Wednesday, 10 December 2014

Stories From The City


Photos: Jey Wild
I'm wearing:
Eyewear/ okulary: Dolce & Gabanna
Watch/ zegarek: Daniel Wellington

Coat/ płaszcz: Mohito Gold Label
Shirt/ bluzka: Mohito by Anja Rubik
Shoes/ buty: Mohito by Anja Rubik
Jeans/ spodnie: New Look
Bag/ torebka: Mohito

Make-up:
Eye shadows/ cienie: Bourjois
Lipstick/ szminka: MAC Creme Cup
Nails/ lakier: Astor Quick'n Go

Witajcie! Dzisiaj debiutuję na blogu w.. moich nowych okularach! I strasznie się cieszę, bo znalezienie idealnych oprawek, które spełniałyby wszystkie moje oczekiwania, było naprawdę trudne. Przez ostatnie kilka lat nosiłam zwykłe proste oprawki (w których za nic nie pokazałabym się światu!), a ponieważ ostatnio skutecznie zmieniam w sobie i otoczeniu wszystko, co mi nie odpowiada, padło również na zmianę okularów. Po przymierzeniu miliona oprawek, w których wyglądałam, umówmy się, dalece od wymarzonego efektu, w ręce wpadł mi model Dolce & Gabanna z pięknym kwiecistym wzorem od wewnętrznej strony. Wystarczyło jedno spojrzenie, aby mieć absolutną pewność, że to są te jedyne. Na stronie optykaworld.pl, przez którą zamówiłam swoje oprawki, znajdziecie wiele innych markowych modeli w atrakcyjnych cenach, więc warto tam poszperać :) 

A w dzisiejszym zestawie płaszcz z kolekcji Gold Label Mohito, na który długo polowałam, w pięknym lodowo błękitnym odcieniu, i ponownie buty oraz koszulka z kolekcji Anji Rubik dla Mohito :) Mam nadzieję, że ten stonowany zestaw się Wam spodoba, a na następny wpis zapraszam już w piątek! 



40 comments:

  1. Widziałam mnóstwo stylizacji z tymi koszulkami, ale Twoja jest najlepsza!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  2. ta kolekcja Anji Rubik jest genialna!
    a oprawki piękne, do twarzy Ci :*:)

    ReplyDelete
  3. piekne są te okulary!!! <3

    ReplyDelete
  4. Piękny płaszcz, ma super kolor! :)

    ReplyDelete
  5. ooo proszę pasują Ci okularki , pięknie w nich wyglądasz !!! a w stylizacji się zakochałam <3 cudowny płaszcz <3

    ReplyDelete
  6. Super zestaw i piękne okulary, wyglądasz w nich bardzo dobrze !!! Ile kosztują takie oprawki ?

    ReplyDelete
  7. Bosko wyglądasz w tych okularach ! <33333

    ReplyDelete
  8. Super model dobralas :)

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz w okularach! :)

    ReplyDelete
  10. Wygladasz bosko, wlasnie taki ksztalt oprawek mi sie podoba!

    ReplyDelete
  11. Świetny płaszcz, chyba musze się na niego zaczić na wyprzedażach :) Te okulary pasują Ci idealnie :)

    ReplyDelete
  12. U are perfect!! I adore the glasses and the coat! the coat is just lovely

    ReplyDelete
  13. Piękny zestaw, piękny płaszcz:)

    ReplyDelete
  14. perfekcyjnie :) nawet w okularach Ci pięknie! ja swoich do zdjęć nie pokazuję, bo uważam że psują efekt zdjęć.

    ReplyDelete
  15. You look so beautiful in glasses!! You should wear them more often, really!
    Have a sweet day,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  16. Dokadnie tak samo noszę tę koszulkę- razem z koszulą! Twój zestaw cudowny, piekny płaszcz! Ja noszę z beżowym ale z Twoim wygląda do pięknie!

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądasz, płaszcz piękny !!! A okularów nie ma co się wstydzić wyglądasz w nich bardzo dobrze !!!

    ReplyDelete
  18. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  19. wow, zawsze mnie zachwycasz!

    ReplyDelete
  20. OMG!!! your blog is just amazing!! wich camera and lens do you use??? great style!! great pics!!

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajne te okulary wybrałaś, super pasują do Twojej twarzy !!!

    ReplyDelete
  22. Wygladasz vardzo elegancko. Oprawki okularow pasuja do Ciebie jak ulal :-)

    ReplyDelete
  23. Such a beautiful outfit, and such incredible photos. I'm obsessed!
    Melanie @ meandmr.com

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia są super, a Ty wyglądasz genialnie :)

    ReplyDelete
  25. Oprawki pasują idealnie:) A płaszczyk no boski kolor i krój:*

    ReplyDelete
  26. Hi dear
    Wow! Your pictures are amazing!!
    Love the coat!!
    xoxo

    ReplyDelete
  27. I Love this look, everything is perfect :)

    ReplyDelete
  28. The combination of pieces and clothes is so perfect! Love the colour of the coat <3 xx
    Trend-Mae

    ReplyDelete
  29. Patrzę, patrzę i wszystko mi się tutaj podoba!!!<3

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam Twoje stylizacje za to, że nigdy nie wiem czego mogę się spodziewać! Tutaj właśnie mnie zaskoczyłaś, efekt mega WOW! Ta koszula pod bluzką i ta czarna kokardka - coś niesamowitego!

    ReplyDelete
  31. Jak zwykle super zdjęcia i zaskakujący outfit !!! :)

    ReplyDelete
  32. Piekny płaszcz a w okularach Ci do twarzy !!!

    ReplyDelete