Thursday, 5 March 2015

Keep it Simple

Photos: Jey Wild
I'm wearing:
Jacket/ ramoneska: New Yorker
Dress/ sukienka: New Look
Bracelet/ bransoletka: Orska
Bag/ torebka: Zara
Shoes/ buty: Stradivarius
Make-up:
Eye shadows/ cienie: GOSH Smokey Eye
Lipstick/ szminka: MAC Cosmetics Creme Cup
Nails/ lakier: Astor Quick'n Go

Tydzień mija jak zwykle błyskawicznie, ledwo się zaczął, a jutro już piątek... gdzie się podziewają te dni ?! Dzisiaj prosty stonowany dla odmiany zestaw z nową sukienką New Look i trampkami, które upolowałam na ostatnich wyprzedażach. Swoją drogą dziwne, że wciąż decyduję się na buty z motywem panterki, której od dawna unikam i nie znoszę, ale cóż.. jestem tylko kobietą ;) Wśród moich nowych inspiracji pojawiła się biżuteria Ani Orskiej, której miałam okazję przyjrzeć się kilka dni temu w nowo otwartym butiku we Wrocławiu. Jeśli nie znacie twórczości tej pani, odsyłam Was do strony, na której obejrzycie bardzo ciekawe i kreatywne projekty www.orska.pl. Ok, uciekam się uczyć, chętnych zapraszam na nowe aukcje allegro, a na nowy wpis zapraszam w niedzielę :)

45 comments:

  1. moja ulubiona ramoneska znowu w roli głównej :) piękna torba, wlasnie takiej szukam! Czy jest z nowej kolekcji? Ile kosztuje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest niestety z nowej kolekcji, kupiłam ją chyba w październiku, kosztowała 199 zł

      Delete
    2. szkodaa.. a może mogłabyś mi polecić jakieś fajne marki, mogą być sieciówki które sprzedają torebki w takim stylu? :)

      Delete
    3. Podobny worek mam z Aldo :) Lubię tam znaglać, jak szukam torebek, więc polecam :)
      Możesz zajrzeć też do Mohito!

      Delete
  2. jej, Meri <3 jaką Ty jesteś piękną i stylową kobietą!

    ReplyDelete
  3. Piękna torebka, super stylówka. Bardzo mi się podoba, tak jak lubię :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mega genialna stylizacja !!! Wyglądasz cudownie Meri ❤❤❤

    ReplyDelete
  5. Piękno tkwi w prostocie. Super wygladasz

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubie twoja nową fryzurke ;D

    ReplyDelete
  7. Jaka piękna torba ♥ Muszę poszperać następnym razem w Zarze :)

    ReplyDelete
  8. Perfect shoes, great biker jacket and awesome Meri on the top ^_^, I love it ;)
    Cheers,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  9. Perfect dear:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładna stylizacja,podoba mi się<3

    ReplyDelete
  11. świetne, Twoje stylizacje są genialnie dopracowane. Podoba mi się to. Ta jest taka na codzień. Uwielbiam cię w sukienkach, spódnicach takich wiesz wyjściowych. Ach ech. Ałć ściełaś włosy. Mimo to Meri i tak pięknie wyglądasz.

    ReplyDelete
  12. Super stylizacja uwielbiam ten blog <3

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz świetnie !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jak zawsze cudowna :) Czekam z niecierpliwością do niedzieli :D

    ReplyDelete
  15. Super zestaw, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  16. nie cierpię panterki, ale na Tobie zdecydowanie ją kupuję! mega zestaw :) super wyglądałyby tu też..superstary! haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha! No cóż.. wahałam się ;))

      Delete
  17. Jak zwykle, pięknie się prezentujesz! <3

    ReplyDelete
  18. MISTRZYNI!! PIEKNIE!
    Wielkie pozdrowienia!!
    :*
    Ola

    ReplyDelete
  19. super są te buty z motywem panterki - fajnie dopełniają stylizację :)

    ReplyDelete
  20. I Love this look nad colors!<3
    ~Natalie xx

    ReplyDelete
  21. Jak zwykle wyglądasz cudownie :) Podobają mi się twoje zestawienia elegancko-sportowe :)

    ReplyDelete
  22. Cudownie! Stonowany set, ale niebanalny! Bardzo mi się podoba <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. great jacket :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ile twój chłopak ma lat?

    ReplyDelete
  25. Kim Kardashian ściągneła od Ciebie fryzurkę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam, haha ;D Ale mam mieszane odczucia co do tego blondu.. :)
      Z drugiej strony fajna metamorfoza!

      Delete
  26. Nice dress and bag!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    ReplyDelete
  27. piękna Meriii <3
    kwitnąco wyglądasz :)

    ReplyDelete
  28. Masz przepięknie dobrany makijaż!
    Zachwycam się ..<3
    Kurtka wymiata!:)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete