Tuesday, 2 February 2016

Color Theory: Grey

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Coat | Płaszcz: SheIn | here
Sweater | Bluzka: New Look
Skirt | Spódnica: New Look
Bangle | Bransoletka: eCarla
Pompon: eCarla
Shoes | buty: New Look

Witajcie! Zima odpuściła, więc korzystając z kilku cieplejszych dni zrobiłam kilka nowych zestawów :) Dzisiaj stonowany, bo cały w szarości, ale wyrazisty look z kilkoma nowościami! Nie mogłam czekać do wiosny, aby zaprezentować Wam moje popielate szpilki z New Look, więc wyskoczyłam w nich na zdjęcia w połączeniu ze skarpetkami - ale ponieważ to nie pierwszy taki wybryk z mojej strony, jestem spokojna o Waszą reakcję :) Drugą nowością, z którą pewnie nie rozstanę się przez całą wiosnę jest niewielka torebka z motywem japońskim marki Parfois. Na jej widok w sklepie od razu zaświeciły mi się oczy, a uwierzcie, ostatnio z tym coraz gorzej, więc wzięłam ją bez wahania. Przygarnęłam też kilka milusich pomponów w różnych kolorach :) Jeśli jeszcze nie macie swoich, czekają na Was w sklepie ecarla.pl w super cenie! 

Mam też dla Was wiadomość :) Dzisiaj dotarły do mnie plannery, na które czekałam od grudnia! Możecie podejrzeć na Snapchacie (meriwild) i Facebooku jak wyglądają, a zainteresowane osoby zapraszam do zakupu TUTAJ. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :) 

38 comments:

  1. Jestem szczęśliwą posiadaczką tego samego płaszcza. ;D
    Stylizacja jest bezbłędna <3 Wyglądasz przepięknie. :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love the perfect contrast of the pink hair and the grey coat!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  3. Świetny look! Idealne połączenie, a szpilki w połączeniu ze skarpetki jak dla mnie totalny hit! Od kilku lat podoba mi się takie połączenie. Wyglądasz świetnie w tych włosach.

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. niesamowity kolor włosów

    ReplyDelete
  5. Kochana wyglądasz jak z gazety! wow <3 A na kalendarz czekam :))))

    ReplyDelete
  6. wow świetny pomysł z tymi skarpetkami! Sama mam buty w podobnym stylu i nie pomyślałabym że tak dobrze mogą wyglądać ze skarpetkami! Świetnie ^^

    ReplyDelete
  7. Do twarzy Ci jest w tych różowych włosach ;] Klikniesz u mnie w link ?:)

    ReplyDelete
  8. Ale cudownie wyglądasz ;) Jak zawsze ;)
    Sama nie wiem co mi się bardziej podoba ;)
    Chyba torebeczkę bym Ci jako pierwszą podebrała ;)
    Buziaki ;*

    ReplyDelete
  9. świetna stylizacja! szpilki piękne, nawet w połączeniu ze skarpetkami :D

    ReplyDelete
  10. Jak zawsze prezentujesz się rewelacyjnie! Botki z odkrytymi palcami i skarpetki? Czemu nie! Mi się bardzo ten pomysł podoba! No i te Twoje włosy. Wciąż nie mogę się nimi nadziwić :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  11. Wygladasz niesamowicie:) Uwielbiam Twoj rozowy odcien wlosow a dzis dodatkowo torebke!Czaje sie na ta wieksza, moze jutro uda mi sie ja dotwac;)

    ReplyDelete
  12. Loving this monochrome look.

    Liv

    www.livforstyle.net

    ReplyDelete
  13. Piekna torebka i te pompony, super :)

    ReplyDelete
  14. pięknie wyglądasz! płaszcz jest cudny!

    ReplyDelete
  15. Love the look! and your pink hair is AMAZING!!!!!!!! <3

    www.prettylittlehangers.com

    xo
    Britney

    ReplyDelete
  16. Całość wyglada zachwycająco <3

    ReplyDelete
  17. Nie nawiedzę połączenia eleganckich butów ze skarpetkami, ale tu ewidentnie mi się podoba :) W ogóle całość jest fajnie dobrana i świetnie współgra z kolorem Twoich włosów :)

    ReplyDelete
  18. Another totally perfect look! Like everything you wear including your pink hair!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  19. Buty i włosy suuuuuper <3

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam Twoje zestawy i zawsze oglądasz wszystkie zdjęcia po kilka razy :-) Stylizacja idealnie w moim guście, a szarość kocham! Taki total look wygląda doskonale gdy się połączy różne odcienie jednego koloru lub różne faktury. Dodatkowo zachwycam się Twoimi włosami oraz torebką, która mnie również urzekła :-) Pomysł na połączenie botków ze skarpetkami jest kapitalny i kiedyś sama tak nosiłam, ale jakoś ostatnio chyba jestem mniej odważna sama nie wiem ;-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  21. Beautiful shots! I love the outfit plus your shoes and hair <333

    xoxo,
    SHAIRA // Villa Escudero

    ReplyDelete
  22. o matko nie wiem na co patrzeć :D włosy, płaszcz i te buty!!! istne szaleństwo :) wyglądasz przecudownie :)

    ReplyDelete
  23. Prześliczne masz włosy!! :)

    ReplyDelete
  24. Idealna figura, zazdroszczę! A Twoje włosy cudownie współgrają z szarościami, wow :)

    ReplyDelete
  25. niw mogę sie na ciebie kochana napatrzeć ! jestes taka piekna i kobieca <3

    ReplyDelete
  26. mega stylizacja <3 genialny pomysł ze skarpetkami :D
    http://quite1simple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. I am loving it!! Will be back later to read some more. I am taking your feeds also.
    black dresses online

    ReplyDelete