Friday, 2 January 2015

CLOO by MN Bridal

Photos: Jey Wild

Meri: Dress/ sukienka: Mosquito

Witajcie! Pierwszy wpis w Nowym Roku będzie dosyć szczególny, a to za sprawą mojej wizyty w salonie sukien ślubnych CLOO by MN Bridal w Katowicach, gdzie miałam przyjemność obejrzeć prezentację kolekcji sukien Pronovias. Zacznę jednak od tego, że zachwycił mnie sam salon - przestrzenny i elegancki, stwarzający ultra komfortowe miejsce dla przyszłej panny młodej. Piękny delikatny wystrój, duża przymierzalnia i gabloty z ogromnym wyborem modeli czynią CLOO idealnym salonem ślubnym :) Chyba jak każda dziewczyna na widok bajkowych kreacji w bieli zareagowałam szczerym zachwytem, a moją ulubioną suknią podczas pokazu okazała się ta z czwartego zdjęcia (z górą i plecami w kropeczki). Przerwę pomiędzy wyjściami modelek umilił świetny pokaz barmański, którego finalnym efektem okazały się pyszne kolorowe drinki :) Jak się okazało kolekcja wieczorowa była równie czarująca, a w jednej z kreacji wystąpiła prowadząca, Marcelina Zawadzka. Tu miałam dwie koronkowe faworytki - czarną i czerwoną, i w obu się zakochałam! Jeśli są wśród Was przyszłe panny młode, zachęcam do obejrzenia wielu innych pięknych modeli na stronie mnbridal.com.pl

Mam nadzieję, że moja relacja się Wam spodoba i jestem bardzo ciekawa, które suknie przypadły Wam do gustu.. :) Dajcie znać! Ściskam i życzę cudownego weekendu!


44 comments:

  1. Kurcze jestem w Katowicach prawie codziennie a nie mialam okazji zobaczyc sukien z tego sklepu nawet na wystawce :( Moja faworytka jest na pewno ta o kroju a'la syrenka ;) Pozdrawiam cieplutko :* Ps. Widzialam ostatnio Twoje zdjecia w Joy (z tego co pamietam) wyszlas tam pieknie i stylizacja tez swietna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rewelacyjne wszystkie suknie, ale do mnie przemawia najbardziej ta czerwona ;)

      http://www.ab-bis.pl

      Delete
  2. biala z dlugim rekawem fenomenalna! :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie się prezentuje ten salon. Bardzo podoba mi się ta na 4 tym zdjęciu

    ReplyDelete
  4. o trzeba było zawitać :) bo ja jestem prawie z Katowic:)

    ReplyDelete
  5. wspaniały pokaz i przepiękne kreacje :) mnie również przypadła do gustu ta z kropeczkową górą ;)

    ReplyDelete
  6. sukienka minimalistyczna nr 2 to dla mnie nr 1 ! :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  7. Wow, wyglądasz jak królewna <3 Przepięknie, delikatnie, zmysłowo i dziewczęco <3

    ReplyDelete
  8. Według mnie najpiękniejsza jest ta z 14 zdjęcia, z tym cudownym wycięciem na plecach! :)

    ReplyDelete
  9. Przepiękne suknie! Ty wyglądałaś zjawiskowo!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  10. cudowne suknie jak i kreacje :)

    ReplyDelete
  11. Piękne suknie, widać że jest w czym wybierać :)

    ReplyDelete
  12. piękne suknie ale najbardziej podoba mi się Twoja sukienka <3

    ReplyDelete
  13. Ohhh so many white dresses i love the white color

    XOXO
    http://journal-style.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  14. Piękne suknie :) świetny salon

    ReplyDelete
  15. Suknie ładne, chociaż tej idealnej dla siebie tutaj niestety nie widzę...
    Gdy przyjdzie ten dzień, kiedy zacznę się rozglądać za swoją suknią to na pewno nie będzie łatwo mi znaleźć to co sobie wymarzyłam heheh ;)

    Pozdrawiam,
    iamlika.pl

    ReplyDelete
  16. pięknie wyglądasz :) sukienka świetna!

    ReplyDelete
  17. Hehe:) Widziałam je wtedy na żywo:) Zrobiłaś bardzo fajną relację:)

    ReplyDelete
  18. Piękne suknie. Ty również wyglądałaś ślicznie! :)

    ReplyDelete
  19. Niedługo będę się rozglądać za suknią ślubną, więc z przyjemnością obejrzałam zdjęcia :)

    ReplyDelete
  20. Świetny salon i piękna prezentacja :) wygląda to zachęcająco

    ReplyDelete
  21. Meri, poradź proszę gdzie znajdę fakne sklepy we Wrocławiu? Jakieś concept story ale też takie gdzie są sukienki koktajlowe na większe wyjścia ;) nie chcę być skazana na Galerię Dominikańską :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam FUKU ul. Czysta, lub Moher w rynku

      Delete
  22. planujesz ślub z Jeyem?
    mieszkasz razem z nim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mieszkamy razem, ale nie planujemy ślubu :)

      Delete
  23. OMG ! wszystkie są takie piękne ! <3 ślicznie wyglądałaś.
    xx

    ReplyDelete
  24. Piękną miałaś sukienkę!

    ReplyDelete
  25. So beautiful dress and You! Eszter

    ReplyDelete
  26. Wyglądałaś pięknie, a sukienki faktycznie oszałamiające :) Cudny salon

    ReplyDelete
  27. I like your style ! you are so cute :) please check out my blog apoljakovi.blogspot.com
    would you like to follow each other please let me know :) xoxo

    ReplyDelete
  28. Świetny look! :)
    Zapraszam do mnie http://myelementsofart.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  29. wow, piękne suknie! bosko wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  30. No przykro mi bardzo, ale najbardziej podobała mi się Twoja sukienka! żadna z pokazu nie skradła mojego serca, za to ta którą miałaś na sobie jest przepiękna! pozdrawiam! :*

    karolinanapieraj18.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetna relacja, bardzo ładne sukienki a Ty wyglądałaś Bosko :)

    ReplyDelete
  32. Byłaś tam najpiękniejszą "panną młodą" ;)

    ReplyDelete
  33. Piękna fotorelacja. i super post!

    Ty jak zawsze świecisz urodą i klasą!

    ReplyDelete
  34. Świetna jest ta Twoja sukienka wyglądasz bosko. Pokaż też fajny

    ReplyDelete
  35. Ojeej, ale wspaniały klimacik! Żałuję, że mnie tam nie było ;C

    ReplyDelete
  36. Oj cudne! Ja ostatnio szukałam sukni ślubnej i te Pronovias baaardzo mi sie podobały :)

    ReplyDelete