Tuesday, 1 March 2016

Don't worry about any rules.

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Total look: MOHITO

Nowa kolekcja Mohito Lips On Fire tak bardzo przypadła mi do gustu, że zdecydowałam się pokazać Wam jeszcze jeden zestaw w rockowym klimacie! Tym razem czerwony akcent pojawił się na koszuli z motywem Rolling Stones oraz na zamszowej kopertówce. Do przetartych spodni zamiast szpilek wybrałam ciężkie czarne botki na słupku, a rzeczą która natychmiast stała się jedną z moich ulubionych w garderobie jest czarna zamszowa ramoneska! Dajcie znać, czy zestaw się Wam podoba i nie zapomnijcie zaglądać na mojego Snapchata @meriwild. 

35 comments:

  1. Bardzo fajne spodnie :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    ReplyDelete
  2. Twoje zdjęcia są przepiękne, każdy post świetnie dopracowany, a każda stylizacja na szóstkę! :)

    ReplyDelete
  3. Świetne spodnie! Jeszcze nie spotkałem się, że podszywać dziury materiałem w kratkę! :D Genialnie to wygląda :D
    Piękne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  4. Ta stylizacja jest niesamowita !!!!!!!

    ReplyDelete
  5. UWIELBIAM tę stylizację! Czerń to jest ten kolor, w którym każdemu jest dobrze, a Tobie w szczególności! Lubię Cię oglądać w czerni i w tego typu stylu :)
    /foxydiet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Boże ! Tyle super rzeczy, a ja jestem w Anglii i nie ma Mohito :( Uwielbiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czy sklep online nie wysyła paczek za granicę ??

      Delete
  7. Wygladasz niesamowicie a spodnie sa przegenialne!

    ReplyDelete
  8. wszystkie kciuki w górę za ten look ;)

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja, koszula cudna :)

    ReplyDelete
  10. Ale super look! ❤❤❤

    ReplyDelete
  11. A ja mam troszkę pytanie z innej beczki ... :) Gdzie są robione te zdjęcia? :D

    ReplyDelete
  12. Ta kurtka jest czaderska, a Ty wyglądasz stylowo i z pazurem! Super!!! <3

    ReplyDelete
  13. wow idealnie, wszystko perfect : makijaż, fryzura, stylizacja no i zdjęcia !!! <3

    ReplyDelete
  14. Jejku ja ja uwielbiam Twój styl! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. taki styl idealnie pasuje do ciebie :)

    ReplyDelete
  16. Ekstra spodnie !
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete

  17. Gorgeous! You truly have a great style! Have a lovely day :-)


    http://anatkoren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz :) Super spodnie :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Bardzo dziękuję za tyle miłych komentarzy :)))

    ReplyDelete