Wednesday, 22 October 2014

Stories From The City

Meri Wild Blog Moda
Meri Wild Vogue
New Yorker by Meri Wild
Torebka New Yorker
Płaszcz New Yorker
Blog o Modzie Meri Wild
Meri Wild total look New Yorker
New Yorker heels
Meri Wild blog
Beautiful Meri Wild blogger
Photos: Jey Wild SONY a6000 + SMC takumar 135mm F2.5

Total look NEW YORKER
Sunnies/ okulary: Zero UV
Witajcie! Październik upływa w słoneczniej i wymarzonej jesiennej atmosferze :) Z każdym dniem jednak robi się chłodniej.. i już najwyższy pora, aby rozpocząć sezon ciepłych płaszczy! Dzisiaj drugi zestaw, który stworzyłam we współpracy z marką New Yorker (i zgodnie z obietnicą w innym stylu, niż poprzedni). Tym razem wybrałam boyfriendy z wysokim stanem, idealne na jesień, które wygodnie połączyłam z czarną bluzą i klasycznymi szpilkami. Całość rozjaśnił bardzo przyjemny płaszcz w jasnym odcieniu ecru, który strasznie mi się spodobał :) New Yorker zaskoczył mnie w tym sezonie dużym wyborem jeśli chodzi o jesienno-zimowe okrycia wierzchnie; od kurtek, przez mocno ocieplane parki, po ładne młodzieżowe płaszcze. 

A w kolejnym wpisie pojawi się sportowa nutka z mocnym kolorem, więc nie zapomnijcie mnie odwiedzić w piątek :) Ściskam!



FACEBOOK / INSTAGRAM / ALLEGRO / VINTED  


TOP 5 POST LAST MONTH

53 comments:

  1. chcialam napisac, ze ladne buty i bluza. pozniej jeszcze plaszcz. a przeciez spodnie tez ladne :)) swietna stylizacja!

    ReplyDelete
  2. You look so chic! I love your jeans!

    xx, Diane || http://www.modernisticphoenix.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super wyglądasz, piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Cudownie! Najbardziej oczarował mnie plaszczyk, jest świetny ♡

    m-inis.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Masz przepiękny płaszczyk. Uwielbiam takie klasyczne fasony :)

    ReplyDelete
  6. Jak wyciągnięta z Paryża <3!! Cudnie!

    ReplyDelete
  7. O kurczę, taki płaszcz z New Yorkera?! Faaajny!:) Muszę się wybrać na przegląd..:)

    ReplyDelete
  8. Spodnie i bluza najbardziej przypadły mi do gustu. O ile wcześniej nie bardzo odwiedzałam ten sklep to chyba zacznę :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. fantastyczne zdjęcia i stylizacja, niezwykle stylowo.


    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. W życiu bym nie powiedziała, że to z New Yorkera :D

    ReplyDelete
  11. Genialne zdjęcia, super aparat ! Look świetny też bym nie uwierzyła że to New Yorker

    ReplyDelete
  12. Lovely outfit! always adore your style ❤

    Deasy Tantra

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz jak kobieta sukcesu! Pięknie wyszło, buziaki!

    ReplyDelete
  14. wow wyglądasz jak światowa gwiazda !!! pięknie <3

    ReplyDelete
  15. Genialna Meri w genialnym płaszczu! I genialny Wroclove w tle <3

    ReplyDelete
  16. Piękny set jestem pod wrażeniem i fotki super

    ReplyDelete
  17. Jesteś taka cudowna! Twoje zdjęcia zawsze budzą we mnie cholerną zazdrość, bo są takie piękne i ostre i mogę je oglądać godzinami <3
    Zestaw tez piekny ;**

    ReplyDelete
  18. Boyfrendy "must have" każdego sezonu ! Bezsprzecznie! całość niby zwykła ale dlatego się podoba! mnie bardzo!

    Pozdrawiam ciepło - Iwona!

    ReplyDelete
  19. Nicee:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam Twoje posty bardzo mi się podobasz

    ReplyDelete
  21. Very chic, I love it head to toe, but especially your torn jeans!

    Bella Pummarola

    ReplyDelete
  22. I Love this look :*

    ReplyDelete
  23. po prostu BOSKO !:)
    pozdrawiam :) , woman-with-class.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  24. Zakochałam się w tych okularach, aż nie uwierzyłam że są z New Yorkera :)

    ReplyDelete
  25. ahh soooo perfect <3

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. każda Twoja stylizacja jest perfekcyjna♥
    z niecierpliwością czekam do piątku:)

    ReplyDelete
  27. New Yorker WOW ciężko uwierzyć ! Sprawdzę to ;)

    ReplyDelete
  28. pięknie wyglądasz, świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  29. Pełna klasa! Bardzo dobrze wyglądasz w takiej długości płaszcza, a boyfriendy uwielbiam <3

    ReplyDelete
  30. Super zestaw bardzo mi się podoba, taki paryski szyk :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo szykownie, mega kobieco - idealny płaszcz ze szpilkami!!!
    Kopara opada!

    Całuję

    ReplyDelete
  32. Twoje zdjęcia są cudownie! Nie wiem czy to zasługa fotografa czy może jakoś je specjalnie przerabiasz ale są niesamowite! Ta sesja z pewnością nadałaby się do jednej z lepszych gazet modowych ^.^
    Dzięki za inspiracje!
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Kocham Twoje zdjęcia :*

    ReplyDelete
  34. piękny płaszcz i przy okazji dziękuje za miły komentarz :)

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjęcia !
    Look tez bardzo mi przypadł do gustu :)
    _________________________
    http://magiclovv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Genialna stylizacja, spodnie bardzo przypadły mi do gustu :)

    ReplyDelete
  37. Super płaszcz bardzo mi się podoba podobnie zresztą jak i bluza :) Zdjęcia super

    ReplyDelete
  38. Jaka ty jestes cudowna ! jestem twoją fanką, normalnie nie wierze jak można być takim ideałem, zazdroszczę :D <3

    ReplyDelete
  39. Perfekcyjny zestaw i Ty jak zawsze ślicznie wyglądasz<3

    ReplyDelete
  40. Jejku zakochałam się w tobie. Wszystko jest takie idealne, nie ma się do czego przyczepić :)

    ReplyDelete
  41. Obłędnie, uwielbiam Twój styl

    ReplyDelete
  42. świetna stylizacja , na prawdę bardzo mi się podoba !
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  43. Ten set jest genialny, w sumie tak bardzo genialny że Ciężko uwierzyć iż całość jest z New Yorker'a

    ReplyDelete
  44. nic dodać, nic ująć, po prostu pięknie !!! <3

    ReplyDelete