Wednesday, 4 November 2015

Hello November

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Jacket | ramoneka: New Look
Jeans | spodnie: Lee Jeans
Top | bluzka: SheIn
Bag | torebka: Mohito
Shoes | buty: Deezee 

Listopad jest moim miesiącem. Uwielbiam jego aurę, kolory, deszczowe wieczory.. .Tymczasem jednak korzystam z wyjątkowo pięknej, jak na tę porę roku, pogody! We Wrocławiu od kilku dni jest prawdziwa wiosna i mimo lekkiego przeziębienia codziennie robimy zdjęcia :) Dzisiaj prosty i wygodny zestaw, z jedną z moich ulubionych ramonesek New Look, nowym wełnianym topem SheIn i bordowymi mokasynami z Deezee. Nigdy nie byłam ich fanką, ale mój styl i upodobania regularnie się zmieniają, więc w końcu nadszedł czas, aby powiedzieć im "tak" :) Nie są to buty, które będę często nosić, ale obcasy ostatnio wybieram rzadko, a od Superstarów nawet ja potrzebuję raz na jakiś czas odpocząć ;) 

Bardzo się cieszę, że halloweenowa sesja przypadła Wam do gustu! Dziękuję za tak wiele pozytywnych komentarzy, jesteście super! :) Mam nadzieję, że dzisiejszy post również polubicie, a w następnych wpisach kolejne nowości, więc zaglądajcie do mnie już niebawem! Przypominam również o jesiennych nowościach na moim profilu vinted.pl.

40 comments:

  1. Super! Czarna ramoneska zawsze na tak :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam takie klasyczne zesatwy. Ta szminka idealnie pasuje do Twojej urody :)

    ReplyDelete
  3. ..no i zaspokoiłam swoją ciekawość :-) u mnie też gusta się zmieniają, i jak u Ciebie, ja kiedyś też nie założyłabym mokasynek, a teraz nawet mi się podobają :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  4. W tym zestawie te buty świetnie wyglądają :)

    ReplyDelete
  5. Fajne są te buty i pasują do całego zestawu <3

    ReplyDelete
  6. Mokasyny są bardzo ładne,całość super :)

    ReplyDelete
  7. O, a ja mam podobne buty i też nigdy nie sądziłam, że będą mi się takowe podobać ;) a jednak. Super!

    ReplyDelete
  8. Wow ślicznie !!! Świetne buty ❤❤❤

    ReplyDelete
  9. Great post and wonderful pics!
    You are welcome to join my Giveaway:

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  10. Ale świetny look!! Niby zwyczajnie , ale jest moc! :D
    Pozdrowionka,
    MEG -;)

    ReplyDelete
  11. Wspaniale zestawiona całość, cieszy oko !

    ReplyDelete
  12. nie przepadam za takimi butami, ale tu wyglądają obłędnie! właściwie nie widze innych do tego zestawu :) a torebka skradła moje serce!

    ReplyDelete
  13. simply but absolutelly chic outfit!!!! amazin!!!! xoxo <3

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga :)

    ReplyDelete
  15. bardzo ciekawa uroda jedyne co to butki nie przypadly mi do gustu :)

    zapraszam do siebie ! :)

    ReplyDelete
  16. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  17. Love this basic outfit Mery, especially your beautiful shoes. Grey and black is a mix that I like so much. Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook
    Eniwhere Bloglovin Fashion

    ReplyDelete
  18. Buty nadają całego uroku! Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. You are absolutely stunning! I love that this outfit consists of wardrobe staples. So beautiful :)

    Rachel xx
    http://www.thedailyluxe.net

    ReplyDelete
  20. Nad tymi bucikami zastanawiam się już od dobrych dwóch miesięcy! W końcu się skuszę :D
    Pięknie wyglądasz:) moje kolory!
    veronique. KLIK

    ReplyDelete
  21. Super są te buty, dobry wybór:)

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Świetnie pozujesz, a buty tez fajne! :)
    Pozdrawiam

    Http://www.redchillilounge.com

    ReplyDelete
  24. Świetnie pozujesz, a buty tez fajne! :)
    Pozdrawiam

    Http://www.redchillilounge.com

    ReplyDelete
  25. Świetna stylizacja. Bardzo ładnie w niej wyglądasz ;)

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  26. Och uwielbiam takie stylówki, jest moc *.* Ja również jestem miłośniczką listopadowej aury, a Wrocław o tej porze roku jest naprawdę cudny :)

    ReplyDelete
  27. Very lovely! Hope you have agreat Monday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    ReplyDelete
  28. Lovely outfit and your jumper looks so comfy! :) xx

    ReplyDelete
  29. Genialny klimat!! :) <3
    Wskakuję w całość!

    ReplyDelete