Saturday, 24 December 2016

SPARKLES AT NIGHT | HOUSE

Photos: Jey Wild + Meri Wild

Total Look: HOUSE

Grudzień zawsze mija w błyskawicznym tempie. Przygotowania do Świąt to szczególny i wyjątkowy czas w roku, który naprawdę uwielbiam, mimo że jest szalenie zabiegany i pełen spraw do ogarnięcia :) Dziś przygotowałam dla Was pierwszą z trzech propozycji stylizacji na Sylwestra, którą w całości skompletowałam w House. Marka przygotowała kolekcję specjalnie na ten wieczór, w której znajdziecie połyskujące sukienki, elegancki kombinezon czy seksowne topy. Mała czarna ozdobiona geometrycznym wzorem z cekinów to świetna baza aby poszaleć z dodatkami. Ja postawiłam na total black look, ale możliwości jest naprawdę wiele! Taki zestaw możecie śmiało założyć na imprezę w klubie, czy na domówkę i czuć się super komfortowo. Mam nadzieję, że Wam się podoba, a tymczasem życzę pięknych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie :) Nie zapomnijcie odwiedzić mnie zaraz po weekendzie, bo będzie nowy wpis! 

28 comments:

  1. pięknie wyglądasz !
    pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękna sukienka, wyglądasz pięknie ☺

    ReplyDelete
  3. przepiękna sukienka, idealna na Sylwestra :)
    wszystkiego dobrego ci życzę:)

    ReplyDelete
  4. Idealna sukienka! Super wyglądasz <3

    ReplyDelete
  5. sexy! chociaz brakuje mi jakiegos dodatkowego koloru;)

    ReplyDelete
  6. Mnie również grudzień zawsze tak szybko mija ale mimo to jest jednym z moich ulubionych miesięcy 😊
    Piękna sylwestrowa stylizacja, czekam na kolejne 😘😘

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  7. Przepiękna sukienka ! Wyglądasz jak milion dolarów !! <3

    ReplyDelete
  8. co to za szminka ? piękna :)

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz przepięknie! Gwiazda! :)

    ReplyDelete
  10. Merry Christmas! You look beautiful :)
    xx

    Eli

    www.acurlystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kobieta idealna! <3 śliczna z mega figurą w cudownej sukience! zazdroszczę!
    Obserwuję ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Cudowna sukienka, prześlicznie wyglądasz <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  13. This is such a gorgeous festive season outfit! You look stunning!

    TFM BLOG

    ReplyDelete
  14. Love your hair and your dress!


    www.ismurfshion.com

    ReplyDelete
  15. Jaka sexy lala! Aż miło się patrzy pięknoto :*!

    ReplyDelete
  16. Wow! So lovely. Happy new year to you, friend!

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    ReplyDelete
  17. Mam już podobna sukienkę na Sylwestra! :)

    ReplyDelete
  18. nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  19. Pięknie, szykownie i kobieco ❤

    ReplyDelete