Wednesday, 23 September 2015

Next Best Things

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild


Dress | sukienka: Zara | podobna TUTAJ
Bag | torebka: Paperdoll
Jacket | kurtka: New Look
Sunnies | okulary: Freyrs
Bangle | bransoletka: Orska

Wrzesień mija w błyskawicznym tempie. Jeszcze miesiąc temu wyobrażałam sobie początek jesieni jako spokojny czas, który pozwoli mi ochłonąć po intensywnym lecie. Nic z tego! Ostatnie poprawki składu książki Ani Co za szycie, milion nowych projektów, współprac i kolejne (krótkie) wyjazdy nie pozostawiają mi chwili wytchnienia. Piszę to oczywiście w pozytywnym sensie, bo mimo zmęczenia jestem mocno nakręcona do działania! Dzisiaj zestaw z nowymi Superstarami Supershell z motywem mangi, które zasiliły moją kolekcję sneakersów..  a powiem Wam, że jest jeszcze kilka wzorów, na punkcie których szaleję ;) Moje serce podbiły ostatnio również torebki Poupée de Papier w pięknej gamie kolorystycznej i z ciekawymi nazwami, takimi jak Helsinki Forest, czy Alaska Night :) Dodatki w wyrazistych kolorach świetnie ożywiają całość i nadają pozytywnego charakteru stylizacji! Ostatnio rzeczą, o której chciałabym wspomnieć jest sklep online z oprawkami www.freyrs.com, gdzie upolowałam kilka naprawdę fajnych modeli :) Wiem, że za oknem już jesień, ale słonecznych dni nie brakuje, więc polecam tam poszperać. Mam nadzieję, że dzisiejszy look przypadnie Wam do gustu, a kolejny post z nowościami już wkrótce na blogu! 


38 comments:

  1. I love all those patches on your dress. It's so fun!

    xx, Diane || http://www.dizined.com

    ReplyDelete
  2. Hej Ślicznotko! :*
    Kiedy do nas przyjeżdżacie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To my czekamy na Was we Wrocławiu! ;)
      Chociaż wypad do Krakowa też jest w planie.. :*

      Delete
  3. Oj Kochana wyglądasz cudownie, ta sukienka jest genialna, ostatnio nawet ja oglądałam i tak mi siedzi w głowie ;)

    ReplyDelete
  4. Love your dress Meri....another beautiful shooting!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  5. That dress is funny =), I like it..it is like last call of the summer =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  6. kochana wygladasz obłędnie! świetne połączenie i kolory!

    ReplyDelete
  7. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  8. Ale genialna torba <3

    ReplyDelete
  9. ślicznie wyglądasz w tym zestawie! Takie sportowe looki bardzo do Ciebie pasują ^^

    ReplyDelete
  10. Jak dla mnie bomba! Mega blog na pewno będę zaglądać często.Super wyglądasz :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie www.worldbymyy.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia jak zwykle zachwycają. To przy rowerze najlepsze! Adidasy pokazałam córce TO piszczała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co zrobić.. ja na widok Superstarów też piszczę jak dziecko ;))

      Delete
  12. Sukienka oryginalna, a buty rewelka - ale to norma u Adidasa ;)

    ReplyDelete
  13. So cool! I love your bag <3

    ReplyDelete
  14. sukienka super, ale kolor tej torebki - świetne przełamanie ciemnych odcieni! Ogromny plus za torebkę! :)

    www.glamanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jak zawsze mi sie podoba! Mierzylam latem w zarze podobną sukienkę ale w bieli, niestety materiał mnie nie przekonał bo jak na lato był za gruby, co prawda teraz by się sprawdził;)
    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. świetna stylizacja, ale zdjęcia są perfekcyjnie wykonane,
    że aż oczu nie można oderwać ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Swietna stylizacja a i fotki piekne jak zawsze :)

    ReplyDelete
  18. Świetna stylizacja !!! Uwielbiamy Twój zielony worek ❤❤❤

    ReplyDelete
  19. U mnie też ostatnio takie szybkie życie w biegu, ale związane ze studiami. ;) Look bardzo fajny. Na luzie i stylowo - to lubię. Torebka - fantastyczna! A Ty naprawdę wyglądasz super! Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  20. przepieknie!!!!!!!! cudowne kolory, stylizacja i zdjecia!!
    Pozdrawiam kochana z Gdyni

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    ReplyDelete
  21. Kochana, kapitalnie wyglądasz! Jak zawsze zadziwiasz i olśniewasz!! :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete