Monday, 13 March 2017

OWN IT

Photos: Jey Wild + Meri Wild

Wearing: Denim jacket: here / Top: Adidas Originals / Bag: Parfois  / Shoes: Puma Fenty

Uwielbiam jeans z wyszywanymi wzorami. Jest to jeden z trendów, który zawsze witam z otwartymi ramionami :) Gdybym dysponowała odrobiną wolnego czasu, chętnie zrobiłabym jakiś własny projekt! Tymczasem w moje ręce wpadła kurtka z barankiem, którą znalazłam w jednym ze sklepów internetowych, tutaj. Wygląda wiosennie, a jest wystarczająco ciepła na okres przejściowy, więc chętnie ją teraz noszę :) Nie moja również moja faza kabaretki.. myślę, że będę je nosić do znudzenia, na zmianę z jeansami i spódnicami, więc jak już poczujecie totalne znużenie tym widokiem, koniecznie dajcie mi znać ;) 

34 comments:

  1. cudownie <3 i ten klimat zdjęć. Drugie to moje ulubione!

    ReplyDelete
  2. Świetna kurtka!!!!! Jestem zauroczona :D <3

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  3. Genialnie! Zdjęcia w świetnym klimacie, scenerii idealnie pasują do stylizacji :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja, kurtka z haftem genialna, rewelacyjne zdjęcia -)

    ReplyDelete
  5. Ale pieknie wygladasz Kochana! :)
    Masz cudowna kurteczke! ;)

    ReplyDelete
  6. Ale pieknie wygladasz Kochana! :)
    Masz cudowna kurteczke! ;)

    ReplyDelete
  7. Ta kurtka jest po prostu cudowna! <3

    ReplyDelete
  8. Loving the illustrations on your jacket! Beautiful! x
    Trend-Mae

    ReplyDelete
  9. This denim jacket is so cute! <3 Love it..

    X Merel
    www.andathousandwords.com

    ReplyDelete
  10. Świetne miejsce na zdjęcia! Uwielbiam tu zaglądać, bo wiem, że zawsze znajdę tu ciekawą stylizacje i perfekcyjne zdjęcia, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. This jacket is so cool, lady!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    ReplyDelete
  12. Absolutely love your look girl! That jacket is amazing ;)

    Love, Lindsey
    http://www.thenomisniche.com/

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcia, jak zawsze !

    ReplyDelete
  14. Magda ta kurtka jest obłędna! SUPER SPRAWA!

    ReplyDelete
  15. Such a fun denim jacket!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  16. Kurtka genialna, absolutnie idealnie połączona! <3

    ReplyDelete
  17. czy torebka jest z obecnej kolekcji? pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, jest z wiosennej kolekcji, choć mam ją już chyba 2 miesiące, ale widziałam na stronie ten sam model w ślicznym brudno różowym odcieniu ;)

      Delete
  18. Piękna stylizacja, ja w ogóle jestem fanką jeansu i kocham go
    w każdej postaci :) wyglądasz pięknie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Hi there love your jacket :)
    Please see Cartincoupon.com and check out my latest blog How To Use Coupon In Everyday Life

    ReplyDelete
  20. Super stylizacja i zdjęcia :D

    ReplyDelete
  21. Fantastyczna kurtka, bardzo mi się podoba ten jeansowy akcent pośród całej reszty

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  22. How do you always stumble on such gorgeous shooting locations?? Also, the jacket is a bomb!

    XX from Germany
    Jecky
    Want Get Repeat

    ReplyDelete
  23. the little pop of fishnets was a nice surprise!

    www.prettyinleather.net

    ReplyDelete
  24. Love this look! The jacket is amazing!

    http://bellemelange.net/

    ReplyDelete
  25. What a fun jacket- I love how you styled it!

    ReplyDelete
  26. Piękna stylizacja i wspaniałe zdjęcia :)
    Mój blog

    ReplyDelete