Monday, 18 January 2016

Pastel Reflections

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Jacket | Kurtka: here
Sweatshirt | Bluza: Adidas
Pants | Spodnie: New Look
Bag | torebka: Mohito
Shoes | buty: Deezee

Kilka dni temu, po uzyskaniu wymarzonych od dawna różowych włosów w salonie Kandara tak bardzo nie mogłam się doczekać pierwszych zdjęć na blog, że pobiegłam na sesję mimo deszczu i fatalnej aury za oknem. Miałam ochotę wariować i skakać, bo uwielbiam zmiany i za każdym razem dostaję niezłego kopa energii, ale pogoda mocno pohamowała moje emocje ;) W mojej wyobraźni było mnóstwo kolorów i pomysłów, ale jak widzicie ostatecznie ubrałam się tak, jak lubię najbardziej. Biała koszula wystająca spod bluzy Adidas i srebrne buty przełamały delikatnie sportowego ducha tego zestawu. Mam nadzieję, że metamorfoza i pierwszy look się Wam podobają, a kolejny post już za kilka dni na blogu! W międzyczasie zaglądajcie na mój Facebook i Instagram :) 

50 comments:

  1. Nie dziwie Ci się, że wariowałaś i chciałaś robić posty, bo w tym kolorze wyglądasz cudownie <3 To niesamosite, że my kobiety mamy coś takiego w sobie że małe zmiany w wyglądzie podnoszą nam samoocenę i dodają energii do życia :) I to jest w nas piękne! A co do stylizacji to jest cudna, bardzo podobają mi się buty, o bluzie nie wspomnę bo taka chodzi mi po głowie od roku :) Ale nadal nie na moją kieszeń...

    Pozdrawiam cieplutko! :*
    www.sandina.pl

    ReplyDelete
  2. Nie dziwie Ci się, że wariowałaś i chciałaś robić posty, bo w tym kolorze wyglądasz cudownie <3 To niesamosite, że my kobiety mamy coś takiego w sobie że małe zmiany w wyglądzie podnoszą nam samoocenę i dodają energii do życia :) I to jest w nas piękne! A co do stylizacji to jest cudna, bardzo podobają mi się buty, o bluzie nie wspomnę bo taka chodzi mi po głowie od roku :) Ale nadal nie na moją kieszeń...

    Pozdrawiam cieplutko! :*
    www.sandina.pl

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz jak wróżka w tych włosach, cudnie! Świetnie dopełniają całą stylizację:)

    ReplyDelete
  4. mało kto dobrze by wyglądał w takim kolorze :)
    Tobie się udało :*

    ReplyDelete
  5. Odważna decyzja, ale wiadomo było, że będziesz nieziemsko wyglądała. Trzeba mieć dobre wyczucie stylu aby pozwolić sobie na taki kolor, a Ty bez wątpienia go posiadasz! Idealnie Meri, uwielbiam i podziwiam Twoje metamorfozy, pomimo zmian zachowujesz zawsze siebie we wszystkich stylizacjach i swój styl! Brawo!!!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Włosy sztos!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam tą metamorfozę jest najlepsza ze wszystkich! :) do stylizacji jak zawsze nie ma się do czego przyczepić :)

    ReplyDelete
  8. wWIDZĘ ŻE RÓWNIEŻ JESTEŚ ODWAŻNĄ KOBIĘTKĄ ! jA TYM RAZEM POSTAWIŁAM NA FIOLET I SZAROŚĆ NA GŁOWIE!
    DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY

    ReplyDelete
  9. Kolor włosów bardzo Ci pasuje :) No, a stylizacja jest świetna, uwielbiam sportowe bluzy w połączeniu z koszulami :)

    ReplyDelete
  10. Szok ;D ale pasują ci te włosy bardzo <3

    ReplyDelete
  11. Odważna decyzja, ale nie powiem pasują Ci te różowe włosy, fajny efekt :))

    ReplyDelete
  12. stylish outfit!!! amazin color of ur hair;))) xoxo <3

    ReplyDelete
  13. Wow- różowe włosy! A zestaw bardzo ciekawy.. i te buty *.*

    ReplyDelete
  14. Idealnie <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Stylizacja idealna! A włosy bardzo do Ciebie pasują ^^ To czekam teraz kiedy Twoja grafika na blogu będzie miała różowe włosy :)

    ReplyDelete
  16. Różowowłose powinny się łączyć w grupy, haha! Świetny zestaw! Piękne zdjęcia! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete

  17. Beautiful casual chic! Love your pink hair and the amazing photos!Have a lovely day :-)


    http://anatkoren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Meri, masz może tumblra? :)
    + jak tam plannery?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie dodałam info o plannerach na Facebooku :( Powinny być u mnie w przyszłym tygodniu.

      Tumblera nie prowadzę niestety, skupiam się na Facebooku i Insta ;)

      Delete
  19. UWIWLBIAM Twoje stylizacje po prostu UWIELBIAM
    pozdrawiam http://ladycrazyloop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. That sweatshirt looks so comfy. You look great, I really like how you've styled smart and casual pieces together. =D

    Samio
    www.samio.co.uk

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam takie sportowe zestawy a różowe włosy są genialne ♥♥♥

    ReplyDelete
  22. uwielbiam Twój profesjonalizm i perfekcję!
    Sandicious

    ReplyDelete
  23. i'm so in love with your hair color sweetie!<3

    xx, laura :*

    ReplyDelete
  24. Dopiero odnalazłam Cię w świecie blogosfery, a już uwielbiam ;) Pokochałam Twój poprzedni rok z opisu, a ten już sama będe na bieżąco śledziła :D A włosy wyszły świetnie ;)

    ReplyDelete
  25. Such a cool adidas look
    Lovin the layering as well.

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale Ci fajnie w tych pink wlosach!!! ♡
      Nie dziwie sie, ze nie moglas doczekac sie sesji, bo wygladasz fenomenalnie w tym kolorku! :D
      Pozdrawiam :*

      Delete
    2. Dzięki kochana! :) Najbardziej nie mogę się doczekać zdjęć w bardziej wiosennym klimacie ;))

      Delete
  26. love this look!! also, your hair is magical! <3

    www.prettyinleather.net

    ReplyDelete
  27. Wspaniałe zdjęcia, doskonale pokazują stylizację :)

    ReplyDelete
  28. Idealna stylizacja w moim stylu .Ostatnio mam takie fazy na takie looki a te różowe dają super efekt .:)

    dociax.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Piekne zestawienie !!!

    www.modderka.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Kocham twoje włosy i to, że dzięki nim zmieniasz się niczym kameleon :)

    ReplyDelete
  31. Oszalałam na punkcie tych włosów! Wyglądasz oszałamiająco! Bardzo mi się podoba! Jak zobaczyłam Twoje pierwsze zdjęcie na Insta to zaczęłam marzyć o takim kolorze :) Kurcze, ale chyba aż tak odważna nie jestem biorąc pod uwagę pracę :/
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  32. Awesome post! Very lovely photos too. Happy Monday to you! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    ReplyDelete
  33. Cały look i TY - jestem zachwycona! Różowe włosy są dla Ciebie!

    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  34. Wlosy to Ty trafilas wygladasz w nich fantastycznie *,* Zostawisz je na stale czy na jakis czas ?
    Stylizacja jak zawsze swietna wszystko do siebie pasuje jak zawsze <3 Bluza mi sie najbardziej spodobala sama wlasnie jej poszukuje ;* Zaprszam do mnie i pozdrawiam -> vicky-vicky00.blogspot.be

    ReplyDelete
  35. Oh my gosh, obsessed with your style, hair, shoes, everything! I've been looking for some fun flatforms like these.

    Amy Ann
    Straight A Style

    ReplyDelete
  36. wyglądasz cudownie w różowych włosach !!! a w stylizacji się zakochałyśmy <3

    ReplyDelete
  37. Lubię takie monochromatyczne zestawy kontrastujące z jednym akcentem - w Twoim przypadku są to piękne włosy, łał!

    ReplyDelete