Thursday, 17 November 2016

A SIMPLE AUTUMN DAY

Photos: Jey Wild + Meri Wild

Parka: Tally Weijl / Jeans: Tally Weijl / Blouse: Plny Lala 
Watch: Daniel Wellington / Shoes: Fenty by Rihanna

W ostatnim tygodniu powiało chłodem i pierwszą rzeczą, o której pomyślałam przed wyjściem na zewnątrz była oczywiście parka. Choć niektóre z nas krzywią się na jej widok (po tylu sezonach na topie to wcale nie takie dziwne), to jednak trzeba przyznać, że w zimą jest niezawodna :) Ja swoją upolowałam podczas ostatnich zakupów w Tally Weijl. Piękne sztuczne futerko wewnątrz i przy kapturze dodały jej sporo uroku. Zasiliłam również moją garderobę kolejną parą poszarpanych jeansów. Wmówiłam sobie, że muszę je mieć ze względu na wykończenie nogawek, i ostatecznie bardzo się cieszę, bo w zestawieniu z butami sportowymi faktycznie wyglądają fajnie :) Wśród dodatków możecie zobaczyć nowy zegarek marki Daniel Wellington, tym razem w wersji Classic Black. Uwielbiam ten model ze względu na jego minimalistyczny design i uniwersalność. Jeśli śledzicie moje kanały social media na pewno już wiecie, że teraz z kodem DWmeriwild dostaniecie 15% zniżki na zakup dowolnego zegarka. Mam nadzieję, że dzisiejszy zestaw się Wam spodoba, a już na dniach kolejne nowości na blogu, także koniecznie do mnie zaglądajcie! 


60 comments:

  1. Jak zawsze wyglądasz świetnie ;)
    Parka rewelacja, ale najbardziej oczarował mnie kolor butków :)

    ReplyDelete
  2. love this look! and your hair looks so amazing here! the perfect waves!

    www.prettyinleather.net

    ReplyDelete
  3. Always so fabulously chic babe!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  4. Fantastycznie, lubię Cię w takim wydaniu :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  5. wygladasz obłędnie jak zawsze! Podoba mi się to zestawienie

    ReplyDelete
  6. These photos are absolutely stunning, such a cool and effortless outfit too!

    Elle
    www.theellenextdoor.com
    xx

    ReplyDelete
  7. Świetny miejski look ;) niby nic a wyglądasz genialnie ♥
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  8. Jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia *.*

    ReplyDelete
  9. Świetna jest ta parka! <3

    ReplyDelete
  10. Spodnie i zegarek wpisują się w mój gust :) Super!

    ReplyDelete
  11. świetna kurtka, całość bardzo mi się podoba. Prostota i klasyka górą :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  12. Znakomita stylizacja, z resztą jak każda w Twoim wydaniu.
    Buziak!

    ReplyDelete
  13. Twoje zdjęcia mają mega klimat. Fajnie wyglądasz. :)


    Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  14. haha u mnie sie hejty posypaly za takie buty, ale olać! U Ciebie tez super, cudna kurtka :):*

    ReplyDelete
  15. I love the casual chic vibe!! Beautiful outfit

    Stephanie | www.stephykeung.com

    ReplyDelete
  16. Mega długo polowałam na tą koszulkę i nigdy nie mogłam jej dorwać :-( super wyglądasz :-)

    ReplyDelete
  17. Beautiful outfit details as always and I really like how you hair looks against the coat's fur hood :)

    aglassofice.com
    x

    ReplyDelete
  18. The photos are amazing!! I love you hair.

    xo ♡

    IT GIRL AILÉN

    ReplyDelete
  19. Amazingly captured! I love how you showcase your outfit details.

    (◕‿◕✿) EmoteraGoddess.com | Instagram | Bloglovin

    ReplyDelete
  20. Super bluza i parka w moim stylu! <3

    ReplyDelete
  21. Twoj blog jest przepiekny!! A zdjecia magiczne - mog wiedziec w jakim programie przerabiasz?
    Ps. Na Twoim miejscu zmienilabym naglowek na bardziej prosty :)(jesli chcesz moge Ci w tym pomoc :) )
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Dziękuję :) Zdjęcia obrabiam w Ps, a nad designem bloga mam zamiar popracować, ale nagłówek raczej zostaje ;)

      Delete
  22. Love this coat, I actually have a pretty similar one ;)
    Nati xx
    www.simplyartdicted.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo lubię takie zestawy, super wyglądasz ♥

    ReplyDelete
  24. Pięknie wyglądasz w tym zestawie, moją uwagę przykuła ta nowoczesna, złota bransoletka :-)

    ReplyDelete
  25. Nam bardzo podoba się Twoja kurteczka :) Do tego te dodatki, świetnie dopracowana stylizacja :)
    Zapraszamy na naszego bloga :)
    ourwayoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetnie wszystko dobrałaś, zestaw idealny na tą pogodę, poza tym stylowy i wygodny:)

    ReplyDelete
  27. świetna torebka! A na taka kurtkę poluję tylko z szarym futerkiem <3

    ReplyDelete
  28. Such a nice autumn look. I love the shoes. Simple but they go well with the outfit.

    TFM BLOG

    ReplyDelete
  29. Wonderful Autumn look! Love the fur detail! =)


    - Cielo
    Mermaid in Heels

    ReplyDelete
  30. You have such fabulous style babe! xx
    Omnivogues

    ReplyDelete
  31. Thank you a lot, dear :D

    OMG you look absolutelly amazing :o In love with your bag and coat!!
    I've the same DW <3

    NEW OUTFIT POST | Camouflage Layers.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  32. Fantastyczna kreacja! A skąd torebka? Pozdrawiam z Wrocławia <3

    Http://www.Redchillilounge.com

    ReplyDelete
  33. Rewelacyjny strój . Buty i torebka boskie !

    Zapraszam do siebie .

    ReplyDelete
  34. Love your fall outfit dear, you look gorgeous in this wonderful pics! <3
    Have a nice week!


    www.luciagallegoblog.com

    ReplyDelete
  35. Love your hair, and relaxed style. So casual and cool! Xx

    ALittleKiran | Bloglovin

    ReplyDelete
  36. This looks great on you!

    x Sandra

    www.morestylethanfashion.com

    ReplyDelete
  37. Beautiful parka!

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. ur outfit is perfect, love ur shoes!
    http://www.thestyletune.com

    ReplyDelete
  39. Pięknie, super Look, parka idealna, zdjęcia są mega ☺

    ReplyDelete
  40. So glad I found your blog ! This looks is just perfect and u're so beautiful!

    Following u, xoxo*

    thebrunettetofu.blogspot.pt

    ReplyDelete