Wednesday, 12 November 2014

Color Theory: Red

Photos: Jey Wild SONY a6000 

I'm wearing:
Coat/ płaszcz: New Look
Top/ bluzka: Zara
Shorts/ spodenki:  Zara
Bag/ torebka: Aldo
Shirt/ koszula: Mohito
Shoes/buty: New Look

Make-up:
Lipstick/ szminka: MAC
Eye shadows/ cienie: L'oreal
Nails/ lakier: Rimmel 60s

Witajcie! Dzisiaj szybki post z zestawem, który miałam na sobie podczas Fashion Week Poland. W tym sezonie naprawdę oszalałam na punkcie czerwieni, a najlepszym tego przykładem jest mój nowy płaszcz z New Look! Uwielbiam w nim dosłownie wszystko - kolor, prosty krój, materiał, zamek i kieszenie :) Ta długość doskonale komponuje się z krótkimi szortami, lub długimi rurkami. Na moje nieszczęście (biorąc pod uwagę porę roku) uwielbiam nosić szorty i tym razem również na nie postawiłam. Aby całość wyglądała lekko wybrałam delikatną białą bluzkę z Zary. Do tego moja ulubiona torebka z frędzlami z Aldo, mocne wygodne botki z New Look i koniecznie czerwona pomadka :) Mam nadzieję, że stylizacja się Wam podoba, a kolejne nowości już wkrótce na blogu, więc nie zapomnijcie mnie odwiedzić!


FACEBOOK / INSTAGRAM / ALLEGRO / VINTED  

43 comments:

  1. Jaram się tym setem, jest bosko!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  2. WOW! Nogi to masz do nieba! :)
    Świetna stylówka, wyglądasz znakomicie :)

    Buziaki!!!

    ReplyDelete
  3. You look so pretty in red! <3
    Please visit my blog ~Natalie

    ReplyDelete
  4. jak nigdy nie lubiłam czerwieni, tak ostatnio zaczynam się do niej przekonywać. zwłaszcza widząc taki piękny płaszcz !

    ReplyDelete
  5. Fantastycznie wyglądasz w czerwieni

    ReplyDelete
  6. Idealny kolor dla Ciebie

    ReplyDelete
  7. the red surely brightens any day! you look gorgeous ♥

    ROUGH & TOUGH☯ // I`m on Bloglovin! // IG: @jiaachacruz

    ReplyDelete
  8. Genialnie, blond i czerwien moj ulubiony duet :) <3

    ReplyDelete
  9. That coat is awesome!!

    Have a sweet day,
    Michael
    PS: I follow you on GFC and facebook, would you mind to follow me too? ^_^
    www.ontheleaf.net / facebook

    ReplyDelete
  10. Super płaszcz i ta czerwień na ustach też Ci idealnie pasuje

    ReplyDelete
  11. genialnie kochana!! jest moc!!! kolory górą!!

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  12. wooow! Wyglądasz jak gwiazda filmowa! :)
    Świetne zdjęcia , no i ten czerrrwony płaszczyk! <3

    ReplyDelete
  13. To zdecydowanie Twój kolor wyglądasz obłędnie.

    ReplyDelete
  14. już od jakiegoś czasu podobają mi się torebki z frędzlami, Twoja jest cudowna !!! świetna stylizacja Meri <3

    ReplyDelete
  15. super ! bardzo mi się podoba ten zestaw <3

    ReplyDelete
  16. Beautiful combination of pieces! I find this coat amazing... <3 x
    Trend-Mae

    ReplyDelete
  17. prześliczny płaszcz! Wyglądasz cudownie i do tego jeszcze ten uśmiech ^.^

    ReplyDelete
  18. jejku, cudownie! zawsze zachwycasz :)

    ReplyDelete
  19. nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  20. Nogi do nieba !!!, a w czerwieni jest Ci bosko !

    ReplyDelete
  21. nice red coat!

    Un concours est en ligne sur le blog!
    Gagnez votre paire de lunettes:
    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    ReplyDelete
  22. Super nogi i przepiękny płaszcz, zdjęcia jak zwykle wzorowe

    ReplyDelete
  23. Czerwony płaszcz jest na mojej liscie must have, ale nie moge trafic na ten jedyny ;)
    Świetnie Ci w tym kolorze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam długi czerwony płaszcz z Mohito <3

      Delete
  24. świetnie zestaw, nawet kolor szminki idealnie zgrany z kolorem płaszcza :)

    ReplyDelete
  25. Oczywiście, że mi się podoba:) Pięknie wyglądasz no i ta czerwień bardzo do Ciebie pasuje:)

    ReplyDelete
  26. Wyglądasz genialnie, masz super nogi ! A ta czerwień pasuje Ci idealnie

    ReplyDelete
  27. Stylizacja się podoba jak najbardziej! :))
    Pozdrawiam
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Super look pasuje do Ciebie

    ReplyDelete
  29. O wow, ale ogień! Chciałabym Cię zobaczyć w seksownym total red looku

    ReplyDelete