Tuesday, 14 April 2015

Country Girl

Photos: Jey Wild
I'm wearing:
Dress/ sukienka: CARRY
Watch/ zegarek: Philip Parker
Shoes/ buty: Springfield
Witajcie! Dziś mała odskocznia od miejskiego zgiełku i prosta wiosenna stylizacja z sukienką marki Carry, która totalnie mnie zauroczyła :) W weekend była przepiękna słoneczna pogoda, więc wyciągnęłam Jay'a za miasto, pooddychać świeżym powietrzem i zrobić nowe zdjęcia. Po drodze wpadliśmy na dość ciekawą scenerię ze ściętymi drzewami, i choć zazwyczaj na taki widok reaguję gęsią skórką, tym razem coś mnie w nim zachwyciło. 

Jak pewnie wiecie jeans w tym sezonie wraca w przeróżnych odsłonach. Jedną z nich są właśnie lekkie jeansowe sukienki, jak ta z dzisiejszej sesji, zapinana na guziki :) Można do niej nosić nie tylko sandały czy koturny, ale też moje ukochane Superstary ;) Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają, a nowy post już wkrótce!

39 comments:

  1. Śliczna sukienka i chociaż nie odpowiadają mi trendy skarpetkowe to tutaj mnie nie razi :-)

    ReplyDelete
  2. Śliczna sukienka i chociaż nie odpowiadają mi trendy skarpetkowe to tutaj mnie nie razi :-)

    ReplyDelete
  3. Jestem zauroczona tym postem!

    ReplyDelete
  4. wygladasz słodko w tej sukience, bardzo fajna pozytywna sesja :)

    ReplyDelete
  5. Śliczna ta sukienka, super ci pasuje :)

    ReplyDelete
  6. Nice vintage camera! I bought one too few days ago, can't wait to develop the first film =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  7. Genialne zdjęcia, jestem wprost zachwycona!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  8. Gorgeous! I LOVE these photos, you look stunning. The dress is SO fab too!

    Shot From The Street | Fashion Blog

    ReplyDelete
  9. cudownie wyglądasz, świetne zdjęcia!!! jestem pod wrażeniem

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. A marvelous outfit in a beautiful location....so beautiful shooting my dear!
    Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  11. super sceneria do zdjęć a sukienka boska<3

    ReplyDelete
  12. Meri! genialana fryzura :) świetnie do Ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  13. Ale slodko, calkiem inna Meri ;)

    ReplyDelete
  14. Jak ja kocham Twoje zdjęcia! obłędne ;-)

    ReplyDelete
  15. genialne zdjęcia, a stylizacja niezwykle urocza :)

    ReplyDelete
  16. You look like a doll, beautiful! ♥

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Twój ponadczasowy styl. Zazdroszczę takiego wyczucia stylu i taktu. Również rażą mnie połączenia skarpetek + tego typu butami, jednak Ty potrafisz zrobić z tego na prawdę niezwykłą rzecz. Każda stylizacja, którą prezentujesz jest naprawdę fenomenalna. Mimo, że może i niewiele wiem na temat mody, to chyba jednak ważne jest również to żeby trafić również do przeciętnych ludzi. Z niecierpliwością czekam na kolejny post i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. świetny zestaw trochę w stylu retro <3 super !!! buziaki :***

    ReplyDelete
  19. Sukienka jest bardzo dziewczęca, wyglądasz cudownie!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/torba-w-paski-od-lisy-dwa.html

    ReplyDelete
  20. Cute photos!! You look amazing. Swietny masz styl.

    www.blondeincashmere.com

    ReplyDelete
  21. So pretty dress you look cute! <3
    Visit my blog xoxo, Natalie

    ReplyDelete
  22. Przepiękna sukienka! Cudownie wyglądasz i bardzo spodobały mi się te skarpetki w połączeniu z butami :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  23. Stylizacja zupełnie nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie! <3

    ReplyDelete
  24. Ale masz super sukienkę!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  25. Bardzo nie lubię połączenia tego typu butów i skarpetek/podkolanówek itd., ale w tym wydaniu całkowicie mnie przekonuje. Świetna, dziewczęca, lekka stylizacja, bardzo mi się podoba ;)) I chyba nawet kojarzę okolicę ze zdjęć ;))

    ReplyDelete
  26. A ja wiem co Cię zachwyciło w tych drzewach - zauważyłaś jak pięknie skomponuje się z nimi Twój zegarek ;) Bo nie ma co ukrywać, tło jest idealnym dopełnieniem tego klasycznego cuda.
    Fajnie wyglądasz w tych włosach, choć cały czas jakoś nie umiem się w stu procentach przekonać i odpowiedzieć samej sobie na pytanie, w których było ładniej... tak czy siak - wyglądasz świetnie, jak zawsze. Taka sama pozytywna energia z Ciebie tryska, czy masz długie włosy,czy półdługie czy krótkie... :)
    buzia!

    ReplyDelete
  27. Super sukienka, po tych zdjęciach aż mam ochotę taka mieć :)
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowedz na maila!;)

    ReplyDelete
  28. świetny post :*
    zdjęcia ekstra, fajne miejsce :*

    ReplyDelete
  29. These shots and the dress are perfect!
    http://fridaynightstyle.com/

    ReplyDelete
  30. wow!!! amazin country shoot!!! xoxo <3

    ReplyDelete
  31. Pięknie Meri!!! A zwłaszcza buty i skarpetki <3 nadają całego uroki stylizacji! Super!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. You look very pretty dear! Love the dress! ♥

    Isa M., Tic Tac Living

    ReplyDelete