Search

CITY GIRL

Posted on Tuesday 28 March 2017


Photos: Jey Wild: Postproduction: Meri Wild

Wearing: Jacket: Vero Moda / Top: Hilfiger Denim
Skirt: Missguided / Bag: Guess / Shoes: Vans

Postanowiłam przestać walczyć z moją obecną obsesją na punkcie czerni :) Wmawiam sobie, że to chwilowe, a zmiana dobrze wpływa na moje samopoczucie. W tym przypływie pozytywnych wibracji do mojej garderoby zawitały nowości: wszystkie w czerni, i wszystkie zamówione na stronie answear. Od razu muszę napisać, że czeka tam na Was mnóstwo produktów, które możecie zamówić z rabatem 20%. Wszystkie rzeczy z dzisiejszego zestawu wybrałam właśnie z działu z przecenami i jestem z nich mega zadowolona! Szczególnie cieszą mnie Vansy (jako sneakeholic po prostu musiałam je mieć!), oraz czarna torebka Guess, w której w końcu nie brakuje mi miejsca na podręczne rzeczy :) Czarna jeansowa ramoneska z kożuszkiem świetnie sprawdzi się w wielu kolejnych stylizacjach. Na stronie znajdziecie nie tylko modne ubrania, ale też buty czy torebki w naprawdę dobrych cenach, więc polecam troszkę tam poszperać..:) Dajcie znać, jak Wam się podoba ten total black look i nie zapomnijcie odwiedzić mnie w piątek, bo będzie nowy wpis! :)
« Newer Post Older Post »

20 comments

  1. Uwielbiam Cię w tych czarnych włosach :) Świetny zestaw!

    ReplyDelete
  2. Jak zwykle super zestaw a zniżki już lecę obczajać! ;)

    ReplyDelete
  3. You look gorgeous in this black outfit! <3


    www.luciagallegoblog.com

    ReplyDelete
  4. Kocham Twojego bloga! Czuję się tu jak u siebie, oczywiście w najpozytywniejszym z możliwych tego słowa znaczeniu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, ja mam dokładnie takie samo wrażenie jak zaglądam do Ciebie! :) :***

      Delete
  5. Jejku jaka jesteś piękna. Mało komu pasuje taki czarny kolor włosów, Tobie w nim idealnie. Stylizacja wyszła świetnie, trochę mrocznie, z pazurem, ale Twój uśmiech jednak dodaje uroku, lekkości i wdzięku tej stylizacji.

    ReplyDelete
  6. ale torba prześliczna :) cały look te mi sie mega podoba!

    ReplyDelete
  7. I'm a city girl myself and this is such a lovely chic look :) http://www.bauchlefashion.com/2017/03/80s-power-dressing.html

    ReplyDelete
  8. Wygladasz rewelacyjnie w nowej fryzurze :D

    ReplyDelete
  9. Loving the dark hair and this look :) I need those trainers in my life too! x

    ReplyDelete
  10. Ale piękne te buty :) Siedzi człowiek w pracy i nawet nie zauważyłam kiedy kolor włosów zmieniłaś - dobrze Tobie w czerni. Uwielbiam czerń, chyba najczęściej gości w mojej szafie więc jak dla mnie stylizacja mocno na plus :)

    ReplyDelete
  11. Prześliczne te Vansy, torebka też bardzo mi się podoba, całość perfekcyjna, zdjęcia zachwycające -)

    ReplyDelete
  12. Mega stylizacja, wszystko mi się podoba! <3

    ReplyDelete
  13. Och, i piękna, elegancka torebka -)

    ReplyDelete
  14. Such a stunning look! I love your hair!!
    xx
    Naznin
    www.IDRESSFORTHEAPPLAUSE.com

    ReplyDelete