Monday, 7 March 2016

I'm lovin' it


Zawsze lubiłam robić wszystko po swojemu, a największą frajdę dawała mi możliwość nieszablonowego działania. Dlatego ucieszyła mnie informacja, że we Wrocławiu pojawi się zupełnie nowa usługa i będzie to nowość na rynku polskim :) Brzmi tajemniczo? Dziś jeszcze nie zdradzę Wam wszystkich szczegółów, ale powiem, że chodzi o markę McDonalds, która wprowadza nowy koncept! Z ogromną chęcią przetestuję tę możliwość już za kilka dni, aby Wam o niej opowiedzieć! Żeby było ciekawiej, mam dla Was konkurs, w którym do wygrania są wejściówki na VIP Party McDonald’s! Ja też tam będę :) Zapraszam serdecznie do udziału w zabawie (szczególnie osoby z Wrocławia i okolic) – jedyne, co musicie zrobić, to opisać w komentarzu smak swojego wymarzonego burgera :) Dwa najbardziej kreatywne wpisy zostaną nagrodzone i ogłoszone już w środę w południe na Facebooku! 

12 comments:

  1. Super sprawa! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ale Ci pięknie w tym make upie! <3

    ReplyDelete
  3. Widziałam, że już wspominałaś o tej akcji na fejsie :) Raczej nie wezmę udziału w konkurscie, bo mam po prostu do Twojego miasta za daleko, ale tak sobie myślę, że mój wymarzony burger na pewno byłby połączeniem czego ostrego ze słodkim <3 Dziwaczne połączenie, wiem, ale uwielbiam słodkości i wyobraziłam sobie takiego burgera z cebulką, a do tego czereśnie i wiśnie <3 Mniam <3 Meri! Tak poza tym wyglądasz ślicznie na tym zdjęciu! :* Miłego wieczoru! :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
  4. Ooo, mimo, że nie jem już od dawna w Macu, chętnie się dowiem co to za nowa koncepcja :D

    ReplyDelete
  5. Biorę udział z siostrą! ;)

    ReplyDelete
  6. Piękny kolor pomadki! :-)

    ReplyDelete