Sunday, 4 December 2016

15 BEST X-MAS GIFT IDEAS





1. Słuchawki Sudio 2. Zegarek Daniel Wellington 3. Zestaw Make Up For Ever 
 Paleta cieni Sleek MakeUp 4. Skarpetki Happy Socks 5. Kalendarz Paper Lookbook 
15. Brelok Furla |Karl Lagerfeld 


Święta zbliżają się wielkimi krokami, a co za tym idzie czas poszukiwania wymarzonych prezentów dla naszych najbliższych :) Wybór nie zawsze wydaje się oczywisty, dlatego już dziś przygotowałam dla Was małą ściągę 15 sprawdzonych propozycji na prezenty pod choinkę w zróżnicowanych cenach. Zacznę od bezprzewodowych słuchawek bluetooth marki Sudio, których minimalistyczny design i opakowanie świetnie sprawdzi się jako podarunek dla osób kochających muzykę. Nr. 2 na mojej liście to klasyczny zegarek marki Daniel Wellington dla niej i dla niego, również w eleganckim opakowaniu, który jest na tyle uniwersalny, że powinien przypaść do gustu większości osób. Nr. 3 to zestaw kosmetyków ulubionej marki. Ja w propozycjach umieściłam Make Up For Ever i paletkę cieni Sleek, ale na stronie Sephora znajdziecie wiele innych ciekawych pomysłów. Kolejna propozycja  nr. 4 to zestaw skarpetek Happy Socks w ciekawy print i w ślicznym pudełku, który może być również dodatkiem do naszej paczki niespodzianki :) Pod numerem 5 znalazły się oczywiście kalendarze, które moim zdaniem są bardzo praktycznym i fajnym pomysłem na prezent pod choinkę. Ja polecam Wam śliczny kalendarz rysunkowy Paper Lookbook, oraz mój nowy kalendarz książkowy My Little Book Of Spells, który powinien uradować każdego fana magii i czarodziejstwa :) Dla chłopaka, który jest fanem motoryzacji świetnym wyborem będzie kalendarz ścienny z autami by Jey Wild Cars. Kolejna propozycja 6 i 7 dla Niej i Niego to szalik i milusia piżama. Pod numerem 8 jedna z najbardziej sprawdzonych propozycji na prezent - książka. 9. Historia Mody wydawnictwa Arkady na pewno ucieszy każdą fashionistkę! 10. W święta nie możemy zapomnieć o naszych ukochanych pupilach, więc zróbmy im również prezent.. dla małego psiaka może to być ciepły sweterek na zimowe spacery :) 11. Kolejnym udanym prezentem jest delikatna biżuteria: wśród moich propozycji znalazły się minimalistyczne bransoletki i kolczyki. Jeśli macie ochotę bardziej zaszaleć i zrobić siostrze bądź przyjaciółce super prezent, rozejrzyjcie się za mini torebką. Znacie jakąś kobietę, która twierdzi, że ma za dużo torebek.. ?! :) Pod numerem 12 musiały znaleźć się perfumy! To świetny wybór zarówno dla mężczyzny, jak i kobiety. 13. Nowe propozycje w perfumeriach kuszą nie tylko pięknymi zapachami, ale przede wszystkim bardzo ciekawymi flakonikami. Jeśli wciąż brakuje Wam pomysłu na prezent dla niego, skórzane akcesoria w postaci paska do spodni to kolejna propozycja na liście. Numer 14 zajęły oryginalne portfele: Karl Lagerfeld kusi fantastycznymi i wesołymi projektami, ale doskonale sprawdzą się również klasyki. Ostatnia propozycja nr. 15 to drobiazg w postaci breloka :) Mam nadzieję, że zestawienie moich propozycji ułatwi Wam odrobinę wybór i zakup tegorocznych prezentów, zwłaszcza jeśli wolicie omijać tłok i długie kolejki w galeriach handlowych. Linki do wszystkich rzeczy znajdziecie pod zdjęciami, życzę udanych zakupów!  :) 

26 comments:

  1. większość z pokazanych przez Ciebie rzeczy chciałąbym i ja, ale u mnie Mikołaj już był i to także wspaniały !

    ReplyDelete
  2. Książkę Historia Mody przeglądałam ostatnio w Empiku, taki prezent mogłabym dostać :)

    ReplyDelete
  3. Nice gifts!!
    xoxo
    www.donkeycool.es

    ReplyDelete
  4. Świetne propozycje ;) Mój Karol wspominał coś o słuchawkach, więc chyba wiem jakie mu sprezentuje ;)

    ReplyDelete
  5. Genialne propozycje, kalendarz jest na mojej liście :D

    ReplyDelete
  6. Wybrałabym kalendarz książkowy My Little Book of Spells -)

    ReplyDelete
  7. Wybrałam kalendarz książkowy My Little Book of Spells -)

    ReplyDelete
  8. uwielbiam takie wpisy i świąteczny czas w internetach <3

    ReplyDelete
  9. Fantastic picks! I think I need those marble headphones... :-)
    April xx

    | APRIL ROSE PENGILLY |

    ReplyDelete
  10. This is such an amazing gift guide! Love those marble headphones and I could use a new perfume :)
    Thanks for the inspo!

    Ann-Marie | http://facetocurls.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne pomysły! :)

    ReplyDelete
  12. Nice tips Meri, perfect for this Christmas time!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete
  13. Ehh, żeby ktoś zobaczył tego posta i kupił mi któryś z tych prezentów :D

    ReplyDelete
  14. all of this looks so nice, thanks for sharing!

    danielle | avec danielle

    ReplyDelete
  15. Propozycje idealne, chyba każda z nas chciałaby je mieć :)

    ReplyDelete
  16. Awesome gift ideas. If someone gave me a Daniel Wellington watch, I'd definitely be thrilled!

    www.jeannieinabottleblog.com

    ReplyDelete
  17. Great picks. Perfect for the festive season. I love the pyjamas, they look so cosy. Too bad it’s way too hot here to wear them :(

    TFM BLOG

    ReplyDelete
  18. Super prezenty, każdy chyba by mnie ucieszył :)

    ReplyDelete
  19. oo these are really awesome! I love the happy socks!

    www.prettyinleather.net

    ReplyDelete
  20. Oh, the watches! Classics!

    -Kati

    ReplyDelete
  21. Love how you've put together this gift guide! Like a magazine =)

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  22. Ojej! Jest mi niezmiernie milo znalezc sie w takim zestawieniu :)
    Wiem, ze troche pozno to zauwazylam :( ale bardzo dziekuje! :*

    ReplyDelete