Wednesday, 9 September 2015

Color Forms

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Dress | sukienka: Front Row Shop
Blouse | bluza: Adidas Superstar
Bracelet | bransoletka: eCarla
Watch | zegarek: Parker
Bag | torebka: New Look
Shoes | buty: Deezee

 Po ostatnich zawirowaniach i sporym nadmiarze pracy wracam to regularnego blogowania :) W sklepach już świeże jesienne kolekcje, a ja od czerwca nie byłam na porządnym shoppingu, uwierzycie ?! Praca nad książką Ani Co za Szycie pochłonęła mnie na kilka tygodni, ale na szczęście czekają mnie już tylko drobne poprawki i może lecieć do druku. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem będziecie mogli ją obejrzeć za około dwa miesiące na półkach w księgarniach :) 

Po tak długiej przerwie mam ochotę na jakieś totalne wariacje, więc nie zdziwcie się, jeśli w kolejnych sesjach wyskoczę w czymś naprawdę dziwnym. W ostatnim sezonie było u mnie bardzo spokojnie i minimalistycznie, teraz nadchodzi czas na odrobinę szaleństwa! A w dzisiejszym zestawie sukienka o sportowym fasonie z jednego z moich ulubionych sklepów online Front Row Shop. Teraz jest tam mnóstwo ciekawych nowości, więc polecam zajrzeć :) Gdy ją zamawiałam byłam pewna, że skończy się na zestawie z Superstarami, ale jak widzicie na przekór samej sobie wybrałam nowe buty z Deezee, które strasznie przypadły mi do gustu, więc pewnie zobaczycie je w kolejnych jesiennych stylizacjach. Mam nadzieję, że zestaw się Wam podoba, a na nowy wpis zapraszam już wkrótce!  

35 comments:

  1. te botki są cudowne :) jak chciałam je kupić to rozmiaru już brakło :(

    ReplyDelete
  2. Cześć moje Piękności! <3

    ReplyDelete
  3. Hello,

    Wow, perfect ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  4. Genialna jest ta kiecka i Ty świetnie w niej wyglądasz;)

    ReplyDelete
  5. z młodości zostało mi 5takich bluz, haha. miło powspominać :)
    śliczna stylówka, mega nietypowe połączenie kolorów.

    ReplyDelete
  6. ale super butki <3

    ReplyDelete
  7. Wow cudowne botki,piękny worek, a sukienka genialna i ta zieleń i ten brąz- świetne połączenie ❤❤❤

    ReplyDelete
  8. woah i love this so much! <3

    http://rrriotdontdiet.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie wyglądasz, sukieneczka i zegarek rewelacja ;)

    ReplyDelete
  10. such a great post, love your blog btw

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. How gorgeous you are!!!! My goodness, LOVE your photos!!! Great job, girl! Stay fabulous! :D
    www.lenparent.com

    ReplyDelete
  12. How gorgeous you are!!!! My goodness, LOVE your photos!!! Great job, girl! Stay fabulous! :D
    www.lenparent.com

    ReplyDelete
  13. Gorgeous!! Love this look!

    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    ReplyDelete
  14. This outfit is gorgeous! I love how you made it more chic by adding heels.

    xx, Diane || http://www.modernisticphoenix.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. mega fajnie prezentuje się sukienka z tymi bucikami :)

    ReplyDelete
  16. Such a chic look
    Lovin the jacket
    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
  17. Super Meri :)

    ReplyDelete
  18. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  19. Przepiękny ten zestaw! Kolorystycznie sztos! <3

    ReplyDelete
  20. You look beautiful today Meri as you always do. I have a soft spot for sporty outfit and this is really nice. Love the jacket and the shoes very much.Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  21. Ach uwielbiam połączenie zieleni z brązem - wyglądasz wspaniale :)
    A co do książki to zdecydowanie widać poświęcony czas, bo okładka, którą pokazywała Ania wygląda genialnie! Masz talent :)

    ReplyDelete
  22. W pierwszym momencie, kiedy spojrzałam na zdjęcia tej stylizacji pomyślałam "ble!'. Ale ... Jak zaczęłam przeglądać je dalej stwierdzam, że zestaw jest świetny! A dlaczego? Bo nie jest oczywisty! Sukienka jest w sportowym stylu, więc najłatwiej byłoby ją z innymi takimi rzeczami zestawić. Dobrałaś bluzę, lecz torebka i buty łamią całą sportową otoczkę. Świetny look!

    ReplyDelete
  23. Ekstra sukienka i buciki <3

    ReplyDelete
  24. Adidas is one of my favorite sport brands, I love what you did with this look. Dress looks amazing with the jacket, and you look gorgeous!

    Kisses from Los Angeles,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    ReplyDelete