Wednesday, 18 November 2015

Otwarcie TK Maxx | Wrocław Bielany

TK Maxx Wrocław Bielany | Znajdź swój najbliższy sklep: tutaj

Kilka dni temu miałam przyjemność wziąć udział w ekskluzywnym spotkaniu w TK Maxx w Alei Bielany we Wrocławiu, jeszcze przed jego oficjalnym otwarciem. To już czwarty salon na mapie Wrocławia. Większość z Was na pewno wie, że Tk Maxx jest siecią sklepów, nie tylko z odzieżą i akcesoriami modnych marek, ale również świetnymi  dodatkami do domu, do 60% taniej od regularnych cen. Teraz, gdy zbliżają się powoli Święta, dział home prezentuje się obłędnie, zwłaszcza, że znajduje się na osobnym piętrze z mnóstwem przestrzeni i piękną ekspozycją. Podczas zakupów znalazłam wiele ciekawych rzeczy, które możecie zobaczyć na powyższych zdjęciach. Bardzo ciekawą rzeczą jest to, że sklepy zaopatrują się w nowy asortyment aż kilka razy w tygodniu, który pochodzi z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie - można więc trafić na niezłe perełki w naprawdę okazyjnych cenach! Co ciekawe, asortyment różni się pomiędzy poszczególnymi sklepami, dlatego najlepiej odwiedzać każdy w swojej okolicy. Warto poszperać w TK Maxx zanim zacznie się przedświąteczna gorączka zakupów. Ja już znalazłam kilka bardzo fajnych pomysłów na udekorowanie domu i przede wszystkim na prezenty! Mam nadzieję, że moja krótka fotorelacja się Wam podoba, a nowy już niebawem na blogu!



24 comments:

  1. Piękne rzeczy! Ja bywam co jakis czas w Warszawie. Można znaleźć perełki jak ma się czas poszukać.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mojego artystycznego kramiku, merelysusan.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lubię TK Maxx, zawsze można coś fajnego wyszperać :)

    ReplyDelete
  3. Gorgeous outfit! Loving that skirt! =D

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jessica

    ReplyDelete
  4. Świetna fotorelacja i piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  5. TK Maxx jest świetny. Domowe rzeczy i case na telefony najlepsze.

    ReplyDelete
  6. rewelacyjne zdjęcia, bardzo lubię tKMAXX

    ReplyDelete
  7. tk maxx jest taki super, a ja nawet nigdy w nim nie byłam ;-(

    ReplyDelete
  8. Ja też najbardziej lubie domowe rzeczy i właśnie pudełka na prezenty <3

    ReplyDelete
  9. to futerko boskie! zawsze wariuję jak wchodzę do tego sklepu, ale może wybiorę się na spokojnie i coś tam wyszperam ;)

    ReplyDelete
  10. Lordsy z motywem panterki są perfekcyjne ♥
    Poza tym Tk maxx to jeden z moich ulubionych sklepów :). Dorwałam tam kiedyś pokrowiec M.Korsa do laptopa za 200 zł :)

    mademoiselleviki.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kurczę, szzerze przyznam, że nie wiedzialam, że mają równeż gadżety i przedmioty do domu i to jeszcze tak tanio :) świetna jest ta mała szafeczka z kształcie słonia? i panterkowe opakowania na prezenty z kokardkami :)
    W niedzielę wybieram się właśnie do Wrocka na targi slubne, więc może przy okazji wstąpię się do tego TK Maxx'a :)

    super wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    ReplyDelete
  12. Wow Mery! It seems a really beautiful place love your skirt and your marvelous flats! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete
  13. what a great post ! nice pics ! keep working dear wish you all the best !

    www.madamedaria.blogspot.com , if You like my blog don't hesitate to follow me i will do the same asap ;*

    ReplyDelete
  14. Fajne te świecące litery na ścianę ;D

    ReplyDelete
  15. Looks great! Nice blog you have

    xoxo

    ReplyDelete
  16. Wow <3
    Ladycrazyloop.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wow <3
    Ladycrazyloop.blogspot.com

    ReplyDelete