Monday, 13 October 2014

In This Shirt / Röyksopp Remix


Photos: Jey Wild SONY a6000 + SMC takumar 135mm F2.5

Total look NEW YORKER

Witajcie! Dziś pierwsza stylizacja, którą stworzyłam we współpracy z marką New Yorker. Jak pewnie kojarzycie styl New Yorkera jest bardzo zróżnicowany, od eleganckiego, przez rockowy aż do sportowego - a że ja jestem bardzo zmienna, z łatwością odnajduję się w każdym z nich :) Dziś postawiłam na luźny, ale wyrazisty zestaw z siateczkową sukienką i koszulą w kratę, na którą zarzuciłam skórzaną ramoneskę. Dla dopełnienia całości wybrałam super wygodne tenisówki, a na chłodny wieczór miłą wełnianą czapkę :)  

Mam nadzieję, że ta stylizacja się Wam spodoba, a na nowy wpis zapraszam już wkrótce! W międzyczasie rzućcie okiem na bardzo ładne zdjęcia na stronie newyorker.de

Ściskam i dziękuję za Wasze miłe komentarze z ostatniego wpisu :*


FACEBOOK / INSTAGRAM / ALLEGRO / VINTED  

TOP 5 POST LAST MONTH

53 comments:

  1. You always come up with very original casual looks!
    I really like the red accents! :)
    Do zobaczenia na twój blog :P

    Pozdrawiam
    Matthias

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rewelacyjna koszula, do twarzy Ci w niej... ;)

      Delete
  2. spódnica jest rewelacyjna ♥

    ReplyDelete
  3. Genialne zdjęcia !!!!! WOW WOW WOW <3<3<3

    ReplyDelete
  4. Przepięknie wyglądasz! :)
    ruziaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love this pictures !!

    ReplyDelete
  6. lovely outfit! you look wonderful!

    http://www.aboutacloset.com/

    ReplyDelete
  7. Stylówa genialna i do tego mega fotki Tobie ładnie we wszystkim ;)

    ReplyDelete
  8. Super wyglądasz w tej czapie!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  9. 3 zdjęcie Magia <3

    ReplyDelete
  10. your photos are just, can I say perfect?!!!!!!!! I love the combinations, you shine girl!

    ReplyDelete
  11. Lovely llok !!
    I love the combinations !!
    Kisses dear
    http://mapetitebyana.blogspot.com.es/


    ReplyDelete
  12. Mega fantastyczne zdjęcia, to teraz moja ulubiona sesja :)

    ReplyDelete
  13. This is gorgeous! I love how edgy, but chic, you made this outfit look!

    xx, Diane || http://www.modernisticphoenix.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. uwielbiam koszule w kratkę, cudowności! :*

    ReplyDelete
  15. sukienka jest wspaniała też taką chcę :D genialne foty Kochana !

    ReplyDelete
  16. Jestem pod wrażeniem tych zdjęć i stylizacji

    ReplyDelete
  17. Podoba m się :) Koszule w kratę uwielbiam, trampki też, także look w sam raz dla mnie :)

    ReplyDelete
  18. Świetnie skomponowałaś ten zestaw:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ładny, ciekawy i rozbudowany zestaw :)

    ReplyDelete
  20. Cudowna <3 boska spódniczka ;)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wszystko idealnie dobrane!
    Bardzo podoba mi się takie połączenie!

    ReplyDelete
  22. Świetna kurtka bardzo fajnie w niej wyglądasz

    ReplyDelete
  23. Co za nogi! Świetny set

    ReplyDelete
  24. o ile to w ogóle możliwe ;) to w krótszych włosach CI jeszcze ładniej ;) świetna stylówka !

    ReplyDelete
  25. Nice:) Giveaway on my blog:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  26. Zajebiste foty!

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam Cię taką 'rockową'! Jest to coś co przyciąga uwagę- przynajmniej moją :D :*

    ReplyDelete
  28. Really nice pictures !

    Bisous,
    Sophia.

    ReplyDelete
  29. KOCHAM do Ciebie zaglądać jest tu zawsze tak ładnie, wszystkie zestawy masz rewelka

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam takie koszule świetnie ja zostawiłaś :)

    ReplyDelete
  31. Spódnica, biżuteria, torebka - MEGA <3

    ReplyDelete
  32. Przecudnie kochana!! Idealna kratka
    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  33. Idealnie ! Ołówkowa spódnica połączona z trampkami przy Twoich długich nogach to żadne ryzyko, a wygląda genialnie :)
    Pozdrawiamy
    AIM STYLE

    ReplyDelete
  34. Masz super figurę i potrafisz to pokazać do tego jak zwykle genialne fotki

    ReplyDelete
  35. Jejuś wszystko wygląda pięknie! :)

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  36. Chyba najpiękniejsze zdjęcia jakie u Ciebie widziałam :)

    ReplyDelete
  37. OMG !!! Ten zestaw jest genialny <3

    ReplyDelete