Friday, 10 April 2015

Color Theory - Grey

Photos: Jey Wild
I'm wearing:
Coat/ płaszcz: She Inside
Dress/ sukienka: Style Moi
Bag/ torebka: Mohito
Shoes/ buty: New Look

Chłodne dni (mam nadzieję) odeszły na dobre, dlatego dziś ostatni " ciepły" zestaw z jednym z moich ulubionych długich płaszczy, który widzieliście na blogu już kilka razy, oraz ze skórzanymi szarymi botkami New Look, których nie miałam okazji Wam pokazać. Jesienią i zimą pokochałam szary kolor, który nigdy wcześniej mnie nie pociągał. Teraz nabrał dla mnie zupełnie nowego wyrazu i tym sposobem w mojej garderobie znalazło się wiele nowości w szarym odcieniu - między innymi sukienka/ tunika z golfem bez rękawów, którą znalazłam na stronie stylemoi.nu. Całość ożywiła pomadka MAC Heroine, od której się chyba uzależniłam ;) 

W weekend ma być 20 stopni we Wrocławiu, dla mnie to prawdziwe lato, więc z przyjemnością wybiorę się na zdjęcia! Na nowy post zapraszam w poniedziałek :) Buziaki!


42 comments:

  1. im częściej oglądam ten płaszcz, to tym bardziej stwierdzam, że muszę sobie go next razem zamówić;)

    ____________________________
    minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz, super płaszcz i kolor szary bardzo Ci pasuje! Pozdrawiamy:)

    www.blizniaczki-laskowskie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oh, this is a look which is perfection and the grey coat is everything <3
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveaway: Zatchels Bag as Thank-You for the Supporter of my Hobby
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  4. świetny zestaw!;) wyglądasz oszałamiająco;)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Perfekcyjna w każdym calu :)
    Buziaki!

    ReplyDelete
  6. Great outfit! Especially love the booties! Xo

    ReplyDelete
  7. Czy Ty zawsze musisz tak fenomenalnie wyglądać? *.*

    ReplyDelete
  8. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  9. Love the knit dress!
    Very nice blog by the way :)

    Kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    ReplyDelete
  10. Jak zawsze pięknie <3 idealny kolor pomadki, nigdy bym nie przypuszczała że może tak pasować do szarosci ;)

    www.lorysa-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. So classy and pretty. You look amazing.
    Have a lovely weekend 
    Richa Shekhar
    www.yulookgorgeous.com

    ReplyDelete
  12. zachwycasz jak zawsze ;-) Meeega

    ReplyDelete
  13. It looks great on you! Very beautiful combination!

    www.gabriela-popescu.com

    ReplyDelete
  14. Perfect all grey look! you look so chic and beautiful!

    Shot From The Street | Fashion Blog

    ReplyDelete
  15. Genialny ten płaszcz, z resztą w ogóle cała stylizacja jest świetna *.*

    Jestem przeszczęśliwa, że mamy taki ciepły weekend we Wrocławiu, Park Południowy wyglądał już tak wiosennie... Po prostu pięknie :))

    ReplyDelete
  16. butów zazdroszczę! a cała reszta genialna <3

    ReplyDelete
  17. bardzo sensualna propozycja, chociaż w takiej zawoalowanej formie ;)

    ReplyDelete
  18. wow Meri you look awesome in this grey look <3
    xoxo, Natalie

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam taki minimalizm! Wyglądasz prześlicznie ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

  20. You look absolutely fabulous! Have a lovely day <3


    http://anatkoren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Cudowna ta fryzura <3

    ReplyDelete
  22. Ach, ten szary płaszcz. Wyglądasz zjawiskowo. A przy Twoim wzroście prezentuje się jeszcze lepiej.

    ReplyDelete
  23. Szarości!! <3 Uwielbiam je, a Ty genialnie w nich wyglądasz. Na dodatek z Twoim blondem jakoś tak fajnie współgrają. :)
    PS. Świetne buty!

    ReplyDelete
  24. Sukienka i bransoletka :) dla mnie super :)

    ReplyDelete
  25. tak nie na temat ubioru: bardzo ladnie ci w platynie! ♥

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    ReplyDelete
  26. Po prostu idealnie! Meri zachwycasz mnie za każdym razem <3

    ReplyDelete
  27. That coat is fabulous!!

    I wish you perfect week,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  28. wow, wyglądasz rewelacyjnie i ten kolor szminki tak moi sie podoba, bomba :)

    ReplyDelete
  29. Próbowałaś kiedyś wykorzystywać rzeczy vintage w swoich stylizacjach? Bardzo podoba mi się twój styl, ja na swoim blogu komponuje ubrania z lat 60 i 70 i zestawiam je z nowymi, efekt możesz zobaczyć na http://six-vintage-chicks.blogspot.com/
    Zachęcam do odwiedzenia i zostawienia komentarza

    ReplyDelete
  30. Masz śliczne stylizacje, do niektórych pasowałaby moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jaki piękny total look! Pięknie Ci w szarościach!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam szarości :) szarość nigdy nie zawodzi :) pozdrawiam Joanna

    ReplyDelete
  33. perfect totally grey look!!! like it so so much!!!))))

    ReplyDelete
  34. Wszystko perfect !!! Cudnie Ci w popielu - to przy Twoich jasnych wlosach idealny odcien ! Plaszcz jest po prostu boski, botki rowniez! Jestem zachwycona tym niby banalnie prostym, a jednak mega stylowym zestawieniem :) piekne wlosy <3

    Pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    ReplyDelete