Tuesday, 20 January 2015

Stories From The City

Photos: Jey Wild 

I'm wearing:
Coat/ płaszcz: New Look
Cardigan/ swter: She Inside
Tshirt/ koszulka: New Look
Watch/ zegarek: Daniel Wellington
Bag/ torebka: Zara
Pants/ spodnie: New Look 
Shoes/buty: New Yorker
Make-up:
Lipstick/ szminka: Art Deco
Eye shadows/ cienie: Loreal
Eye contacts/ soczewki kolorowe: Optykrozmus.pl

Witajcie! W końcu miałam chwilę czasu, aby przygotować nowego posta :) Styczeń okazał się mega zabieganym, pracowitym miesiącem, a tak na prawdę jeszcze wszystko do zrobienia przede mną! Wcale mi się nie nudzi i nawet mam (jak na obecną porę roku) świetny humor. W ostatnich dniach trochę się wypogodziło, więc korzystając z okazji zrobiłam nowe zdjęcia. W zestawie ciepły bordowy kardigan z She Inside, który można nosić przewiązany w talii bądź luźno zarzucony na ramiona, oraz jeden z moich ulubionych płaszczy z New Look - prosty i klasyczny. Z dodatków: worek z Zary i zegarek Daniel Wellington. Mam nadzieję, że ten look Wam się spodoba, a na następny wpis zapraszam w piątek! 



54 comments:

  1. Wow cudownie !!! Piękny kardigan <3

    ReplyDelete
  2. CAŁOŚĆ PIĘKNIE SIĘ PREZENTUJE!'
    WSZYSTKO IDEALNIE E SOBĄ WSPÓŁGRA.
    SUPER!

    ReplyDelete
  3. Prezentujesz się fenomenalnie:):) Kardigan cudny:)

    ReplyDelete
  4. Piekna sceneria, super zestaw

    ReplyDelete
  5. Beautiful colors, love your coat ♥

    ReplyDelete
  6. Piękny płaszcz! Jak zawsze cudownie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. jej! uwielbiam <3 i to tło znów idealnie dobrane.. no nic tylko podziwiać!
    Kochana, są te butki jeszcze w Ny? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, ja swoje kupiłam w listopadzie, być może są jeszcze na wyprzedaży :)

      Delete
  8. Bardzo się podoba! Bordowy do Ciebie mega pasuje :) A nogi - idealne!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: zimowo, śnieżnie i trochę "smerfowo", zapraszam!

    ReplyDelete
  9. I love your outfit! Your pants fits so perfectly!

    xo
    Janine | Lime & Life

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia i zegarek :) Masz piękny usmiech

    ReplyDelete
  11. cudownie.. ;*

    pozdrawiam live-style20

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam Twoje stylizacje, są takie świetne ... a tą czernią i burgundem podbiłaś moje serce, uwielbiam takie połączenia :)

    ReplyDelete
  13. Cudowny płaszcz! I super że jest z zupełnie innego materiału niż większość w sklepach ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. This marsala color suits you so much..looks beautiful with your blonde hair ^_^...mmm..and that Rolls Royce, do you think to take it for a test drive? ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  15. świetna stylizacja!!!!!!! znalazłam tą torebkę na madamsale, dodałam ją już do swojej szafy i czekam na przecenę :))))

    ReplyDelete
  16. Jestem zauroczona Twoim kardiganem! Piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Świetny zestaw! Bordowy płaszczyk mistrzostwo :)

    ReplyDelete
  18. super:)xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  19. sliczny zestaw, pasują Ci te kolory

    ReplyDelete
  20. Genialnie ten płaszczyk prezentuje się z tymi spodniami....!!
    Zastanawia mnie tylko kiedy robiłaś te zdjęcia, w jakiej temperaturze i czy nie zamarzałaś :D
    Pozdrawiam ,
    Gosia
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. sweter na stronie producenta wygląda jak łach, takie brzydkie zdjecie - nie kupiła bym chyba że mojej babci, a na Tobie- rewelacja.

    ReplyDelete
  22. Genialna sesja i stylziacja wyglądasz super

    ReplyDelete
  23. I'm sooo in love with your coat! You are gorgeous girl!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Kardigan i spodnie są idealne ;) A cała stylizacja cudowna ;)

    ReplyDelete
  25. WSPANIALE I ELEGANCKO!! JAK ZAWSZE BOMBA!
    z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  26. Whatv a chic outfit! You look amazing! I love your belted burgundy jacket!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  27. płaszcz jest świetny, ale moją uwagę przykuły spodnie ! są boskie, ładnie w nich wyglądasz :)

    ReplyDelete
  28. jesteś piękna i masz świetne zdjęcia !!!

    ReplyDelete
  29. Wspaniała kolorystyka tego zestawu! Worek z Zary jest świetny! A Ty jak gwiazda, jak zawsze ;-)))

    ReplyDelete
  30. wow, przepięknie wyglądasz. Buty - rewelacja <3

    ReplyDelete
  31. umiesz tańczyć balet?
    i czemu już nie odpowiadasz na asku?

    ReplyDelete
  32. Płaszczyk rewelacja! Świetnie wyglądasz! ;) ;*

    ReplyDelete
  33. Cardigan odlotowy, a w polaczeniu z reszta cudo!

    ReplyDelete
  34. <3333 such nice cardigan
    love it
    http://www.karolinagespucci.com

    ReplyDelete
  35. Wow jaka sceneria :) Wyglądasz BOSKO

    ReplyDelete
  36. Nie wiesz nawet ile oddałabym żeby mieć Twoje nogi....

    ReplyDelete