Sunday, 16 April 2017

FIGHTSTAR | 99

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Wearing: Jacket: Vero Moda / Blouse: G-Star / Shorts: Mohito
Bag: (similar here) / Shoes: Deezee 

Czy u Was też jest zima? Pytam, bo naprawdę z niedowierzaniem patrzę na to, co dzieje się dziś za oknem! U mnie bez zmian faza na czerń i rockowe akcenty :) Kilka dni temu, gdy robiliśmy te zdjęcia, na dworze było dużo przyjemniej i wskoczyłam w nowe poszarpane shorty z wysokim stanem z Mohito. Ostatnio najczęściej na co dzień noszę jeansową kurtkę z kożuszkiem z Vero Mody, która świetnie pasuje do większości stylizacji, jest ciepła i jednocześnie lekka :) Do tego zestawu mogłabym spokojnie założyć Adidasy lub Vansy, ale ponieważ praktycznie cały czas w nich chodzę, dla odmiany wybrałam cięższe buty z Deezee. Sukienki wciąż czekają na lepsze czasy.. a jest ich coraz więcej! ;) Mam nadzieję, że Święta Wielkanocne mijają Wam w miłej atmosferze, i że zjedliście tonę ciasta, tak jak ja ;) Nie zapomnijcie zajrzeć do mnie po weekendzie, bo będzie nowy post!  

55 comments:

  1. You look great! Happy Easter! :) xx

    ReplyDelete
  2. Super stylizacja, bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  3. you look amazing babe! I love your hair like this!

    www.prettyinleather.net

    ReplyDelete
  4. Wow, absolutely love it!

    www.gloryofthesnow.com

    ReplyDelete
  5. Szalona <3 Inspirujesz ;) Wyglądasz niczym dziewczynka z teledysków Sia.

    ReplyDelete
  6. U mnie tez padał wczoraj śnieg :( A już była taka piękna wiosna.
    świetnie wyglądasz. bardzo oryginalna stylizacja :)

    ReplyDelete
  7. You look absolutely stunning in black.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ReplyDelete
  8. Mega zestaw! Bluza jest ekstra :)

    ReplyDelete
  9. Podobają mi się Twoje stylizacje ale jak dla mnie ostatnio zbyt mroczno , czarno , ....

    ReplyDelete
  10. These photos are amazing!

    http://www.myclusterofthoughts.com/

    ReplyDelete
  11. Your fashion photos are incredibly good! :) so professional
    Nati xx
    www.simplyartdicted.com

    ReplyDelete
  12. I love your outfit!
    You look absolutely stunning :D
    Wish you a lovely week
    Kiss
    xx

    https://thathappymess.com/

    ReplyDelete
  13. You look absolutely amazing darling. What a DOLL! Gorgeous photos! Thanks for sharing!
    Much love,Len
    http://www.lenparent.com

    ReplyDelete
  14. Jakie nooogi... Bóg jest niesprawiedliwy :/ Stylizacja na plus. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    ReplyDelete
  15. ale świetnie wyglądasz w tej peruce! wow!

    ReplyDelete
  16. What a chic look, I love your boots
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ReplyDelete
  17. I really like how you styled the jacket differently and took the photos in many angles. Love the tiny bag and buckle belt together! <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
  18. już nie raz Ci pisałam,że jesteś perfekcyjna!

    ReplyDelete
  19. Super wyglądasz, mi się bardzo podobasz w takich stylizacjach! <3

    ReplyDelete
  20. You look so so cool!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    ReplyDelete
  21. Zakochana jestem w tych zdjęciach i ich klimacie! Czerń rządzi!

    ReplyDelete
  22. Wyglądasz genialnie! :) Skąd jest ten pasek? Buziaki! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasek jest ze Stradivariusa, ostatnio znalazłam tam kilka bardzo fajnych! :)

      Delete
    2. Tak myślałam, że jest ze Stradi, ale wolałam się upewnić. :) Muszę tam koniecznie zajrzeć! Dziękuję. ♥

      Delete
  23. No dziewczyno, pełne szaleństwo, które uwielbiam! <3

    ReplyDelete
  24. Superowe szorty, Twoje idealnie długie nogi pięknie prezentują się w nich :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  25. This look is just so good! I love the camo top.

    TFM BLOG

    ReplyDelete
  26. So grunge and chic! Love the boots and your eyeliner ;)

    www.talesoftwoblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Genialnie !! Uwielbiam Cię w tej peruce ! Bardzo lubię Twoje zdjęcia w tej miejscówce <3

    ReplyDelete
  28. lUBIĘ rockową Meri! :) A moro wręcz kocham, także stylówka bardzo w moim guście :)

    ReplyDelete
  29. Świetna stylizacja :) O tak, u mnie dzisiaj w ciągu 5 godzin 3 sezony - jesień, zima i wiosna. Tylko lata zabrakło :D

    ReplyDelete
  30. wow love the all black look babe!

    xo Tina
    www.tinasweetheart.com

    ReplyDelete
  31. Nie lubię total black zestawów, ale Kochana w Twoim wydaniu to mi się wszystko podoba! :) Jak zawsze perfekcyjne zdjęcia!
    Buziaki

    ReplyDelete
  32. Nie lubię total black zestawów, ale Kochana w Twoim wydaniu to mi się wszystko podoba! :) Jak zawsze perfekcyjne zdjęcia!
    Buziaki

    ReplyDelete
  33. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Boże piękna!!! Zazdroszczę bloga i cudownych zgrabnych nóg! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. This rock grunge look is so stunning and suits you perfectly!! I love the whole look, but my favourite part is the star detailing on the boots. I wish I could pull something like this off!!

    Ciara
    www.ciarasalloum.com

    ReplyDelete
  36. Those boots are super unique and look gorgeous on you, I adore how you styled this outfit!

    Camila,
    My Vogue Style | www.myvoguestyle.com

    ReplyDelete
  37. Z charakterem, z pomysłem! Jest ekstra :)

    ReplyDelete
  38. Bardzo mroczna, ale jak zwykle konkretna stylizacja, ekstra.

    ReplyDelete
  39. You look stunning and flawless! You are such an inspiration!
    Have a wonderful week!
    Much love, Len
    www.lenparent.com

    ReplyDelete
  40. Świetna stylizacja! Wyglądasz super :) Pozdrawiam

    ReplyDelete