Thursday, 18 February 2016

Cool Comfort

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Bomber jacket | kurtka: New Look
Top | bluzka: New Look
Jeans | spodnie: Lee Jeans
Bangle | bransoletka: eCarla
Watch | zegarek: Thread Etiquette

Chciałam zaczekać, aż zrobi się naprawdę słonecznie i wiosennie, zanim wyjdę na pierwszy spacer w moich białych Pumach... Tak, to ten sam model, który pokazywałam Wam już kilka razy w różowym odcieniu :) Obiecuję jednak, że nie zamęczę Was stylizacjami tylko z tymi butami, bo szykuje się cała masa nowości. W dzisiejszym zestawie lekki bomber z New Look w pięknym kolorze navy i bluzka również z nowej kolekcji New Look. Dawno nie nosiłam spodni, więc chętnie wskoczyłam w najwygodniejsze jeansy Lee z wysokim stanem :) Wśród nowości również zegarek marki Thread Etiquette z moją ulubioną bransoletką, którą znajdziecie w sklepie online ecarla. Wygodnie, na luzie, z nutką elegancji.. :) Dajcie znać, czy Wam się podoba, a w międzyczasie zaglądajcie na mojego Snapchata (meriwild), bo weekend zapowiada się ciekawie! 

49 comments:

  1. Casualowo, ale super! Genialne jeansy, o butach nie wspomnę, bo na samą myśl mnie zazdrość zżera :)

    ReplyDelete
  2. Ojejku, przeboskoo!! ♥ Masz cudną urodę :) Zaobserwowałam na insta i chciałam też na blogu, ale nie znalazłam opcji:( Super blog ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę! Dziękuję :) :*

      Delete
  3. Jesteś jedyną osoba ktora do tej pory widziałam w bomberze i wyglada dobrze! swietna stylizacja :)

    ReplyDelete
  4. Te Pumy są booooskie <3

    ReplyDelete
  5. Bomber jest mega spoko ;) Jak zawsze - wyglądasz świetnie. Spodnie fajnie podkreślają Twoje nogi ;)

    Zegarek jest cudny!

    ReplyDelete
  6. odjazdowy secik ,a ty jak zwykle mega uśmiechnięta :) pięknnie!
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  7. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  8. Genialny look ♥♥♥

    ReplyDelete
  9. jak sie tak patrze, to mi zimno :P wygląda na wiosnenna stylizacje, a u mnie wciąż zimno;)

    ReplyDelete
  10. Jak ja uwielbiam te Twoje włosy! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I love your look!! I just really like your hair and how you styled everything, so bold!

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz jak zwykle oszałamiająco. Aczkolwiek wolę Cie w sukienkach:)
    http://ladycrazyloop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetny street look! Wszystko idealnie do siebie pasuje a Ty swoją osobowością dodajesz całej stylizacji oryginalności!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Fantastycznie! Ale troszke chodno na ta zimno pogode ;) Buzka!

    Http://www.redchillilounge.com

    ReplyDelete
  15. strasznie lubię to połączenie!

    ReplyDelete
  16. Ale pozytywna energia, super ;)

    ReplyDelete
  17. wyglądasz świetnie. buty piękne ;)

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz, a w Twoim uśmiechu i włosach jestem zakochana! :)

    ReplyDelete
  19. Great casual look! I love the top colours. Beautiful!
    Thanks for your visit and I am following you in Bloglovin now, please Meri, follow back so we keep in touch :)
    xxx
    www.travelera.es

    ReplyDelete
  20. Nice look! kisses!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. You look so stylish, I love your stripe multi color top. Great post dear! xoxo

    www.love-joice.com

    ReplyDelete
  22. ale fajny look! i ten bomber - świetny:)

    ReplyDelete
  23. Wspaniała całość, ciężko oderwać wzrok od tak ciekawej stylizacji :)

    ReplyDelete
  24. te buty okropnie mi się nie podobają, ale tak je zestawiłaś, że dodają tego "czegoś" ! :)

    ReplyDelete
  25. Yeah, I am in love with this look!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  26. Stylizacja jak stylizacja, ale te twoje wlosy ✮ Cud swiata *_* Cos Pieknego !!!!

    ReplyDelete
  27. Genialny look ;) A bransoletka mnie zachwyciła ;))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  28. Your style is AHMAZING! ♥
    Love your hair and te whole look!

    Have a Fabulous Tuesday!
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  29. Very cute outfit and I love your hair.

    Deedee

    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ahhh love your blog so much ! Your photos, your style everything !!
    Still hoping there's a follow button on your blog ! <3

    ReplyDelete
  31. Look e imagens maravilhosa arrasou com essa calça
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Meu canal:https://www.youtube.com/watch?v=apP6eHn5PlI

    ReplyDelete
  32. Oryginalna stylizacja i bardzo profesjonalna sesja zdjęciowa ;)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Thanks my dear :D

    Ohn God!!! You look so fabulous as usual. I really want this creepers +.+

    NEW REVIEW POST | My Phone: BQ Aquaris E4.5
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  34. You looks so gorgeous! I love your puma shoes! Perfect <3


    www.ismurfshion.com

    ReplyDelete