Monday, 25 January 2016

Stories From The City

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Jacket | Kurtka: New Look
Top | Bluzka: New Look
Skirt | Spódnica: SheIn
Bangle | Bransoletka: eCarla
Bag | torebka: Zara | here
Shoes | buty: Deezee

Błagam, niech już będzie wiosna! Od połowy stycznia pogoda naprawdę daje mi nieźle w kość! Nawet moje różowe włosy nie lubią tej szaro burej aury :(  Na szczęście pod koniec tygodnia ma się znacznie ocieplić, więc jest nadzieja! Dzisiaj zestaw z moim nowym płaszczem z New Look, który z radością przygarnęłam, bo to pierwszy beżowy płaszcz w mojej garderobie od kilku sezonów! Torebkę z Zary na pewno kojarzycie z poprzednich stylizacji - po krótkiej przerwie znów zaczęłam ją nosić z uwielbieniem. Poszperałam też troszkę na stronie ecarla.pl i zamówiłam kilka minimalistycznych bransoletek - na zdjęciach powyżej jedna z moich ulubionych :) Mam nadzieje, że stylizacja się Wam podoba, a na nowy post zapraszam dopiero w weekend, bo czeka mnie bardzo intensywny tydzień z wyjazdem do Warszawy, więc zaglądajcie też na mojego Snapka (meriwild). 

37 comments:

  1. Piękna stylizacja, świetny kolor włosów! Ja też tęsknię za wiosną i pięknymi słonecznymi dniami ;)
    Pozdrawiam
    Monika

    ReplyDelete
  2. Jak to możliwe, no jak, że jedna osoba wygląda tak dobrze we wszystkich możliwych stylowych kombinacjach? Po prostu we wszystkim? Adidasy, ołówkowe spódnice, wysokie obcasy, ogrodniczki, stroje kąpielowe czy różowe włosy, a Ty zawsze potrafisz oczarować. To zdecydowanie nie fair! I choć przemawia przeze mnie zwykła, kobieca zawiść i tak będę do Cie w dalszym ciągu zaglądać, bo wciągasz jak chipsy! ;D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Kochana, jesteś bardzo łaskawa ;) Ja znalazłabym milion rzeczy, w których nie wyglądam dobrze! Po prostu wybieram to, co dla mnie najlepsze ;)
      Cieszę się, że stylizacje się podobają i oczywiście zapraszam jak najczęściej! :*

      Delete
  3. płaszcz to chętnie bym przygarnęła, na dodatek ten kolor <3

    ReplyDelete
  4. I love love love your hair. Also the bag is so niceee....:D
    super cool post.

    http://girlfromnk.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. szaleję na punkcie tej torebki :) wygląda świetnie :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  6. Ja bardziej lubię sportowe, ale ta stylizacja też jest śliczna ❤❤❤

    ReplyDelete
  7. bransoletka i broszka przepiękne! no i te włosy, kozaki i zegarek <3

    ReplyDelete
  8. totally chic look!!! in luv with ur bag, coat n boots!!! can't stop to enjoy ur pink hairstyle, sweety!!:)) xoxo <3 <3 <3

    ReplyDelete
  9. Rewelacja! Każda Twoja stylizacja jest dopięta na ostatni guzik. A kolor włosów - obłędny! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Your hair looks amazing loves.
    The outfit looks great on you too.

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
  11. śliczny płaszcz :) spódnica też mi się podoba bardzo <3 i kolorek włosów jaki fajny~! :D

    http://une-petite-reve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Pięknie Ci w beżu. Zestaw idealny! Co do wiosny, też już jej chcę!!!
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  13. Piękny płaszcz <3

    ReplyDelete
  14. Ta broszka jest obłędnie piękna <3
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  15. Cudowne zdjęcia ;) Najbardziej to zakochałam się w kolorze twoich włosów :) Są świetne,zawsze takie chciałam mieć,ale nie wiedziałam czy mi będzie pasować a ty wyglądasz w nich rewelacyjnie :)
    Zapraszam do mnie na bloga może wpadnie ci któraś z stylizacji w oko ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Love everything about this outfit!

    Hailey
    www.themiddlecloset.com

    ReplyDelete
  17. Hello gorgeous! I'm loving this entire look! Great styling! Have a wonderful day doll!
    Much love, Len
    www.lenparent.com

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Śliczna stylizacja ! Wyglądasz fantastycznie i do tego ten cudny kolor włosów! Mega :)

    ReplyDelete
  20. Prześliczne jakościowo fotki! Cudowny blog Kochana! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  21. no włosy są super ;)

    ReplyDelete
  22. Świetna stylizacja i cudowne włosy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. wow świetna stylizacja !!! piękny płaszczyk, a pomysł z różowymi włosami genialny <3 <3 <3

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia, super look :)

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz fantastycznie!!!<3
    Płaszcz jest mega:)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete