Thursday, 15 January 2015

LPP Showroom SS15

Radzka i Martyna Foremna Mohito
Agnieszka Król Mohito
z Shiny Syl

Cześć kochani! Mam nadzieję, że wybaczycie mi małą aktywność na blogu w ostatnim czasie, ale bardzo dużo się u mnie dzieje - w pozytywnym tego słowa znaczeniu! Wczoraj wybrałam się na prezentację wiosenno letnich kolekcji marek LPP, do których należy moje ulubione Mohito. Bez trudu znalazłam tam wiele nowości, które pewnie wkrótce zagoszczą w mojej garderobie :) Do gustu szczególnie przypadło mi kilka elementów z działu Gold Label, ale bardzo pozytywnie odebrałam pozostałą część kolekcji. Zachwyciły mnie sesje zdjęciowe w wykonaniu Marcina Tyszki dla Mohito i Zuzy Krajewskiej & Bartka Wieczorka dla marki Sinsay - polecam je obejrzeć, jak tylko ukażą się na stronach marek! Dobra muzyka, pyszne kolorowe drinki i świetne towarzystwo sprawiły, że spędziłam super miło czas i zaczęłam z tęsknotą wypatrywać wiosny, aby móc wskoczyć w letnie nowości!

Więcej zdjęć możecie zobaczyć na Facebooku Mohito, a ja na nowy post zapraszam w sobotę :) 

30 comments:

  1. this looks like a fun showroom and event! I love the colors and styles. I just recently changed the name and theme of my blog, hope you can visit and let me know what you think!
    www.samanthamariko.com

    ReplyDelete
  2. Super, fajne są takie eventy :)

    ReplyDelete
  3. ejjj chyba jednak miałyśmy coś takiego samego -> lakier do paznokci hahaha <3 :**

    ReplyDelete
  4. It's amazing to see you smiling, it's like a sunshine ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  5. super pogrzebac w takim showroomie;) Twoja spodnica jest piekna<3
    Pozdrawiam, Asia:)

    ReplyDelete
  6. Jak zawsze idealnie dobrana stylizacja.

    Super post!

    ReplyDelete
  7. Widzę wiele świetnych rzeczy, zazdroszczę eventu! ;)

    ReplyDelete
  8. Jestem ciekawa co tak Cię zajmuję - podejrzewam, że nieługo nas zaskoczysz jakimiś mega projektami :) Czekam z niecierpliwością!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że tak będzie! :) :***

      Delete
  9. Super wyglądasz, fajnie bywać na takich imprezach :)

    ReplyDelete
  10. A nam nie udało się dotrzeć :( Pięknie wyglądałaś! :*

    ReplyDelete
  11. Kurczę niesamowicie wyglądają te ubrania z holograficznego materiału!

    ReplyDelete
  12. Super, fajnie to wygląda też najbardziej z tych marek lubię Mohito

    ReplyDelete
  13. Boskie ciuszki! Świetna fotorelacja!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  14. Ten drink wygląda Bosko :) Ty też oczywiście jak zwykle pięknie

    ReplyDelete
  15. Czy moje hotelarskie oko dostrzega Blue Lagoon? :) pyszka!

    ReplyDelete
  16. fajne foty, pozytywna energia, rewelacja:)

    ReplyDelete
  17. kilka rzeczy już mi wpadło w oko :D

    ReplyDelete
  18. Same cudowności :) trochę Wam nawet zazdroszczę :)

    ReplyDelete