Search

Harry Potter Making Of Studio | London

Posted on Wednesday 28 October 2015
Meri: sukienka & naszyjnik:  New Look

Ponieważ wielkimi krokami zbliża się Halloween, zabieram Was w podróż po świecie magii i czarodziejstwa, czyli do Hogwartu! Wizyta w Warner Bros Studio w Londynie była na szczycie mojej listy miejsc do odwiedzenia i w tym roku nareszcie się udało. Przyznam szczerze, że bardzo obawiałam się rozczarowania.. Wiele lat temu zaczytywałam się Harrym, i w języku polskim, i angielskim, a filmy obejrzałam niezliczoną ilość razy. Bałam się więc, że w Studio zastanę kiczowate ekspozycje, że wszystko będzie wyglądało średnio magicznie, jeśli wiecie co mam na myśli :) Nic z tego! W środku wpadacie żywcem do świata Harrego Pottera dokładnie takiego, jaki widzicie w filmach - jest wielka sala, gabinet Dumbledora, dormitorium, lochy z mnóstwem tajemniczych ekspozycji i dwa najwspanialsze moim zdaniem miejsca - ulica Pokątna i peron 9 i 3/4 z najprawdziwszym ekspresem Hogwartu, z którego bucha para, jakby za sekundę miał odjeżdżać! Można do niego wejść i zobaczyć przedziały, a także "przejechać" się w wagonie z wizualizacją za oknem ;) Wszelkie rekwizyty - ruszająca się książka z zębami, Nagini, stroje, które były zaprojektowane na potrzeby filmu - wszystko jest na wyciągniecie ręki. Na ostatnich zdjęciach możecie zobaczyć ogromną realistyczną makietę Hogwartu, która była wykorzystywana podczas kręcenia ujęć zamku np. z lotu ptaka. Na żywo robi wspaniałe wrażenie. A na końcu wędrówki po zakamarkach studia czeka ogromny gift shop z czym tylko dusza zapragnie! Są w nim fasolki wszystkich smaków, czekoladowe żaby, różdżki, miotły, miliony małych gadżetów i oczywiście ubrania. Nie muszę więc nikogo przekonywać, że to miejsce jest spełnieniem marzeń każdego Potteromaniaka :) Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają, a jeżeli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało w komentarzach i nie zapomnijcie odwiedzić bloga w Halloween, bo będzie nowy post! 

« Newer Post Older Post »

44 comments

  1. zdjęcia są genialne! bardzo lubię takie miejsca ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cool

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow! This place is so amazing! I need to visit this one day! x

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete
  4. Ja chce tam jechać!!!

    ReplyDelete
  5. O rany! Ale świetne miejsce! :) i piękne zdjecia!!!

    ReplyDelete
  6. Witam serdecznie!
    Bardzo ładne zdjęcia. Czy podczas zwiedzania było dużo oglądających, bo na zdjęciach wiele osób nie widać. I jak długo zajęło zwiedzanie tego miejsca? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do środka wchodzi się na określana godzinę w grupie osób ścisle określonej przez pracowników. Jest to dość dużą grupa ale nie przesadnie żeby każdy mógł się nacieszyć. Warto zostać trochę z tyłu grupy wtedy jest luźniej ;) przejście zajmuje 2-3h w zależności od tempa. Lepiej nie brać opcji z dojazdem autobusem Warner Bross bo wtedy wymusza to większe tempo gdyż odjeżdża on k określonej godzinie. Jest to tez bardzo drogie a frajda średnia w tym autobusie. Niestety nie było już biletów w opcji bez autobusu. Trzeba dużo wcześniej rezerwować

      Delete
    2. Dokładnie :) A na zdjęciach jest mało osób, dlatego, że trzymałam się cały czas na końcu grupy, żeby móc zrobić zdjęcia :)
      Między kolejnymi grupami są zachowane odstępy, więc nie ma chaosu i tłoku - organizacja super!

      Delete
    3. Bardzo Wam dziękuję za odpowiedź, już nie mogę się doczekać, kiedy tam pojadę :)

      Delete
  7. cudowne zdjęcia, poczułam się prawie tak jakbym tam była z tobą!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I o to chodziło! <3 Zwiedzanie było dosyć szybkie, ale nie odpuściłam sobie robienia zdjęć, aby Wam pokazać to świetne miejsce :))

      Delete
  8. Kochana, a jaki jest koszt takiej wizyty ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasze bilety były droższe, dlatego że zamawialiśmy na ostatnią chwilę i byliśmy zmuszeni wybrać opcję z dojazdem autobusem Harrego Pottera,
      więc zapłaciliśmy ok. 350 zł za bilet. Bilety zamawiane wcześniej i bez opcji z dojazdem do studia kosztują ok. 200 zł

      Delete
  9. przez chwilę zapomniałam jak się nazywam, kapitalna fotorelacja :)

    ReplyDelete
  10. Marzę żeby pojechać tam kiedyś<3

    ReplyDelete
  11. Magiczne miejsce , świetne zdjęcia :) Muszę tam pojechać !

    ReplyDelete
  12. Jak Ci zazdroszczę! Kocham oglądać Harrego Pottera i od teraz wyjazd do tego miejsca jest na mojej liście marzeń ❤

    ReplyDelete
  13. Ah, these photos are gorgeous and so nostalgic. I wish I could go here. I hope you had fun!

    xx, Diane || http://www.dizined.com

    ReplyDelete
  14. Aaaaaaa, muszę się tam znaleźć! Świetna relacja, jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  15. OMG, this is something I need to visit once!!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  16. w tamtym miejscu nie była, w czasie gdy moja znajoma była rok temu na tym peronie ja zwiedzałam muzeum hisorii naturalnej, byłas tam?:)
    bardzo ładne zdjęcia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, byłam, ale kilka lat temu :) Bardzo ciekawe miejsce!

      Delete
  17. Wow super, chciałabym się tam znaleźć :) cudne zdjęcia i magia!

    ReplyDelete
  18. Z chęcią tam bym się wybrała ;]

    ReplyDelete
  19. Proszę napisz mi gdzie zamawialas bilety. Mój chłopak strasznie się zajaral Harrym i to może być świetny wypad. Podeślij mi stronkę pliiiis. Pozdrawiam buziaki :*:*:*:********

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilety zamówiliśmy na oficjalnej stronie https://www.wbstudiotour.co.uk/
      Polecam, jeśli lubicie Harrego, będziecie zachwyceni :)

      Delete
  20. O jejku,marzę o tym żeby się tam znaleźć! :) Wszystko wygląda magicznie <3

    ReplyDelete
  21. Lovely photos! I've never been but it looks amazing! :) xx

    ReplyDelete
  22. jeju jak Ci zazdroszczę! To moje marzenie aby tam pojechać ^^
    jestem zachwycona tym miejscem oglądaniem tylko i wyłącznie zdjęć więc zobaczenie tego na żywo to naprawdę coś :)

    ReplyDelete
  23. Cudownie !!!!! Mimo, że jestem już dorosła, poczułam tą magię i chęć bycia tam, zobaczenia każdej komnaty, rekwizytów, coś niesamowitego <3
    Świat Harrego Pottera jest niesamowity, bo wciąga i małych i dużych...<3
    Przyznaję, troszkę zazdroszczę Ci tej wspaniałej podrózy w Świat Magii, ale dzięki tej relacji poczułam się troszkę jakbym tam też była ...ach :))))
    Mam o czym marzyc :P Pięknie wygladałaś w tej maxi sukience !!
    Niesamowite zdjęcia.

    Udanego weekendu,
    Pozdrawiam !!

    ReplyDelete
  24. Jestem pod ogromnym wrażeniem zdjęć, z chęcią bym się tam wybrała, niesamowita sprawa :)

    ReplyDelete
  25. Jakie niesamowite zdjecia i to miejsce!!!<3

    ReplyDelete
  26. this is so cool! I love Harry Potter!
    www.samanthamariko.com

    ReplyDelete
  27. Najlepszy post jaki widziałam ile taka wycieczka kosztuje ?

    ReplyDelete
  28. Najlepszy post jaki widziałam ile taka wycieczka kosztuje ?

    ReplyDelete
  29. O mój Boże, chyba bym UMARŁA ZE SZCZĘŚCIA :D <3

    ReplyDelete
  30. Rewelacyjnie wszystko wygląda. Nie jestem wielką fanka Harrego ale jestem ogromną kinomaniaczką i lubię takie czarodziejskie klimaty dlatego z przyjemnością bym zwiedziła takie miejsce. Napewno się tam udam jeśli jeszcze kiedyś będę w Londynie.
    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Cóż za cudo! Dzięki Tobie mam nowy cel w życiu hihi :) Muszę tam pojechać! Świetne zdjęcia. :)

    Zapraszam do mnie: Hanyvia(click)

    ReplyDelete
  32. O. Właśnie dopisałam kolejne marzenie do listy. Tym razem tych życiowych marzeń! Oby jednak szybko się spełniło :)

    ReplyDelete