Saturday, 18 October 2014

Play It Cool

Blond kok
Meri Wild blog
adidas orginals
Zara bag
adidas shoes
Blond koczek
Meri Wild moda
białe wysokie adidasy
adidas
long legs
piękne dłonie
runs
Photos: Jey Wild SONY A6000
I'm wearing:
Zebra vest/ kamizelka: Adidas Originals
Dress/ sukienka: New Look
Bag/ torebka: Zara
Bangle/ bransoletka: Infinitine
Shoes/ buty: Adidas GLC W Hoodboyz.de
Make-up:
Lipstick/ szminka: Rimmel
Eye shadows/ cienie: Gosh Smokey Eyes
Eye contacts/ soczewki kolorowe: Optykrozmus.pl
Nails/ lakier: Rimmel 60s

Cześć kochani :) Dziś zdjęcia i stylizacja w wydaniu sportowym z moją nową puchową kamizelką Adidas, którą można łączyć i nosić na wiele sposobów! Ponieważ ostatnie dni były ciepłe, mogłam pozwolić sobie na założenie jej bezpośrednio na sukienkę z New Look, o lekko sportowym fasonie, ale w najbliższym czasie pokażę Wam ją również w całkiem innej odsłonie :) W zestawie mój nowy worek z Zary, który pokazywałam już w ostatnich postach, oraz ulubione Adidasy ze strony hoodboyz.de. Jak widzicie znów poszalałam z włosami..... ;) Mam nadzieję, że całość się Wam spodoba! Ściskam i zapraszam na nowego posta już po weekendzie. 


TOP 5 POST LAST MONTH

47 comments:

  1. mega ! jestem zachwycona ;) Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  2. jeżeli chodzi o fryzurę to zdecydowanie jestem na nie, ale stylizacja jest genialna <3

    ReplyDelete
  3. torebka i buty bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  4. Genialna Fryzurka !!! :)

    ReplyDelete
  5. Ciekawa fryzura :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. torebka jest genialna!!!!!!!!!!!!!!!

    ___________
    a u mnie?
    fashion in black&white
    www.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wonderful outfit!! im really loving this look!!

    aboutacloset.com

    ReplyDelete
  8. cudownie wyglądasz! a zdjęcia jak zwykle fantastyczne ^.^

    ReplyDelete
  9. Nice:))
    AND Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html
    xx
    Bianka

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz masz super butki

    ReplyDelete
  11. ale śmiechowa fryzurka!:P
    torebka cudowna <3

    ReplyDelete
  12. Kobieto! Genialna jesteś!
    Uwielbiam Twoje metamorfozy!
    Piękna blondynka!

    Całuję

    ReplyDelete
  13. WSPANIALE!<3
    Zapraszam na nowy post i na konkurs ;*
    https://www.facebook.com/434682273276162/photos/a.436103233134066.1073741827.434682273276162/701383526606034/?type=1&theater

    ReplyDelete
  14. Love this sporty luxe look! Your bold lipstick really makes it a lovely outfit!

    xx, Diane || http://www.modernisticphoenix.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetna kamizelka plus te butki :) Chociaż co do fryzury to też nie jestem przekonana

    ReplyDelete
  16. woow ! a fryzura kojarzy mi się z dziewczyną samuraja ;D

    ReplyDelete
  17. Świetny plener super stylówa i intrygująca fryzura :) Cała Meri

    ReplyDelete
  18. jaram się, jaram! Świetna fryzurka <3

    ReplyDelete
  19. Super wyglądasz

    ReplyDelete
  20. Genialne zdjęcia! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam Twój styl, najchętniej wymienialbym sie z Tobą garderoba!!!

    ReplyDelete
  22. ŚLICZNY KOCZEK ♥

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. O wiele lepiej wyglądasz bez grzywki ;) a stylizacja super!! :D

    http://lorysa-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super stylowa, a fryzura taka sobie pogrubienie Cię

    ReplyDelete
  25. Jak zawsze zdjęcia są rewelacyjne! Buty podobają mi się najbardziej ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. I love your style :D
    Wyglądasz perfekcyjnie! :) I masz piękny kolor włosów.

    ReplyDelete
  27. Super look, fryzura dziwna ale mi się podoba :)

    ReplyDelete
  28. masz fantastyczne wyczucie stylu;) i mam tu na mysli wszystkie Twoje stylizacje;)

    ReplyDelete
  29. Dziwny fryz i strój w sumie nie wiem

    ReplyDelete
  30. Gienialny outfit i fryzura jeszcze bardziej :)

    ReplyDelete