Thursday, 12 February 2015

SteaMaster

Photos: Jey Wild

Prasowacz parowy: SteaMaster

I'm wearing:
Shirt/ koszulka: nife.pl
Jeans/ spodnie: Stradivarius
Shoes/ buty: Adidas Superstar

Witajcie! Kilka dni temu po raz pierwszy przetestowałam jedno z najfajniejszych urządzeń domowych i stwierdziłam, że muszę Wam o nim opowiedzieć :) Prasowanie nigdy nie było moim ulubionym zajęciem, głównie z braku czasu, ale też z obawy przed przypaleniem czy innego rodzaju uszkodzeniem ulubionych rzeczy, aż do momentu odkrycia prasowacza parowego. Szczerze mówiąc zastanawiam się, jak do tej pory bez niego funkcjonowałam, bo z żelazkiem jestem na bakier, a jak wiecie koszule i sukienki lubią się gnieść w szafie, przez co mocno tracą na estetyce. Prasowanie nagle okazało się tak proste i przyjemne (!), że nie mogłam się od niego oderwać :) 

SteaMasterem prasuje się średnio 5 razy szybciej niż za pomocą tradycyjnego żelazka, co okazuje się wielkim plusem, gdy w pośpiechu szykujemy się na spotkanie czy inną okazję. Wystarczy 30 sekund i prasowacz jest gotowy do użytku! Po takim parowym zabiegu moje sukienki wyglądają jak nowe - zero zagnieceń przy aplikacjach, zamkach czy guzikach. Odświeżyłam również kilka moich ulubionych bawełnianych koszulek, a w wolnej chwili zabiorę się za płaszcze. 

Myślę, że taki prasowacz to must have każdej fashionistki czy po prostu zabieganej kobiety, dbającej o swoje ubrania. W ofercie SteaMaster znajdziecie prasowacz o naprawdę ciekawym nowoczesnym designie, dostępny w kilku ślicznych kolorach. Ja w pierwszej chwili byłam przekonana do uniwersalnego srebrnego, ale ostatecznie padło na różowy, z czego bardzo się cieszę :) Mam nadzieję, że moja krótka recenzja Was zaciekawiła.. i sprawicie sobie takiego domowego pomocnika np. na Dzień Kobiet.. :D Ściskam i zapraszam na nowy post w walentynki! 





31 comments:

  1. Oh my!!! This is something we need at our home! Magical iron.. and as I see it is not so expensive..wow.
    Thanks for perfect tip, Meri ^_^
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  2. pięknie. .:-)


    pozdrawiam live-style20

    ReplyDelete
  3. Ale mnie skusiłaś tym postem! Muszę się rozglądnąć za swoim odkurzaczem parowym ;)

    ReplyDelete
  4. Świetny post, sama chciałabym mieć kiedyś taki gadżet :)

    ReplyDelete
  5. Oj przydałby mi się taki gadżet ;P

    ReplyDelete
  6. Przede wszystkim nie przypala :) Ile razy zdarzyło mi się zostawić żelazko na bluzce, bo dzwonił domofon, telefon czy ktoś mnie wołał :) Teraz nie mam takiego problemu, a ubrania faktycznie wyglądają jak nowe! :)

    ReplyDelete
  7. Właśnie takiego cudownego sprzętu potrzebuje moja garderoba :)

    ReplyDelete
  8. haha najlepiej pokazany ten odkurzacz! piękne zdjęcia jak zawsze ;):*

    ReplyDelete
  9. No to mam problem z głowy co chcę na urodziny:D hehe

    ReplyDelete
  10. tak to urządzenie jest bardzo przydatne, zwłaszcza do materiałów, których nie dałoby się wyprasować tradycyjnym żelazkiem

    ReplyDelete
  11. bardzo fajny post <3
    uwielbiam Cię w takiej luźnej stylizacji!

    ReplyDelete
  12. prasowałam tym sprzętem prasując w sklepach odzieżowych i nie raz się poparzyłam :D
    ale chętnie bym w domu miała, gdyż czasami trudno coś doprasować!

    ReplyDelete
  13. Świetna sprawa, tez by sie taki sprzydal, bo jak sobie pomysle o rozkladaniu prasownicy to wole isc w pogniecionym :)

    ReplyDelete
  14. Mam taki w domu jest faktycznie rewelacyjny, super sesja !!!

    ReplyDelete
  15. fajne urządzenie ;) świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  16. fajny bajer, jak Ty super wychodzisz na zdjęciach :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna fryzura, a ten prasowacz wydaje się być rewelacyjny, ale coś w tym musi być skoro w każdym sklepie odzieżowym go widać.

    ReplyDelete
  18. też by mi się przydał taki sprzęt, świetnie wyglądasz !

    ReplyDelete
  19. Fantastyczny look Meri!!! Jestem zakochana w superstarach od dzieciństwa i cieszę się, że znowu są na czasie!

    ReplyDelete
  20. Rewelacyjny! Każda kobieta chciałaby mieć go w domu

    ReplyDelete
  21. masz prawko?
    też bym chciała mieć takie cudo :)

    ReplyDelete
  22. Oh ale by mi sie przydalo takie cacko, codziennie ślęczę nad koszulami narzeczonego :/ nienawidze tego !!! Musze sie do niego uśmiechnąć przed dniem kobiet :) swietny post pozdrawiam.
    Joanna.

    ReplyDelete
  23. Jak zawsze masz superowe zdjęcia na blogu:) Buziaki:):):)

    ReplyDelete
  24. Kusi mnie on już jakiś czas i myślę nad nim bardzo poważnie ;]

    ReplyDelete
  25. proof that shell toes can be hotter than heels

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajny i z pewnością bardzo przydatny gadżet ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  27. Dobra sesja i fajny gadżet :)

    ReplyDelete
  28. skąd ta czerwona bluzka Coca-Cola?

    ReplyDelete
  29. Hej hej fajna alternatywa do prasowania. Mega szybkie i dobre urządzenie a moim zdaniem nie drogie, ale szczerze powiem, że niestety nie do wszytskiego. I ręce się szybko męczą. Dobre jest dla singielki.

    ReplyDelete