Search

ALL YOU NEED IS LOVE | ORANGE

Posted on Saturday 22 April 2017
Przez kilka ostatnich dni znów byłam uziemiona w domu z powodu przeziębiania. Deszczowa pogoda okazała się jednak idealna do nadrobienia filmowych i serialowych zaległości :) W nawiązaniu do oglądania telewizji w dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przedstawić nowy pakiet usług Orange LOVE, zawierający cztery najbardziej potrzebne usługi dla domu. 
Dzięki nim możemy być w stałym kontakcie z bliskimi, cieszyć się super szybkim internetem oraz oglądać telewizję w najlepszej jakości 4K Ultra HD. Brzmi ciekawie? Dla mnie tak, bo z internetem się nie rozstaję, a filmowe wieczory po prostu uwielbiam! W dzisiejszych czasach ciężko wyobrazić sobie brak dostępu do sieci, która daje nam tak wiele możliwości, czy posiadania internetu w telefonie. Dlatego dla większości z nas kluczowym zagadnieniem jest posiadanie super szybkiego internetu, który w żaden sposób nas nie ogranicza :) 

W pakiecie Orange LOVE znajdziemy proste rozwiązania oparte na najnowszych technologiach za mniej niż 3 zł dziennie. Pakiety usług Orange LOVE są dostępne w kilku wariantach, dlatego zachęcam Was do zapoznania się ze szczegółami na stronie orange.pl/love.  
In collaboration with: ORANGE

 Mam nadzieję, że wpis Was zaciekawił, jeśli macie jakiekolwiek pytania piszczcie śmiało w komentarzach na dole, a na nowy wpis zapraszam już za kilka dni! 
« Newer Post Older Post »

13 comments

  1. Ta ramka to super sprawa! Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  2. Automatycznie czytając tytuł i nie widząc zdjęcia zaczęłam sobie nucić reklamę Orange o.O Właśnie muszę do nich usługi przenieść pozostałe, bo mnie ostatnio ich konkurencja tak potraktowała i tak zdziera, że ło panie, a po połączeniu usług jednak jak ma się te kilka telefonów na jedną umowę to się opłaca :)

    ReplyDelete
  3. I dont understand what it says but your photos are gorgeous :D

    xx Sofia | SOFIAADOT

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajna oferta, a ramka jest superowa :))

    ReplyDelete
  5. Lovely photos! Have a lovely week! xx

    Andreea,
    http://couturezilla.com/

    ReplyDelete
  6. this is so interesting, I love the frame
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ReplyDelete
  7. I love all the stuff, looks so gorgeous!


    www.ismurfshion.com

    ReplyDelete
  8. Such a lovely pictures!! Have a nice day!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: UNPUBLISHED ONE FROM CALIFORNIA
    DON'T MISS: SAILING STYLE

    ReplyDelete
  9. Super oferta, ja już jestem w Orange ;)

    ReplyDelete