Tuesday, 30 December 2014

Fade to White


I'm wearing:
Dress/ sukienka: Yuliya Babich
Bag/ kopertówka: Aldo
Shoes/ buty: New Look
Make-up:
Eye shadows/ cienie: GOSH Smokey Eyes
Lipstick/ szminka: MAC 
Nails/ lakier: Astor

Witajcie po krótkiej świątecznej przerwie w ostatnim wpisie w tym roku! :) Dziś stylizacja z sukienką od młodej uzdolnionej projektantki, którą jest Yuliya Babich. Prosta, a zarazem elegancka i niepowtarzalna, nadaje się na różnego rodzaju okazje. Moim największym dylematem był wybór koloru.. Czarna jest zmysłowa i nieco demoniczna, biała natomiast niezwykle delikatna, i to właśnie na nią padł mój wybór (choć czarną równie chętnie dodałabym do mojej garderoby :) Klasyczne zamszowe szpilki New Look i moja ulubiona kopertówka z Aldo wydały mi się idealnym uzupełnieniem tego stroju. Mam nadzieję, że ten zestaw się Wam podoba, i że macie już swoje stylizacje sylwestrowe.. :D A ja oczywiście życzę wystrzałowej zabawy i cudownego Nowego Roku 2015! Ściskam Was i dziękuję, że jesteście ze mną :) <3 


47 comments:

  1. sukienka jest cudowna <3

    ______________________________________________
    6 stylizacji w jednym poście, sprawdź i oceń najlepszą
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz, jesteś mega seksowna !!!

    ReplyDelete
  3. ostatnio raczej w sportowych , luźnych stylizacjach, a tu proszę... jaka elegancja :) super, że wybrałaś jednak białą, pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyglądasz, tak elegancko !!!! Jestem zauroczona

    ReplyDelete
  5. Piękna!!

    http://aly-supreme.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz pięknie! Sukienka wygląda, jakby była specjalnie pod Ciebie szyta :)

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia i buty :-)
    pozdrawiam i zapraszam MUSZKA.
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wow super zdjęcia, wyglądasz bardzo kobieco

    ReplyDelete
  9. Świetne sukienka! Pięknie w niej wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz jak milion dolarów, idealnie na Tobie leży ta sukienka! :)

    ReplyDelete
  11. Niesamowicie elegancko i seksownie- podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  12. Zmysłowo, elegancko , seksownie.Piękny odcień pomadki :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    ReplyDelete
  13. jak najbardziej się podoba. sukienka jest mega kobieca, piękna i delikatna :)
    nie mam jeszcze kreacji sylwestrowej, a spędzam go w domu ze znajomymi, także mam nadzieję, że nie będę miała problemu z tym co założę :)
    szampańskiego sylwestra i szczęśliwego nowego roku !

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz obłędnie, sukienka prezentuje się na Tobie świetnie

    ReplyDelete
  15. Jedna z bardziej oryginalnych sylwestrowych stylizacji, jakie widziałam!!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: sylwestrowa propozycja stylizacji, zapraszam!

    ReplyDelete
  16. Piękna sukienka, wyglądasz po prostu zjawiskowo! Cudowny odcień pomadki!

    Zapraszam na mój ostatni post:http://alanja.blogspot.com/2014/12/wyprzedaz-bluz-z-kapturem-na.html :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo oryginalnie, pięknie i kobieco zarazem :) Zdecydowanie mi się to podoba

    ReplyDelete
  18. I wish you all the best and joyful to the year 2015 ^_^,
    Cheers,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    ReplyDelete
  19. Love your accessories and that tattoo is super cute! Wishing you all the best for 2015 :)
    - Grace xx

    P.S. Would really appreciate it if you could check out my blog and maybe follow if you feel so inclined? <3
    http://voguebeach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Very beautiful photos, You look awsome <3

    ReplyDelete
  21. idealnie <3

    www.dark-drawer.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. super:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  23. Piękna sukienka, a w niej piękna Meri :) No i super fotki !!!

    ReplyDelete
  24. Love this dress its so sophisticated and the sleeve detailing is gorgeous! The ruffles really make this piece stand out and your make-up goes perfectly! Now following you, cant wait to see more! p.s Happy New Year! ♥

    www.krystelcouture.com

    ReplyDelete
  25. mega elegancko :) wszystkiego dobrego w 2015! *;

    ReplyDelete
  26. Jestem pod wrażeniem tej sukienki, wyglądasz w niej obłędnie :)

    ReplyDelete
  27. Przepięknie Ci w tej sukience <3

    ReplyDelete
  28. Is this Sony a6000 with 18-55mm lens? Please answer me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey :) We don't use 18-55 mm. My photographer took this photos with 50 mm f 1.8
      We also use 135 mm f 2.5 outside and 24 mm f 1.8

      Delete
  29. Stunning dress. *__*
    Wish you a Happy New Year 2015!!!

    ReplyDelete
  30. Pięknie wyglądasz, w tym kobiecym wydaniu :)

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia są magiczne, wyglądasz genialnie, kobieco i zmysłowo - REWELKA:)

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia w pięknej sukience :)

    ReplyDelete
  33. This dress is perfection.. I am in love with details :) I am exited I came across your blog, and will def have to start following you!!!

    XOXO,
    Roxanne Carmen

    PS. $500 Cash Giveaway on The Blog
    My Fashion On The Rox

    ReplyDelete
  34. Piękna sukienka ;) Podobną z Zary upolowałam na przecenie dzięki madamsale ;)

    ReplyDelete