3


    ReplyDelete
  37. taniec tak, ale nie zawodowo :)
    to tak jak z każdym innym sportem ;) tylko rekreacyjnie tak więc wracaj do marzen kiedy tylko chcesz, ale dobrze, że jesteś gdzie jesteś ;)

    ReplyDelete
  38. Ojejku! Cóż za cudowne zdjęcia! *.* Aż miło się patrzy na nie i nie można oderwać wzroku. Czekam na kolejne Twoje zdjęcia, bo wszystkie są cudne ;)
    ✗ borenium.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia w baletach wyglądają o wiele ciekawiej niż w tych szpilkach.

    ReplyDelete
  40. co tu duzo mowic, cudowna Ty i cudowne zdjecia!

    ReplyDelete
  41. amazing dress!

    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    ReplyDelete
  42. Ile kosztują takie baletki ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zależy od marki, moje kosztowały ok 200 zł

      Delete
  43. piekne zdjecia, piekna ty :) jak ksiezniczka ♥

    ReplyDelete
  44. Wyglądasz przepięknie! Zdjęcia, Ty i sceneria niczym z bajki <3

    ReplyDelete
  45. Dziękuję Kochani za tyle miłych słów! <3 Bardzo mi miło, że sesja się Wam spodobała :))

    ReplyDelete
  46. ślicznie, wyglądasz jak mała księżniczka :)

    ReplyDelete
  47. przepiękne czarujące zdjęcia. ten sklep jest tak klimatyczny, że sama chciałabym tam kupić baletki pomimo, że nie miałabym co z nimi zrobić ;)

    ReplyDelete
  48. WoW ale udało Ci się zbudować klimat :) byłabyś piękną baletnicą :), ale i tak wolę że jesteś blogerką !!!

    ReplyDelete
  49. Świetne zdjęcia , temat (zdjęć) uroczy . Mam ten sam obiektyw gdzieś w szawce , muszę go z niej koniecznie wyciągnąć .

    ReplyDelete
  50. Witaj! Piękne zdjęcia i niezwykły klimat. Mnie również oczarowała ta sukienka! Pytanie może trochę nie na miejscu, ale w jakim rozmiarze kupiłaś sukienkę, bo zastanawiam się nad jej kupnem, a nie wiem, jaki powinnam wybrać :)

    ReplyDelete
  51. jaki o rozmiar sukienki bo chce zamówic i nie wiem jaki rozmiar ::)

    ReplyDelete