Wednesday, 15 October 2014

Red Lips & Cigarettes

New Look jacket
Mohito bag
Torebka mohito
blond fale
Blond long legs
sleeh shoes
Meri Wild blog
Meri Wild
Photos: Jey Wild SONY a6000 
I'm wearing:
Jacket/ ramoneska: New Look
Tshirt/ koszulka: Yeah Bunny
Jeans/ spodnie: Stradivairus
Bag/ torebka: Mohito
Shoes/ buty: Sleeh
Make-up:
Lipstick/ szminka: Sleek Matte Me
Eye shadows/ cienie: Gosh Smokey Eyes
Eye contacts/ soczewki kolorowe: Optykrozmus.pl
Nails/ lakier: Astor Fashion Studio 313

Cześć kochani :) Dziś szybki post i zestaw na co dzień, z moją nową ulubioną koszulką Yeah Bunny! Kolekcja na stronie jest rewelacyjna i nawiązuje do uzależnień.. :) Jeśli więc uwielbiacie kawę albo szpilki, koniecznie obejrzyjcie nowości: yeah-bunny.pl. Dla sprostowania dodam, że nie jestem uzależniona od papierosów, ale w koszulce się zakochałam i postawiłam właśnie na ten wzór ;) 

Jesienią uwielbiam nosić ramoneski (mam już całkiem sporą kolekcję), ale te, które noszę najczęściej, znalazłam w New Look. Mam nadzieję, że stylizacja, mimo że prosta, przypadnie Wam do gustu, a na nowy wpis zapraszam w piątek! 

TOP 5 POST LAST MONTH

49 comments:

  1. Fajna koszulka :) ciekawie w niej wyglądasz

    ReplyDelete
  2. cudoowne buty! A firma Yeah Bunny ma świetnie ubrania ^.^
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. torebka jak zwykle cudo <3

    ________
    www.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super wygląda Twoja nowa fryzura !! <3

    ReplyDelete
  5. Jak zawsze zachwycasz :) Koszulka jest rewelacyjna ;)

    ReplyDelete
  6. oj jak by mi tu pasowała moja błękitna ramoneska ajaja :> torebkę i koszulkę bym ukradła <3

    ReplyDelete
  7. Fajny motyw świetne kolory szpilki jak dla mnie idealne

    ReplyDelete
  8. Ha! Myślę, że ta koszulka to by do mnie pasowała ;) wiem, wiem. Głupi nawyk, trzeba to w końcu rzucić. Uśmiech nigdy mnie nie przestanie zachwycać <3

    ReplyDelete
  9. Love your jeans and shoes! :)

    xo,
    Janine | Lime & Life

    ReplyDelete
  10. Kochana jak zawsze IDEALNIE. Każdy detal do siebie pasuje!

    ReplyDelete
  11. koszulka jest po prostu genialna!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Te spodnie całkiem dobrze odnalazłyby się w mojej szafie :)

    ReplyDelete
  13. tre koszulki z yeah bunny sa przeswietne , zwłąszcza te ze szminakmi:D

    ReplyDelete
  14. Super szpilki mają genialny kolor

    ReplyDelete
  15. ur photos are always special and perfect! love the casual look

    ReplyDelete
  16. Podoba mi się ta ramoneska zwłaszcza plus ta koszulka bardzo oryginalna

    ReplyDelete
  17. cute T-shirt! always love your outfit posts!

    Deasy Tantra

    ReplyDelete
  18. You look gorgeous! Perfectly styled outfit!

    Bella Pummarola

    ReplyDelete
  19. Ostatnie zdjęcie jest cudowene :) i te włosy <3

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz - podoba mi się każdy jeden element Twojego stroju. Całość tworzy po prostu smaczny i twarzowy zestaw, na co dzień i wieczorne wyjście. Super! :)

    ReplyDelete
  21. szminka jest boska, uwielbiam takie kolory :)

    ReplyDelete
  22. Jak zwykle masz piękne zdjęcia a do tego śliczny uśmiech :) Zestaw jak najbardziej mi się podoba zwłaszcza koszulka !!!

    ReplyDelete
  23. Fajny zestaw na co dzień ;-) Boskie zdjęcia kochana!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  24. This t-shirt is so cute! :) I can't understand the writing but I'm following your page because of the pictures. Keep going!

    Victoriya,
    www.fashion-with-style.com

    ReplyDelete
  25. Jak dla mnie zestaw idealny chętnie bym taki sama założyła :)

    ReplyDelete
  26. uwielbiam te koszulki z YB, świetny set <3

    ReplyDelete
  27. Wow! You are soooooo beautiful darling! :)*
    Simimaus

    ReplyDelete
  28. Super look koszulka jest genialna !!!

    ReplyDelete
  29. You look stunning with this outfit. Love your heels

    http://oneusefashion.wordpress.com/

    ReplyDelete
  30. śliczna jak zawsze ;) fajny motyw na koszulce ;)

    ReplyDelete
  31. Gdzie Ty kochana stałaś po te nogi;)
    Jak ja Ci ich zazdroszczę!

    Całuję:*

    ReplyDelete
  32. This outfit is so casual and chic! Love your jacket and heels!

    xx, Diane || http://www.modernisticphoenix.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Kocham Twoją nową fryzurę

    Aga

    ReplyDelete