Friday, 21 November 2014

Superstar 80s Babe!

Photos: Jey Wild SONY a6000 

I'm wearing:
Jacket/ kurtka: Diverse
Dress/ sukienka: New Look
Bag/ torebka: New Yorker

Make-up:
Lipstick/ szminka: MAC Pink Yum Yum
Eye shadows/ cienie: L'oreal
Soczewki kolorowe: Optyk Rozmus
Nails/ lakier: Rimmel 60s

Witajcie :) Dzisiaj w końcu mogę pokazać Wam, adidasy z najnowszej kolekcji Adidas by Rita Ora, które zamówiłam przez stronę Hoodboyz.deJak wiecie mam słabość do sneakersów i te musiały do mnie trafić, zwłaszcza o tak szaro burej porze roku. Z sukcesem zakończyłam również poszukiwania idealnej kurtki - padło na czarną  o sportowym fasownie z Diverse. Przez ostatnie dni zdążyłam już ją przetestować i w zimne dni zdała egzamin na piątkę. Mam nadzieję, że ten zestaw się Wam podoba, życzę udanego weekendu, a na nowy wpis zapraszam w poniedziałek!


TOP 5 POST LAST MONTH
    

44 comments:

  1. Genialne buty :)

    ReplyDelete
  2. podoba mi się ! i to bardzo;)

    ______________________________
    sprzedam dużo nowych, modnych rzeczy!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Jakie fajne buty <3

    http://lorysa-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super zestaw, faktycznie kurtka wygląda bardzo ciekawie

    ReplyDelete
  5. o wow, ale świetne te superstary! cąła stylizacja zresztą tez :) mega.

    ReplyDelete
  6. ^^♪ )
    http://www.lauderlis.com/2014/10/meri-wild-blog.html#mwb1

    ReplyDelete
  7. Cudo, a zdjęcia super !!!

    ReplyDelete
  8. Fantastycznie Ci w tej czerni a butki pasują idealnie <3

    ReplyDelete
  9. Ładnie wygląda a buty super ożywiają cały zestaw

    ReplyDelete
  10. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  11. Super fotki i świetne buty !!!

    ReplyDelete
  12. piękne buty !! <3
    też szukam kurtki na zimę i już czuję , że będzie mi ciężko znaleźć:/ twoja jest super!

    ReplyDelete
  13. uwielbiam Cię w tej fryzurze :) bardzo oryginalne buty, podobają mi się!

    ReplyDelete
  14. super są te buty, świetna stylówka :)

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia.. Możesz zdradzić jakiego używacie obiektywu? Chodzi mi konkretnie o tą sesję.. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Arek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta sesja jest wykonana obiektywem SMC Takumar 135mm F2.5 M42 z przejściówką na mocowanie e-mount Sony.

      Delete
  16. Fantastycznie! Buty są świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  17. Przyjemnie się ogląda tak ładne posty!!!

    ReplyDelete
  18. Świetnie to Ciebie pasują te buty! :)

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Polecam! Są trwałe i mega przyjemnie pachną <3

      Delete
  20. Fajna kurtka i buty

    ReplyDelete
  21. te buty są rewelacyjne, cudownie wyglądasz Kochana ;*

    ReplyDelete
  22. I like your style ! you are so cute :) check out my blog apoljakovi.blogspot.com
    im sure you will like it! :) i follow your blog please follow me too :)A.K xoxo

    ReplyDelete
  23. Świetna stylówa bardzo mi się w niej podobasz. Kurtka skradła me serce :) mam nadzieję że jeszcze będą rozmiary.

    ReplyDelete
  24. Świetny blog. Będę tu zaglądać. Ja dopiero zaczynam, zapraszam http://i-want-to-be-like.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Kochana, ale dałaś czadu! Jeeeeej <3

    ReplyDelete
  26. Zakochałam się w tych butach !!!

    ReplyDelete
  27. Rewelacyjne zestawienie, buty ssą genialne - zakochałam się w nich <3

    ReplyDelete
  28. Świetny look <3
    I te Twoje nogi <3...

    ReplyDelete
  29. Masz super styl! Te buty idealnie zestawiłaś!:)

    ReplyDelete
  30. Dawno nie widziałam tak dobrego outfitu! Ta tęczowa podeszwa... i choć nie jestem ani fanką adidasów ani takich kolorów, to zestawione w ten sposób (zrównoważone total black looki'em) zdecydowanie do mnie przemawiają. Jest moc! No a Ty jesteś piękna :) Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  31. Super wyglądasz buty i kurtka magia :) zwłaszcza buty !!!!

    ReplyDelete
  32. Cała kolekcja Adidas by Rita Ora jest cudowna! Te buty również;-)

    ReplyDelete
  33. BUTY są świetnie :) chcę takie !!!

    ReplyDelete
  34. Oooo! Masz te piękne buty! <3 One totalnie zachwycają. A całość mega! Niby dziewczęco, nawet troszkę elegancko, ale na luzie. Za to Cię uwielbiam, łączysz style, jak nikt inny!

    ReplyDelete
  35. No nie! Te buty to KOSMOS MEGA! A na tobie pięknie wyglądają.:-)

    ReplyDelete