Wednesday, 9 March 2016

Stories From The City

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Coat | płaszcz: New Look
Sweater | sweter: Lee Jeans
Jeans | spodnie: Lee Jeans
Bag | torebka: Mohito
Bangle | bransoletka: eCarla
Watch | zegarek: Thread Etiquette
Shoes | szpilki: Deezee

Korzystając z ostatnich chłodniejszych (mam nadzieję) dni, postanowiłam pokazać Wam grafitowy wiązany płaszcz z New Look, idealny na początek wiosny, gdy mamy już dosyć ciężkich zimowych rzeczy :) Sweter pokazywałam już jakiś czas temu w jednym z zestawów na blogu, a teraz świetnie skomponował się z popielatymi spodniami z nowego katalogu marki Lee. Jest to mój ulubiony model Scarlett, który mam również w odcieniu my mysteriuous blue i mogliście zobaczyć go w jednej z ostatnich stylizacji TUTAJ :) Wśród nowości mini torebka w paski z Mohito i zamszowe szpilki z Deezee. Mam nadzieję, że ten codzienny zestaw się Wam spodoba, a jutro zaglądajcie na mojego Snapchata (meriwild), bo szykuje się szalony dzień!

28 comments:

  1. Boskie spodnie i te szpilki <3

    ReplyDelete
  2. Fenomenalna torebka! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że nie ma New Look'a w galerii, do której mam najbliżej. Do Gdyni zawsze mi nie po drodze, a bardzo lubię ich asortyment.
    Jak ja marzę o takich włosach jak Twoje, ale boję się , że jak zetnę włosy będę wyglądała jeszcze młodziej, a i tak już sporo osób mówi mi, że nie wyglądam na 22 lata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zaczekaj z metamorfozą jeszcze trochę, jeśli nie jesteś pewna.. :) Moje włosy są naturalnie bardzo jasne, więc platyna pasuje mi idealnie :)

      Delete
  4. Fantastic, love the coat! ❤

    ReplyDelete
  5. perfekcja w każdym milimetrze!

    ReplyDelete
  6. Przepiękny zegarek i szpilki :))) mega klasyk !
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  7. Brakuje mi Twoich różowych włosów! Post świetny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też czasem ich brakuje... :) Nawet nie zdążyłam się przyzwyczaić...

      Delete
  8. Cały zestaw jest super, nic bym nie zmieniła :)

    ReplyDelete
  9. jak zwykle perfekcyjna w każdym calu!

    ReplyDelete
  10. wow!!! perfect look!!! like it sooo much;))) amazin grey heels!!;) xoxo <3

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie proste stylizacje, a zdjęcia jak zwykle są przepiękne <3

    ReplyDelete
  12. Bransoletka i zegarek są prześliczne!

    ReplyDelete
  13. Lovely bag!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  14. Hello,

    Beautiful look ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    ReplyDelete
  15. Hej, uwielbiam Twoje jeansy :-). Czy mogłabym prosić Cię o podanie jak ten kolor nazwała marka Lee? z góry dziękuję xx

    ReplyDelete
  16. Po prostu swietnie, stylizacja ktora mozna wykorzystac na kolacje z przyjaciolmi, ale tez na zakupy jezeli szpilki zamienimy na adidasy :) i nie trzeba kombinowac w co by tu sie ubrac :D jedna stylizacja na dwie okazje ;)

    ReplyDelete