Tuesday, 4 November 2014

Stories From The City

Photos: Jey Wild SONY a6000 

I'm wearing:
Coat/ płaszcz: New Look
Jeans/ spodnie: New Look
Bag/ torebka: Zara
Shirt/ koszula: Mohito
Shoes/buty: TK Max

Make-up:
Lipstick/ szminka: MAC
Eye shadows/ cienie: L'oreal
Nails/ lakier: Rimmel 60s

Witajcie! Wraz z nadejściem listopada do Wrocławia zawitała prawdziwa wiosna :) Pozytywna aura natchnęła mnie do odwiedzenia kilku sklepów w CH Renoma i rozjaśnienia jesienno zimowej garderoby. Od razu zauroczył mnie śliczny pudrowo-różowy płaszcz z New Look, idealny na tak słoneczne dni, jak dziś. Dobrałam do niego koszulkę z Mohito, moje ulubione boyfriendy i worek z Zary, z którym ostatnio się nie rozstaję. W tym sezonie pastelowe płaszcze są strzałem w dziesiątkę, więc bardzo się cieszę, że znalazłam idealny dla siebie! Jak Wam się podoba ten zestaw? Dajcie znać :) 


FACEBOOK / INSTAGRAM / ALLEGRO / VINTED  

57 comments:

  1. Super wyglądasz a zdjęcie numer 6 jest GENIALNE !!!!

    ReplyDelete
  2. No ślicznie ci w tym płaszczu :)

    ReplyDelete
  3. płaszcz jest cudowny<3

    _____________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. idealnie! totalnie w moim guście <3 :)

    ReplyDelete
  5. Faktycznie bardzo piękny ten płaszcz :)

    ReplyDelete
  6. Super płaszcz! Bardzo fajnie wygląda w takim "luźnym" połączeniu :)

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz !!!!

    ReplyDelete
  8. Piękna jesteś i Twoje stylizacje też

    ReplyDelete
  9. You have amazing blog with so beautiful photos. And your outfits with your lovely smile, that's a cherry on the top of the cake ^_^.
    Found you via Magdalena - Fashion Philosophy =)
    www.ontheleaf.net / facebook / Bloglovin / ig: @majki

    ReplyDelete
  10. Super płaszcz uwielbiam takie

    ReplyDelete
  11. Stylizacja dla nas wymarzona! ;) Oczywiście najbardziej przypadła nam do gustu koszulka! A tak poważnie, to całość zgrabnie połączona i bardzo optymistycznie działająca na wzrok :)

    ReplyDelete
  12. Oj jestem zakochana w tej torebce :)

    ReplyDelete
  13. Mi się strasznie podoba! Płaszczyk faktycznie świetny, uwielbiam ten kolor :)

    ReplyDelete
  14. I love your Marilyn Monroe t-shirt! ♥

    http://lonelywarriorstylediary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super zestaw idealny na miasto !!!!

    ReplyDelete
  16. Super masz tego bloga. Mam wrażenie, że to od ciebie by się trzeba uczyć jak wygląda porządne tworzenie stron internetowych. Piękny wyglad strony naprwdę.

    ReplyDelete
  17. świetnie wyglądasz :) super płaszcz ;)

    ReplyDelete
  18. prześliczny płaszcz! taki cukierkowy ^.^

    ReplyDelete
  19. Super stylizacja i piękny uśmiech jak zwykle :)

    ReplyDelete
  20. Świetny blog!
    Zapraszam do nas: www.ladiesimagination.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  21. You look awesome!!

    www.mexalex.com

    ReplyDelete
  22. thx for your comment !
    i love this look ! especially the coat !
    Milca
    new post
    http://milcaway.blogspot.it/2014/11/pastel.html

    ReplyDelete
  23. bardzo mi się podoba ! Świetny miejski look :)

    ReplyDelete
  24. Ta torebka jest bardzo intrygująca strasznie mi się spodobała

    ReplyDelete
  25. Płaszczyk <3 Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  26. ooo wow jaki masz piękny płaszcz <3 świetnie go zestawiłaś !!!

    ReplyDelete
  27. i love the pink coat!

    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    ReplyDelete
  28. Jesteś Mega piękna uwielbiam Twój styl i Twoje zdjęcia !!!

    ReplyDelete
  29. Beautiful, love the sweater ♥

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz po prostu cudownie! <3

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. To pewnie jest już nudne i oklepane co teraz napiszę, że zawsze wyglądasz cudownie i Twoje zdjęcia za każdym razem po prostu mnie powalają.. ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. fantastyczna torebka + jak zwykle zdjęcie przepiękne <3

    ReplyDelete
  33. Świeżo, przytulnie, dziewczęco i kobieco - cała Ty!

    ReplyDelete
  34. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  35. Jesteś mega zdolna i piękna

    ReplyDelete
  36. Fajne jest to ze pasuja Ci zarowno delikatne stylizacje, jak i te rockowe , romantyczne i sportowe <3 uwielbiam i tyle :)

    ReplyDelete
  37. uwielbiam modę na pastelowe płaszcze, koniec z szarymi burymi kolorami! :)

    ReplyDelete
  38. Cudownie wyglądasz i masz świetnego bloga

    ReplyDelete
  39. piekna <3 tyle sie zastanawialam nad ta torebka i jej nie wzielam i coraz bardziej zaluje jest boska;/ a Ty wygladasz jak zwykle kwitnaco :D:***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, torebka jest wciąż dostępna w Zarze :)

      Delete
  40. świetna jak zawsze i do tego ten pozytywny uśmiech, super :)

    ReplyDelete
  41. mam na oku podobny płaszcz i w Twoim zestawie broni się on idealnie! świetnie przełamałaś jego subtelny charakter.
    chciałabym mieć takie długie nogi jak Ty :)

    ReplyDelete
  42. Zakochałam się totalnie w tym płaszczu jest cudny

    ReplyDelete
  43. wow!
    ale niesamowity płaszcz!
    wyglądasz bosko!
    uwielbiam! ;*

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  44. Super wyglądasz w tym płaszczu.

    ReplyDelete